Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-02-26, 09:43
  #1
Medlem
Jag har träffat den här tjejen två gånger nu. Båda gångerna sov jag över. Vi har hånglat och myst och på första dejten tog jag initiativet till sex och hon sa "jag vill inte" och då slutade jag. Sedan på andra dejten så käkade vi och kollade på film. Vi kollar på film i hennes säng med vin till. Vi hånglade på första filmen och när den var slut frågade hon om jag ville se en till och då sa jag "nej vi kan sova". Orkade inte se en till film på två timmar. Tänkte att vi skulle ligga nära varandra och sedan skulle det leda till sex. Då tog jag av kläderna och hon började tvätta ansiktet och tog på sig sin nattlinne. Då låg vi och myste och snackade men hånglade inte längre. Det var inte lika enkelt att göra en move. Vi låg sedan tysta och skedade typ. Så efter ett tag somnade jag och hon var på mobilen bara och kollade YouTube.

Gjorde jag ett misstag att inte se en till film?
Citera
2021-02-26, 09:48
  #2
Medlem
note-its avatar
Vägen till erfarenhet är lång. Det enklaste är att träffa tjejer som vill ha sex. Då behövs inga filmer överhuvudtaget.
Citera
2021-02-26, 09:55
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Vägen till erfarenhet är lång. Det enklaste är att träffa tjejer som vill ha sex. Då behövs inga filmer överhuvudtaget.

De flesta tjejer vill inte ha sex direkt. Iallafall inte direkt. Man måste gå på flera dejter och hålla på.
Citera
2021-02-26, 09:58
  #4
Medlem
Kortfattat. Fortsätt hångla, ta på henne på ett icke sexuellt sätt till att börja med(smekningar på andra ställen än pattar/röv, du fattar). Blir lite mer utmanande ju längre ni håller på. Eskelalera långsamt och se hur hon reagerar. Reagerar hon negativt tar du en paus och pratar med henne om annat i 10-15 minuter, sedan testar du igen. Visa absolut inte att du tar illa upp om hon ryggar tillbaka. Bara försöka igen efter du konverserat med henne en stund. Rince and repeat tills du har köttskaftet i köttgrottan.

Jag har inte kollat på film med en tjej för att initera sex på 10år. Då får väldigt svårt att engagera henne emotionellt när ni inte kan konversera.
Citera
2021-02-26, 10:05
  #5
Medlem
TuckerandDales avatar
Är ju bara fråga om hon vill ha sex. Åtminstone så jag gör om jag är sugen på att ligga, dock gäller det ju att man är trygg med sig själv och inte tar ett nej på fel sätt eller har konstiga vibbar efteråt.
Citera
2021-02-26, 10:07
  #6
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Varför inte bara nämna det....

När ska vi ha samlag?

Jag antar att detta är 2 vuxna individer med tanke på att ni är vindrickare.

Ni är vuxna och ställa den frågan, när ska man ha sex i det här stadiet.
Citera
2021-02-26, 10:07
  #7
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Registrerad.Medlem
Gjorde jag ett misstag att inte se en till film?
Är du den minst initiativtagande mannen i världshistorien?

Du inser inte att ni kunde knullat som kaniner om du bara gjort henne lite upphetsad, lagt dina händer på hennes axlar, vänt på henne och lett in henne i sovrummet och smekt av henne kläderna?

Eller direkt efter frågan om en film till, samtidigt som du svarar att du inte vill se på film utan istället göra något mer intressant knäppt upp dina byxor och låtit henne förstå att hon nu kunde suga din kuk.

Eller… en miljon varianter på samma tema.

Men, som svar på din fråga:

Nej. Man behöver inte titta på film för att ha sex.

Hur tror du i så fall människosläktet nådde fram till 1888 då Roundhay Garden Scene visades första gången?
Citera
2021-02-26, 10:10
  #8
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Registrerad.Medlem
De flesta tjejer vill inte ha sex direkt. Iallafall inte direkt. Man måste gå på flera dejter och hålla på.
Nej, det har jag aldrig gjort. Det är ofta sex direkt och det är endast undantaget när jag velat vänta. Det är bara till att lägga handen på rätt ställe så är det inga problem.
Citera
2021-02-26, 10:16
  #9
Medlem
Etta.Places avatar
En film kan väl vara ett mysigt och avslappnande sätt att närma sig varandra första gången utan att det behöver bli stelt. Men två är ju uppenbar overkill, och som du beskriver det var det antingen att hon bestämt sig för att inte ha sex på dejten eller att du var jävligt kass på att ta initiativ och förföra som var problemet, inte mängden film som sågs
Citera
2021-02-26, 10:25
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
En film kan väl vara ett mysigt och avslappnande sätt att närma sig varandra första gången utan att det behöver bli stelt. Men två är ju uppenbar overkill, och som du beskriver det var det antingen att hon bestämt sig för att inte ha sex på dejten eller att du var jävligt kass på att ta initiativ och förföra som var problemet, inte mängden film som sågs

Rätt säker på att detta är svaret.
Citera
2021-02-26, 10:34
  #11
Medlem
Jag tog inga intiativ alls, utan bara hånglade i 5 sekunder kanske.

Hur förför man?
Citera
2021-02-26, 10:36
  #12
Medlem
tegelpanna123s avatar
Det är nog filmvalet det faller på här, du får ju slänga på ”Elefantbajs 2000” eller liknande.
Den som fattar, fattar...

/// Mvh Greger
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback