2021-03-16, 22:43
Medlem
Letsgethuges avatar
Stick nr 6. Sattes idag på vänster glute och jag vill erkänna att det ej går bra att sticka i vänstra lika bra som i den högra, där det går hur smidigt som helst. Skakar ganska mycket om händerna och har svårt att hålla kanylen vinkelrät under hela injektionen men försöker mitt bästa och tar verkligen min tid och skjuter in oljan.

Det kom dock ut lite mer olja ut igen idag än vad det brukade göra innan, vet inte vad detta berodde på. försöker hålla muskeln så avslappnad som möjligt under hela processen.

Nu till lite roligare uppdateringar:
Som jag nämnt tidigare, träningen går hur jävla bra som helst sedan jag satte första sticket och jag märker förbättringar för varje pass, ser även väldigt goda resultat i spegeln. Nu förstår man vad de menade när man hörde "Your first cycle is your best cycle". Aptiten, den är på toppen och jag försöker äta så hälsosam som möjligt även om jag fuskar 2-3 funkar gåger i veckan. Och när jag säger fuska menar jag inte hamburgare och pizza utan en hälsosam fusk som till exempel sushi eller köttfärs...
Citera
2021-03-17, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Letsgethuge

Det kom dock ut lite mer olja ut igen idag än vad det brukade göra innan, vet inte vad detta berodde på. försöker hålla muskeln så avslappnad som möjligt under hela processen.

Z-tracking kan nog hjälpa med det, om du inte redan gör det. Fungerar susen för mig! Lycka till med din första kur!
https://www.healthline.com/health/z-...0the%20muscle.
Citera
2021-03-18, 09:48
Medlem
Letsgethuges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satrage
Z-tracking kan nog hjälpa med det, om du inte redan gör det. Fungerar susen för mig! Lycka till med din första kur!
https://www.healthline.com/health/z-...0the%20muscle.

Tack för tips!

Det går väl inte att tillämpa z tekniken om man kör bara glutes?
Citera
2021-03-18, 21:53
Bannlyst
Citat:
Tack för tips!

Det går väl inte att tillämpa z tekniken om man kör bara glutes?

Glutes borde väl fungera utan några större bekymmer, om än lite omständligt. Brukar själv sätta i axlarna och dom är ju heller inte jättelätt med bara en hand tillgänglig - brukar flytta på huden med handflatan.
Citera
2021-03-26, 22:34
Medlem
Letsgethuges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satrage
Glutes borde väl fungera utan några större bekymmer, om än lite omständligt. Brukar själv sätta i axlarna och dom är ju heller inte jättelätt med bara en hand tillgänglig - brukar flytta på huden med handflatan.

Försökte köra tekniken idag. körde höger glutes och det var alltså inte lätt alls att köra. Det brukar ta ungefär en minut (om inte mer) för mig att skjuta in oljan så det är jobbigt att hålla huden förflyttad under processen. Den fungerade helt enkelt inte eftersom ganska mycket olja läckte ut igen.
Citera
2021-03-26, 22:43
Medlem
Letsgethuges avatar
Stick nr 8 sattes idag på höger skinkan.

Vågen visade 92 kg imorse vilket inte är så imponerande, det gått mindre bra för mig att hålla kosten så som ja vill på senaste tiden så det är nog darför. ¨

Men fysiken börja se riktigt vass ut nu, får väldigt många komplimanger av folk både på gymmet och på jobbet. Libidon är som om man är 15 år igen så tjejen är nöjd som fan med kuren!

Med tanke på att det har gått ganska precis en månad sedan kuren startade så är jag väldigt nöjd med min kur hittils, trots att det inte har skett några förändringar på vågen så ser jag väldigt goda resultat på spegeln.
Citera
2021-03-27, 09:47
Medlem
Citat:
Stick nr 8 sattes idag på höger skinkan.

Vågen visade 92 kg imorse vilket inte är så imponerande, det gått mindre bra för mig att hålla kosten så som ja vill på senaste tiden så det är nog darför. ¨

Men fysiken börja se riktigt vass ut nu, får väldigt många komplimanger av folk både på gymmet och på jobbet. Libidon är som om man är 15 år igen så tjejen är nöjd som fan med kuren!

Med tanke på att det har gått ganska precis en månad sedan kuren startade så är jag väldigt nöjd med min kur hittils, trots att det inte har skett några förändringar på vågen så ser jag väldigt goda resultat på spegeln.

Kul o höra!

Hur ser kosten ut? Ligger du på steady kcal typ?
Citera
2021-03-27, 15:31
Medlem
Letsgethuges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boolaa
Kul o höra!

Hur ser kosten ut? Ligger du på steady kcal typ?

Kosten ser bra ut! Har bara tappat att räkna så jag går i mig tillräckligt med Macros senaste veckan pga mycket som händer i livet just nu.

Allting var planerat att skötas prickfritt men saker kom i vägen och senaste veckan har påverkat måendet väldigt dåligt.
Träningen går ändå rätt så bra.

Skickar dig pm.
Citera
2021-03-27, 16:57
Medlem
Intressant rapport
Citera
2021-03-28, 18:10
Medlem
Letsgethuges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragge1000
Intressant rapport

Tackar
Citera
2021-03-28, 21:26
Medlem
Pratar snubben på allvar om Mr Olympia men är inte förmögen till att räkna kalorier?

Lägg in lite entusiasm i det här nu istället så ska du se att du får bra resultat.

Först träning, sen kost, sen återhämtning, sen AAS. Denna ordningen som gäller.
Citera
2021-04-06, 21:20
Medlem
Letsgethuges avatar
stick 10 sattes igår och är nöjd som fan med resultat hittills.
Skall boka ett blodprov inom en snar framtid för att kolla hur värdena ser ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in