Efter mnga om och men har jag ntligen bestmt mig att skriva min kurrapport hr och ta vara en del av historien, det vore kul liksom att blicka tillbaka en vacker dag nr man vl sttt p olympia scenen och lsa hur ens frsta kur sg ut. S utan att drja vidare vill jag brja med mina stats nedan:
lder: 25.5
Vikt:90
Lngd:182
Uppskattad BF%:16
Medicinska problem: Nada
Styrkestats, hantelpress/front squat/Tbar rows: 45kg/105kg/80kg (reps 8-12 p samtliga)
Nuvarande kostupplgg: 270Proten/250kolsar/70fett
Trningserfarenhet: Hrt styrketrning sedan sommaren 2013
[b]Tidigare kurer: Nada
Eget frslag till kur: Test CYP 250 e4d frsta 3 veckorna och drefter 250e5d resterande 13 veckor ( totalt 16 veckor)
Eget frslag till PCT: Nolva 40/40/20/20 med frsta intaget 21 dagar efter sista sticket. kommer eventuellt kra HCG efter avslutat kur fr att kalla tillbaka bollarna frn semester och f de jobba fr att behlla s mycket ren massa som mjligt frn kuren
Ml med kuren: ka i styrke samt massa sjlvklart.
Anmrkning: Istllet fr att fronta de frsta tv sticken med 500 test har jag istllet valt att experimentera lite annorlunda. Det som blir annorlunda och kanske unik fr denna kurrapport r att man istllet valt att kra ttare injektioner de frsta tre veckorna dvs e4d och sedan drefter kra e5d. Detta fr att komma upp i steady state hyfsat fort utan att behva stressa organerna med att proppa in 500mg test de frsta tv veckorna.
Har en hg frvntan av denna kur och strvar efter att skta allt prickfritt fr att f det bsta mjliga resultatet.
Edit : Trningsupplgget r Legs, Pull, Push Villa, Legs Push Pull
Sjlvklart har jag letro, samt armidix hemma och intas vid behov.
Mvh
Senast redigerad av Letsgethuge 2021-02-26 kl. 23:42.
Satte frsta sticket 250 mg i onsdags och sjlva stickningen gick hur bra som helst. fortfarande lite m p hgra skinkan och frhoppningsvis gr den bort imorgon.
Krde ett Push Pass samma dag och jvlar vilken placebo effekt jag hade!!!
Ett annat beteende som r lite mrkligt sedan igr ( dagen efer frsta sticket) r att jag r hungrig som en varg och vill kka var och annan timme. vet inte om det r placebo det med eller om Testet redan kickat igng? vilket vore otroligt osannolikt.
Mycket klok teori, och har alltid gjort samma upplgg sjlv, att sticka ttare vid start istllet fr att chocka systemet med hga doser mer sllan som "frontning". (mer stabilt blodserum = mindre bieffekter)
(Sjlv fasar jag ven ut mngden vid kuravslut, dvs tar mindre och mindre tills jag r nere p noll)
Du kommer f PIP efter injekt nu i brjan ocks d det r frsta gngen fr muskeln att ta emot oljan och substansen (virgin muscle)
Alla svarar olika p Testo s det r mycket vl s att du redan knner av det.
Mycket klok teori, och har alltid gjort samma upplgg sjlv, att sticka ttare vid start istllet fr att chocka systemet med hga doser mer sllan som "frontning". (mer stabilt blodserum = mindre bieffekter)
(Sjlv fasar jag ven ut mngden vid kuravslut, dvs tar mindre och mindre tills jag r nere p noll)
Du kommer f PIP efter injekt nu i brjan ocks d det r frsta gngen fr muskeln att ta emot oljan och substansen (virgin muscle)
Alla svarar olika p Testo s det r mycket vl s att du redan knner av det.
Rock on!
Va kul att hra!
lter ju vldigt klokt med att fasa ut i slutet av uren ocks. ska kanske g samma vg.
Andra sticket sattes idag och det var allts dags fr vnster gluten. Vet inte om jag trffade en nerv eller inte men efter att ha aspirerat vldigt frsiktigt sg jag vldigt lite blod och d drog jag omedelbart ut kanylen fr att frska lite p sidan, efter att ha byt kanyl frsts.
r hgerhnt och hade det vldigt jobbigt att hlla den vinkelrtt mot huden frsta frsket s det gjorde lite mera ont n frsta gngen d jag skt hger glutsen och det ick hur smidigt som helst. Men andra gngen hll jag i med bde hnderna och tryckte in oljan frsiktig och det gick bra.
Ben pass str p schemat imorgon och som nmnt tidigare, lite placebo effekt har jag redan mrkt.
Stick nr 5 sattes ikvll, p hgerskinkan och det har gtt knappt 3 veckor sedan jag satte frsta sticket.
Som jag nmnt tidigare s brjade jag mrka vldigt bra effekter bde fysiskt och psykiskt redan frsta veckan. Vill tillgga dock att jag knner mig inte mig specieltt starkare nr nr det gller att lyfta tyngre, men motivationen att vara p gymmet och aldrig vilja g hem sitter bra. Blir till och med sugen att kra dubbla pass ibland men med tanke p jobb samt skola r detta ej mjligt.
Trodde aldrig att det skulle komma en dag d jag r pigg som fan under dagen trots att jag sover mellan 6-7 timmar om dygnet.
Libidon r fan sn som nr man var 13 om inte bttre.
Vgen visade 93 kg imorse vilket r relevant med tanke p den frbttring man ser p spegeln.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!