Fenomenet blir allt vanligare bland medelålders kvinnor. Men tycker män att det är vackert och fint med medelålders kvinnor som klär sig 20- åringar, som har Fillers och botox överallt. Ofta är dessa dessutomkvinnor besatta av att publicera dessa bilder dagligen på Instagram
Stor varning utfärdas till er som inte gillar detta. Ni kan bli beskyllda för att vara incels
Egentligen är det väl samma grej som med smink. Folk reagerade lika negativt på det förr i tiden har jag hört. Rött läppstift är ju för att det ska se ut som om kvinnan är upphetsad. Samma med svullna läppar...
Man ska ju veta om man går den här vägen så det endast för sexuella spel. Dessa tjejer är inget som håller en längre relation och man kan visa sina mormor för.
Fenomenet blir allt vanligare bland medelålders kvinnor. Men tycker män att det är vackert och fint med medelålders kvinnor som klär sig 20- åringar, som har Fillers och botox överallt. Ofta är dessa dessutomkvinnor besatta av att publicera dessa bilder dagligen på Instagram
Stor varning utfärdas till er som inte gillar detta. Ni kan bli beskyllda för att vara incels
Låt höra nu
Nej det ser bedrövligt ut i de flesta fall. Instagram använder jag inte.
Det är tyvärr ett tecken på vår tids stora problem. Människan är vilsen och saknar något att tro på och kämpa för. Istället för att få uppmärksamhet och beröm av flocken för sina gärningar, söker man uppmärksamhet och bekräftelse för sitt utseende.
Personligen gör det mig nedstämd att se dessa människor.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!