Nej, vad tråkigt! Jag argumenterar emot - vi får inte veta allt genom mainstream media, och det vi får veta är vinklat efter deras perspektiv. Ibland sensationslystet, ibland utelämnande. Jag tycker Pakkre ska fortsätta att leverera inside info från skidvärlden, om det upplevs att det finns fog för detta.
För informationen vi får från Pakkre är inte vinklat menar du?
visst hade Johanna fått tufft ändå hennes avslutningar är för svaga och är något att jobba på. när jag tänker på kvart och semi så hade hon svårt även mot Svendsen och Weng på dom delarna. så även om hon var jätte stum så hade det inte gott bättre fast hon inte varit det om tittar på hur det såg ut i kvart och semi
Säg att Ebba Andersson till skulle ta guld i Skiathlon, 10 km och i tremilen. Ska hon inte ha bragdguldet då menar du, bara för att det inte är olympiska spel eller sommaridrott?
Nej, det är inte lika bra som van der Poel.
Senast redigerad av Vimes76 2021-02-27 kl. 04:04.
Tror inte på att Linn är skadad och att det därför det blev fiasko. Tror att det är hennes känslosvängningar som är orsaken. Hennes lite omogna psyke alltså och tror att det även var det som gjorde att Maja klantade sig och inte positionerade sig i tid - hon väntade in Linns rygg som aldrig kom. Sen var det too late, då Linn gett upp efter 500 meter pga tjurskalle.
Linn är ur form känslomässigt och är den som borde knulla runt lite under VM för att bli glad igen (Oskar?) 🙂 För Majas del har det blivit för mycket av den varan dock, men tror ändå mer på henne inför stafetten än Linn.
Hagström? nej inte efter det vi såg i utförsbackarna. Man kan inte åka och bromsa om man vill ha medalj.
Senast redigerad av Scalping 2021-02-27 kl. 07:22.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!