2021-02-25, 17:58
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandCanyon
Finns nån länk till det fetade?

https://www.youtube.com/watch?v=LC0T8Qtk9qI
Citera
2021-02-25, 18:01
Medlem
Malacodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pakrre
Nja, hoppas du och många andra här förstår ironin jag skriver om Maja och Linn Svahn här...

För, det finns tyvärr många som gläds åt Linns misslyckande idag, både här och på skidpepp.se...

Linn Svahn är ju urtypen av idrottare man antingen älskar, eller, tyvärr, hatar...

Tyvärr tror jag dock att helgen i Ulricehamn och dagens VM-sprint är en spiral nedåt för Linn, där vi inte kommer få se slutet på spiralen eftersom säsongen är över för Linn...

Men, hon kanske kommer tillbaka, eller inte... Den som lever får se...

Så hon ramlar i en semifinal och gör ett dåligt lopp. Och du börjar raljera om att hennes karriär kanske är slut. 😅😅😅
Citera
2021-02-25, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Bättre att Frida sparar energin till distansloppen istället. Det finns ingen anledning att sätta en distansåkare i teamsprinten när vi har världens bästa sprintlag på damsidan.

HADE världens bästa sprintlag på damsidan...

Nu är Maja nykär och tappat fokus, och Linn befinner sig i fritt fall, down the drain...
Citera
2021-02-25, 18:05
Medlem
Citat:
Linn fick ju verkligen hård kritik efter denna pressträff - alla journalister kände sig förnedrade att stå där och få nonsenssvar av Linn på normala frågor...

Tom. Jacob Hård twittrade om detta och kritiserade Linn för detta dåliga beteende...

https://www.aftonbladet.se/sportblad...kt-lite-absurt

https://www.expressen.se/sport/langd...ig-upplevelse/

Oavsett varför hon gjorde så, så tycker jag det var mest pinsamt och plågsamt att se. Tycker idrottare ska ha rätt att säga ifrån om dom inte orkar va me på pressträff, kanske bara svara på enstaka frågor nån min och sen gå hem.

För helt ärligt bryr sig knappast de flesta så mycket om vad som sägs innan. Det ens a jag bryr mig om är tävlingarna.
Citera
2021-02-25, 18:07
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:

Nu är Maja nykär och tappat fokus, och Linn befinner sig i fritt fall, down the drain...
Ge dig nu för tusan; hon kommer tillbaka. Ditt alter ego också.
Citera
2021-02-25, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malacoda
Så hon ramlar i en semifinal och gör ett dåligt lopp. Och du börjar raljera om att hennes karriär kanske är slut. 😅😅😅

Vi får se - men, dom senaste veckornas bakslag för Linn Svahn kan få allvarliga efterföljder...

Hela Linns framgångar sitter i huvudet, men, nu har Linns självförtroende fått rejäl hjärnskakning - oklart hur lång rehabben på detta det krävs innan hon är tillbaka - kanske aldrig, vem vet...

Linn har ju ända tills i mitten av november innan det blir tävling igen, premiären i Gällivare... Lång till att repa sig på...
Senast redigerad av Pakrre 2021-02-25 kl. 18:11.
Citera
2021-02-25, 18:10
Medlem
Att Linn Svahn kommer tillbaka är jag fullständigt övertygad om.
Rätt behandlat så drar hon lärdom från det som hänt och kommer tillbaka starkare än någonsin därför.
Dock är jag ju tveksam till om hon hinner till OS 22...jag fattar inte att man låtit fristilen försämras såsom den gjort.Där bär väl Ola huvudansvaret,och jag förutsätter att han också har en plan för att återge Linn hennes egentliga vitalitet i fristil.

Koncentrationen på klassiskt förefaller ha varit alltför stor.
Citera
2021-02-25, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Att Linn Svahn kommer tillbaka är jag fullständigt övertygad om.
Rätt behandlat så drar hon lärdom från det som hänt och kommer tillbaka starkare än någonsin därför.
Dock är jag ju tveksam till om hon hinner till OS 22...jag fattar inte att man låtit fristilen försämras såsom den gjort.Där bär väl Ola huvudansvaret,och jag förutsätter att han också har en plan för att återge Linn hennes egentliga vitalitet i fristil.

Koncentrationen på klassiskt förefaller ha varit alltför stor.

Fast hon har väl alltid varit extra duktig i just den klassiska tekniken?

Sedan är det väl en liten myt att hon blivit/är dålig i skate - tycker mig sett prov på god skateteknik flera gånger under säsongen, men, någon intervallare lär hon väl aldrig bli...
Citera
2021-02-25, 18:14
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Beror på vem du frågor och vilken ålder vederbörande har. Fram till slutet av 80-talet var skridsko en stor grej i Sverige. Vikande intresse ja men bland gamla sportjournalister märker man att det är en stor grej med NVP.
Jo, det senaste jag såg av skridskor var ju när Tomas Gustavsson vann dubbla guld, men sen ett väääldigt stort glapp till nästa
Citera
2021-02-25, 18:23
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamil89
Jag älskar längdskidåkning. Och i Polen finns det inga forum där de diskuteras.
Därför skriver jag här. Oroa dig inte, jag spenderar inte mycket tid på detta forum.

Inte mycket kanske men ändå för mycket.
Citera
2021-02-25, 18:33
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:

HAR
P u n k t
Citera
2021-02-25, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Vet faktiskt inte jag har bara hört att Perry ansvarar för Sundling och Kallas skidor
Perry vallar även åt Burman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in