2021-02-25, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bcdefg
HAR
P u n k t

Där är vi inte överens... Nykär är inte bra för tävlingsformen... Massa bakslag inte heller bra för en fd. dominant i sprint...

Men, nu till annat - du som Maiken-dyrkare, vad tycker du om hennes uttalande i nedanstående artikel?

https://www.instagram.com/p/CLuOgp9Ipo9/
Citera
2021-02-25, 18:43
Moderator
Hjv9s avatar
Fantastiskt roligt att Jonna äntligen fick lyckas fullt ut. Svårt att hitta en värdigare guldmedaljör.

Hagström gör det också mycket bra men annars är det underbetyg på de flesta svenskarna idag.
Citera
2021-02-25, 19:00
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pakrre
Där är vi inte överens... Nykär är inte bra för tävlingsformen... Massa bakslag inte heller bra för en fd. dominant i sprint...

Men, nu till annat - du som Maiken-dyrkare, vad tycker du om hennes uttalande i nedanstående artikel?

https://www.instagram.com/p/CLuOgp9Ipo9/
Oklart vilket sammanhang det sas i, men ett spår av sanning finns det ju i det, men finns tyvärr en hel del norsk skadeglädje kring Linns insats idag.
Men Sverige har världens bästa landslag - vi har tre åkare som vunnit i vinter och två till på pallen och därtill Dyvik samt ett antal som kunde varit där. Norge har Falla samt ett gäng som får vara nöjda när de blir femma (Steneseth och Wengs m flera har aldrig varit nära pallen). Det är ju faktiskt bara Falla som platsar på topp sex i Norden.

Edit: jag håller på Jonna före Falla, men du får gärna kalla mig Falla-dyrkare
Senast redigerad av bcdefg 2021-02-25 kl. 19:18.
Citera
2021-02-25, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malacoda
Så hon ramlar i en semifinal och gör ett dåligt lopp. Och du börjar raljera om att hennes karriär kanske är slut. 😅😅😅
Fjanten till läkare tror hon hämmades av en skada som bara hämmade henne i finalen, ha ha. Det är ju liksom i finalen agnarna skiljs fr vetet. Dessa bortförklaringar i längdåkningen är bara pinsamma.
Citera
2021-02-25, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Hade upploppet varit 2 meter till så hade Jonna vunnit med en meter till.

Jag kan inte komma ihåg en mer överlägsen sprintseger på damsidan i VM än den vi såg idag.

Det var kross.
Ehhhhh......ja?
Jag svarade en norrman när han var nöjd, och det ska han vara, med silverpengen.
Om det hade varit 2 meter till hade den(troligtvis) gått till Lampic.
Citera
2021-02-25, 19:18
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokieknife
Ehhhhh......ja?
Jag svarade en norrman när han var nöjd, och det ska han vara, med silverpengen.
Om det hade varit 2 meter till hade den(troligtvis) gått till Lampic.
Ett stavtag till hade räckt tror jag
Citera
2021-02-25, 19:31
Bannlyst
Är medaljceremonin för dagens tävlingar i morgon kväll?
Citera
2021-02-25, 19:35
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
lördag, men lär väl inte va så mycket jubel och ståhej iom pandemin... blir väl som i det alpina - skittrist
Citera
2021-02-25, 19:37
Medlem
katws avatar
Citat:
Där är vi inte överens... Nykär är inte bra för tävlingsformen...

Där är vi inte överens...Maja vann ju i Ulricehamn. Det är ju inte så att hon kärat ned sig i Bolger på plats i Oberstdorf.
Citera
2021-02-25, 19:40
Moderator
Hjv9s avatar
Citat:

Nej. Första medaljceremonin är på lördag kl. 19.10-20.35.
Citera
2021-02-25, 19:42
Medlem
Scalpings avatar
Jag tycker man ska börja ignorera norrmännen istället eftersom de är lillebror och hetsas och vill göra bättre då vi får framgångar. De minns gamla tider då norge var kassa på alla idrotter förutom VM i fiskrensning och klubba säl. Vore skönt om media kunde sluta skriva om och intervjua dem.
Citera
2021-02-25, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Där är vi inte överens...Maja vann ju i Ulricehamn. Det är ju inte så att hon kärat ned sig i Bolger på plats i Oberstdorf.

Samtidigt, att stå och hångla offentligt i skidspåren igår på skidstadion vittnar om ”dåligt omdöme”...

Jag är naturligtvis jätteglad att Maja har funnit kärleken igen, men, alla som varit nykära och blixtförälskade vet hur mycket fokus detta tar på allt annat!

Men, samtidigt, kärleken är störst av allt!

Ps. Ser att du fått tillbaka ensamrätten på Frida igen - Bajjen har bytt avatar igen... Ds...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in