2021-03-01, 04:52
Medlem
Det är kul för sex, men det är inte något man visar upp för föräldrar eller gifter sig med.
Citera
2021-03-01, 06:15
Medlem
fyll-hundts avatar
Har aldrig varit och kommer aldrig att vara snyggt.
Aldrig. Nånsin
Citera
2021-03-01, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Fenomenet blir allt vanligare bland medelålders kvinnor. Men tycker män att det är vackert och fint med medelålders kvinnor som klär sig 20- åringar, som har Fillers och botox överallt. Ofta är dessa dessutomkvinnor besatta av att publicera dessa bilder dagligen på Instagram

Stor varning utfärdas till er som inte gillar detta. Ni kan bli beskyllda för att vara incels

Låt höra nu

Nej.
Citera
2021-03-01, 08:41
Medlem
Karmans avatar
Egentligen är det väl samma grej som med smink. Folk reagerade lika negativt på det förr i tiden har jag hört. Rött läppstift är ju för att det ska se ut som om kvinnan är upphetsad. Samma med svullna läppar...
Citera
2021-03-01, 09:07
Medlem
Cameltotems avatar
Personligen tycker jag det ser riktigt fult ut.

Man ska ju veta om man går den här vägen så det endast för sexuella spel. Dessa tjejer är inget som håller en längre relation och man kan visa sina mormor för.
Citera
2021-03-01, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Fenomenet blir allt vanligare bland medelålders kvinnor. Men tycker män att det är vackert och fint med medelålders kvinnor som klär sig 20- åringar, som har Fillers och botox överallt. Ofta är dessa dessutomkvinnor besatta av att publicera dessa bilder dagligen på Instagram

Stor varning utfärdas till er som inte gillar detta. Ni kan bli beskyllda för att vara incels

Låt höra nu
Nej det ser bedrövligt ut i de flesta fall. Instagram använder jag inte.
Citera
2021-03-01, 09:19
Medlem
Ser ut som fiskar .
Tycker synd om dom.
Har dom dålig smak?
Citera
2021-03-01, 09:22
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Jag har inte träffat en enda man som tycker det är snyggt / sexigt med ankläppar.
Inte jag heller. Detta kan man fan inte skylla på "patriarkatet" eller liknande. Det är en ren tjej-grej.
Citera
2021-03-01, 09:44
Avstängd
guderis avatar
Plastiga duckface är inte snyggt oavsett ålder, ser så jävla trashigt ut.
Citera
2021-03-01, 09:46
Medlem
Vackert om man vill ha en levande kopia av en uppblåsbar knulldocka. För det är väl det som dessa tjejer strävar att efterlikna.
Senast redigerad av Orngren 2021-03-01 kl. 09:52.
Citera
2021-03-01, 09:49
Medlem
Fettsugnings avatar
Det är tyvärr ett tecken på vår tids stora problem. Människan är vilsen och saknar något att tro på och kämpa för. Istället för att få uppmärksamhet och beröm av flocken för sina gärningar, söker man uppmärksamhet och bekräftelse för sitt utseende.

Personligen gör det mig nedstämd att se dessa människor.
Citera
2021-03-01, 10:33
Medlem
Otroligt ful och fejkat fult och det ser ut som en fiskmun. Typ en fisk på torra land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in