2021-02-28, 16:03
Medlem
Fenomenet blir allt vanligare bland medelålders kvinnor. Men tycker män att det är vackert och fint med medelålders kvinnor som klär sig 20- åringar, som har Fillers och botox överallt. Ofta är dessa dessutomkvinnor besatta av att publicera dessa bilder dagligen på Instagram

Stor varning utfärdas till er som inte gillar detta. Ni kan bli beskyllda för att vara incels

Låt höra nu
Senast redigerad av jonte400 2021-02-28 kl. 16:25.
Citera
2021-02-28, 16:05
Medlem
Det kan vara snyggt och sexigt men de som gör det brukar ha personligheter som inte passar med min i något längre förhållande.

Ska vi diskutera något som är riktigt vidrigt så är det tjockisar i för små och tajta kläder .
Citera
2021-02-28, 16:06
Medlem
BekraftadNegers avatar
Tindrar med ankkäft swajpas bort direkt.
Citera
2021-02-28, 16:08
Medlem
kall-tingsryds avatar
NÄ FY fan Före drar en naturell kvinna med fina former Men om man nu ändå skulle få till de me en dam med stora goa fina silikon pattar så hade ja inte tackat nej instagram ger jag blanka fan i
Citera
2021-02-28, 16:43
Medlem
Kvinnor bryr sig inte om vad man tycker och tänker längre. Jag som man gillar inte ig och plastikkirurgi och botox och en massa filter och uppmärksamhetshorande. Men min åsikt ger tyvärr inte samma dopaminkick som en massa likes på ig.
Citera
2021-02-28, 16:58
Medlem
hobby_smokers avatar
Anknäbb är de fulaste som finns...

Förstår inte putandet av läppar haha ser riktigt dumt ut med såna mega läppar vissa skaffat sig.

Träffa en tjej i somras råka säga när vi såg på teven kommenterade jag - fattar inte varför man skaffar sig såna där ser skit dumt ut...
Får inget svar var på jag sneglar mot henne o visst fan hade hon fyllt läpparna haha 😂 akward.
Men brydde mig inte direkt.

Såna uppmärksamhets brudar ignorerar man till varje möjlighet oftast.
Citera
2021-02-28, 17:05
Medlem
Rasputin420s avatar
Kvinnor som gör så är för mig totalt villsna i själen. Det är nutidens trampstamp/tribetatueringar, motbjudande är rätt ord
Citera
2021-02-28, 17:19
Medlem
over9ks avatar
Inte snyggt nej, men porrigt. Det utsöndrar "jag är en slyna" och sådana vill man endast knulla stenhårt, men man skulle ju aldrig bli tillsammans med en sådan.
Citera
2021-02-28, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over9k
Inte snyggt nej, men porrigt. Det utsöndrar "jag är en slyna" och sådana vill man endast knulla stenhårt, men man skulle ju aldrig bli tillsammans med en sådan.
Precis det där har jag hört förut. Ingen vill binda sig med en sådan kvinna. Det signalerar lite psykisk sjukdom och som kg skrev vilsenhet i själen. Men det är mer match att få en naturlig kvinna i säng än sådana som hoppar med i varenda sängbinge
Citera
2021-02-28, 17:26
Medlem
Nope. Riktigt fult. Kvinnor/tjejer som tar kort med filter där de ser ut som 20 fast de är 35-40 och lägger ut på IG och FB förstår jag mig inte heller på. Varför? Sedan klagar de när män tycker det är hetare med en 25-åring än en 45-åring (ja, naturligtvis finns det otroligt fina och vackra 45-åringar också )
Citera
2021-02-28, 17:56
Medlem
ChiCoLas avatar
Ett par fina implantat i brösten kan vara så jävla sexigt . Men nej ansiktet ser bara konstigt ut
Citera
2021-02-28, 18:15
Medlem
hippilis avatar
Ser ut som dom fått stryk och fått på mun men kan inte låta bli att skratta åt det, är det då en pott frisyr med på spektaklet så är det asgarv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in