2021-03-16, 22:43
Medlem
Letsgethuges avatar
Stick nr 6. Sattes idag p vnster glute och jag vill erknna att det ej gr bra att sticka i vnstra lika bra som i den hgra, dr det gr hur smidigt som helst. Skakar ganska mycket om hnderna och har svrt att hlla kanylen vinkelrt under hela injektionen men frsker mitt bsta och tar verkligen min tid och skjuter in oljan.

Det kom dock ut lite mer olja ut igen idag n vad det brukade gra innan, vet inte vad detta berodde p. frsker hlla muskeln s avslappnad som mjligt under hela processen.

Nu till lite roligare uppdateringar:
Som jag nmnt tidigare, trningen gr hur jvla bra som helst sedan jag satte frsta sticket och jag mrker frbttringar fr varje pass, ser ven vldigt goda resultat i spegeln. Nu frstr man vad de menade nr man hrde "Your first cycle is your best cycle". Aptiten, den r p toppen och jag frsker ta s hlsosam som mjligt ven om jag fuskar 2-3 funkar gger i veckan. Och nr jag sger fuska menar jag inte hamburgare och pizza utan en hlsosam fusk som till exempel sushi eller kttfrs...
Citera
2021-03-17, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Letsgethuge

Det kom dock ut lite mer olja ut igen idag n vad det brukade gra innan, vet inte vad detta berodde p. frsker hlla muskeln s avslappnad som mjligt under hela processen.

Z-tracking kan nog hjlpa med det, om du inte redan gr det. Fungerar susen fr mig! Lycka till med din frsta kur!
https://www.healthline.com/health/z-...0the%20muscle.
Citera
2021-03-18, 09:48
Medlem
Letsgethuges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satrage
Z-tracking kan nog hjlpa med det, om du inte redan gr det. Fungerar susen fr mig! Lycka till med din frsta kur!
https://www.healthline.com/health/z-...0the%20muscle.

Tack fr tips!

Det gr vl inte att tillmpa z tekniken om man kr bara glutes?
Citera
2021-03-18, 21:53
Bannlyst
Citat:
Tack fr tips!

Det gr vl inte att tillmpa z tekniken om man kr bara glutes?

Glutes borde vl fungera utan ngra strre bekymmer, om n lite omstndligt. Brukar sjlv stta i axlarna och dom r ju heller inte jtteltt med bara en hand tillgnglig - brukar flytta p huden med handflatan.
Citera
2021-03-26, 22:34
Medlem
Letsgethuges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satrage
Glutes borde vl fungera utan ngra strre bekymmer, om n lite omstndligt. Brukar sjlv stta i axlarna och dom r ju heller inte jtteltt med bara en hand tillgnglig - brukar flytta p huden med handflatan.

Frskte kra tekniken idag. krde hger glutes och det var allts inte ltt alls att kra. Det brukar ta ungefr en minut (om inte mer) fr mig att skjuta in oljan s det r jobbigt att hlla huden frflyttad under processen. Den fungerade helt enkelt inte eftersom ganska mycket olja lckte ut igen.
Citera
2021-03-26, 22:43
Medlem
Letsgethuges avatar
Stick nr 8 sattes idag p hger skinkan.

Vgen visade 92 kg imorse vilket inte r s imponerande, det gtt mindre bra fr mig att hlla kosten s som ja vill p senaste tiden s det r nog darfr.

Men fysiken brja se riktigt vass ut nu, fr vldigt mnga komplimanger av folk bde p gymmet och p jobbet. Libidon r som om man r 15 r igen s tjejen r njd som fan med kuren!

Med tanke p att det har gtt ganska precis en mnad sedan kuren startade s r jag vldigt njd med min kur hittils, trots att det inte har skett ngra frndringar p vgen s ser jag vldigt goda resultat p spegeln.
Citera
2021-03-27, 09:47
Medlem
Citat:
Stick nr 8 sattes idag p hger skinkan.

Vgen visade 92 kg imorse vilket inte r s imponerande, det gtt mindre bra fr mig att hlla kosten s som ja vill p senaste tiden s det r nog darfr.

Men fysiken brja se riktigt vass ut nu, fr vldigt mnga komplimanger av folk bde p gymmet och p jobbet. Libidon r som om man r 15 r igen s tjejen r njd som fan med kuren!

Med tanke p att det har gtt ganska precis en mnad sedan kuren startade s r jag vldigt njd med min kur hittils, trots att det inte har skett ngra frndringar p vgen s ser jag vldigt goda resultat p spegeln.

Kul o hra!

Hur ser kosten ut? Ligger du p steady kcal typ?
Citera
2021-03-27, 15:31
Medlem
Letsgethuges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boolaa
Kul o hra!

Hur ser kosten ut? Ligger du p steady kcal typ?

Kosten ser bra ut! Har bara tappat att rkna s jag gr i mig tillrckligt med Macros senaste veckan pga mycket som hnder i livet just nu.

Allting var planerat att sktas prickfritt men saker kom i vgen och senaste veckan har pverkat mendet vldigt dligt.
Trningen gr nd rtt s bra.

Skickar dig pm.
Citera
2021-03-27, 16:57
Medlem
Intressant rapport
Citera
2021-03-28, 18:10
Medlem
Letsgethuges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragge1000
Intressant rapport

Tackar
Citera
2021-03-28, 21:26
Medlem
Pratar snubben p allvar om Mr Olympia men r inte frmgen till att rkna kalorier?

Lgg in lite entusiasm i det hr nu istllet s ska du se att du fr bra resultat.

Frst trning, sen kost, sen terhmtning, sen AAS. Denna ordningen som gller.
Citera
2021-04-06, 21:20
Medlem
Letsgethuges avatar
stick 10 sattes igr och r njd som fan med resultat hittills.
Skall boka ett blodprov inom en snar framtid fr att kolla hur vrdena ser ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in