2021-03-01, 10:36
Medlem
Liberationfronts avatar
Putmun o puttar,
Nej tack
Inte så mkt för estetiken i sig
Men fixade brudar har alltid ngt skumt hjärnspöke, som märks efter 2-4 månader ihop
Citera
2021-03-01, 11:46
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Det är tyvärr ett tecken på vår tids stora problem. Människan är vilsen och saknar något att tro på och kämpa för. Istället för att få uppmärksamhet och beröm av flocken för sina gärningar, söker man uppmärksamhet och bekräftelse för sitt utseende.

Personligen gör det mig nedstämd att se dessa människor.

Amen.

Good times create weak men.
Citera
2021-03-01, 13:07
Medlem
slagghackas avatar
Nej det ser förjävligt ut och är en indikator på ett moraliskt förfall bland människor som fallit offer för själlös globalistisk konsumtionskultur.
Citera
2021-03-01, 13:20
Medlem
Kosmos.s avatar
Nej, och inte på 25 minus heller.
Citera
2021-03-01, 14:10
Medlem
Ser förjävligt ut med dessa fyllda läppar. Ett par smakfullt förstorade bröst har jag dock inga problem med.
Citera
2021-03-01, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Det här är kvinnors eget fel. Finns inga män som tycker det här är snyggt. Det är som det mesta, något ni kvinnor hittat på själva och tror det är ett ideal som män söker.

Kvinnor som hetsar kvinnor till att få störst bröst, anknäbbar, botox mm. ”Asså ja ser ju bäst ut av oss alla liksom”

På samma sätt så hetsar män varandra till att indirekt tävla om vem som tränat hårdast och ser mest rippad ut, ”Urghh testo testo testo! ”

Vilket som så blir jag mer chockad och förvånad varje gång jag möter en sådan sönderfixad kvinna och tycker synd om henne för att hon har så dåligt usla vänner som inte säger åt henne att precis alla idéer och ingrepp inte blir så bra.
Citera
2021-03-01, 15:12
Medlem
Ja.
Citera
2021-03-01, 15:29
Medlem
Nej, inte minst eftersom det bara skriker dålig självkänsla. Jag tycker genuint dessa människor är tragiska.
Citera
2021-03-01, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Fenomenet blir allt vanligare bland medelålders kvinnor. Men tycker män att det är vackert och fint med medelålders kvinnor som klär sig 20- åringar, som har Fillers och botox överallt. Ofta är dessa dessutomkvinnor besatta av att publicera dessa bilder dagligen på Instagram

Stor varning utfärdas till er som inte gillar detta. Ni kan bli beskyllda för att vara incels

Låt höra nu

Nej! Rent generellt gillar jag inget av det kvinnor tror vi killar gillar.

Visst jag gillar former men dessa ska vara naturliga.
Hängbröst, stor rumpa och lite mage är fint!
Finns dock naturligt smala tjejer som är vackra också!
Så länge ni kvinnor inte mixtrar med erat utseende brukar ni vara väldigt vackra!

Ansiktet ska vara naturligt men smink är inte fel så länge det inte tar över.

Jag vill ha en kvinna som ser fertil ut!

Så fort man märker att man ”lagt” till saker blir jag väldigt avtänd!
Citera
2021-03-01, 15:36
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Fenomenet blir allt vanligare bland medelålders kvinnor. Men tycker män att det är vackert och fint med medelålders kvinnor som klär sig 20- åringar, som har Fillers och botox överallt. Ofta är dessa dessutomkvinnor besatta av att publicera dessa bilder dagligen på Instagram

Stor varning utfärdas till er som inte gillar detta. Ni kan bli beskyllda för att vara incels

Låt höra nu

Du kanske skulle sätta upp en omröstning i tråden ? Så får vi se hur det ser ut efter en stunds röstande.
Personligen så kan jag bara säga att detta mode med fyllda läppar ser fördjävligt ut och det påminner om fruntimmer som fått sig ett par hurringar i ansiktet och svullnat upp.

Svårt numera att se skillnad på misshandlade tjejer och de som fyllt läpparna frivilligt.

Även tatueringar på killar och tjejer är fult och signalerar loosers lång väg. Kul för dessa att resa då en del länder har svårt för tatuerade människor och klassificerar dem som trash eller brottslingar.
Citera
2021-03-01, 15:52
Medlem
beardbraids avatar
Med risk att låta supersexistisk så gillar jag mer kvinnor som ser ut att spendera tid framför spisen eller med husdjur/barn än framför spegeln.
Citera
2021-03-01, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Med risk att låta supersexistisk så gillar jag mer kvinnor som ser ut att spendera tid framför spisen eller med husdjur/barn än framför spegeln.

Det kan vara mer meningsfullt att hävda att det låter K- snarare än r-strategiskt. Här i livet så måste man välja fokus mellan seriös investering i partner, familj och avkomma, eller att tävla i en konstant dominanshierarki och ha kortvarig sexuell kontakt med kvinnor som man sedan överger. Porriga attribut och investering i sekundära könskarakteristiska signalerar investering i sex utan förbindelse och en kortlevnadsstrategi, jämte att investera mentalt eller i personlighet, själs- och emotionsdjup och familjeliv som indikerar ömsesidig omtanke och ett gemensamt liv.

"Kaka söker maka."

(Givetvis är verkligheten "något" mer komplex, men detta kan lägga en grund för hur man kan se på saken, innan man tar in fler aspekter av mänskliga sexuella beteenden.)
Senast redigerad av Frigjord 2021-03-01 kl. 16:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in