2010-02-25, 22:41
Medlem
Hammys avatar
klart som fan man slickar tjejrumpa! väldigt ovanligt att jag inte slickar min tjejs rumpa när jag ger henne oralsex.. det hör lixom till.. and she likes it
Citera
2010-02-25, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ubunto
Och du behöver inte komma hit med din oförskämdhet och anklaga mig för en massa saker. Alla är olika, vissa har en bajsfetisch och vissa njuter av det hålet kuken är till för att stoppas in i.

Min morsa har inte predikerad någonting, jag fick denna uppfattningen själv och bara för att du tänder på bajs så betyder det inte att alla gör det.

Vilket vi redan kommit fram till, alltid trevligt med någon som summerar diskussionen.

Om du hade bemödat dig att prova analsex och lite lek kring detta, minst sagt, underskattade område, hade du säkerligen lärt dig att det inte alls är så farligt som du tror. Jag har aldrig fått (åtminstone inte synligt..) bajs på kuken, ej heller mina bekanta. Det är lite av en hörsägen, en myt.

Självfallet kan det gå illa om du erövrar en röv med en ägare som aldrig torkar eller tvättar sig, men då får man skylla sig själv. Den enda som verkar avvikande här är ju du. Du har ju ingen erfarenhet av det alls.

Men jag respekterar din ignorans.

Angående just analslick är det ju inte som sådant att man gräver en grop i öppningen. Man slickar lite lätt helt enkelt. Man behöver ju inte leta efter skit s.a.s.
Citera
2010-02-25, 22:51
Medlem
Dalailamas avatar
Kvinnor bajsar inte och deras fisar luktar hallon.
Citera
2010-02-25, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Priosfei
Om du hade bemödat dig att prova analsex och lite lek kring detta, minst sagt, underskattade område, hade du säkerligen lärt dig att det inte alls är så farligt som du tror. Jag har aldrig fått (åtminstone inte synligt..) bajs på kuken, ej heller mina bekanta. Det är lite av en hörsägen, en myt.

Självfallet kan det gå illa om du erövrar en röv med en ägare som aldrig torkar eller tvättar sig, men då får man skylla sig själv. Den enda som verkar avvikande här är ju du. Du har ju ingen erfarenhet av det alls.

Men jag respekterar din ignorans.

Angående just analslick är det ju inte som sådant att man gräver en grop i öppningen. Man slickar lite lätt helt enkelt. Man behöver ju inte leta efter skit s.a.s.

Alltså, bara för att vissa inte gillar att leka med tanken om bajs så betyder inte det att du ska försöka praka på dem på något sätt genom att sprida din propaganda om bajsfetischer på internet. Du har säkerligen fått bajsrester på kuken och om du någon gång slickat en tjej i rumpan så kan jag garantera dig att du har fått bakterier/rester. Du kanske går igång på sådant dock vilket gör att du sysslar med det

lol.

Som vi redan har gått igenom - det är fortfarande inte rent, om man inte har genomfört tarmsköljning osv.
Citera
2010-02-25, 23:00
Bannlyst
Citat:
Alltså, bara för att vissa inte gillar att leka med tanken om bajs så betyder inte det att du ska försöka praka på dem på något sätt genom att sprida din propaganda om bajsfetischer på internet. Du har säkerligen fått bajsrester på kuken och om du någon gång slickat en tjej i rumpan så kan jag garantera dig att du har fått bakterier/rester. Du kanske går igång på sådant dock vilket gör att du sysslar med det

lol.

Som vi redan har gått igenom - det är fortfarande inte rent, om man inte har genomfört tarmsköljning osv.

Som sagt, du låter din bakteriefobi styra ditt sexliv. Det handlar inte om att äta eller tända på bajs. Det är för bövelen inte bajset man tänder på, arma dåre. Det du inte känner till och förstår skrämmer dig, är det inte så? Att du försöker stämpla alla experimenterande individer som smått perversa och fetischhungriga äckel bevisar bara din ignorans. Du resonerar precis som alla homofobiker som påstår att även om man har analsex med en tjej är man, på ngåot jävla vänster, likt förbannat homofil. Oförståelse och ignorans helt enkelt.

Citera
2010-02-25, 23:05
Bannlyst
Citat:
Som sagt, du låter din bakteriefobi styra ditt sexliv. Det handlar inte om att äta eller tända på bajs. Det är för bövelen inte bajset man tänder på, arma dåre. Det du inte känner till och förstår skrämmer dig, är det inte så? Att du försöker stämpla alla experimenterande individer som smått perversa och fetischhungriga äckel bevisar bara din ignorans. Du resonerar precis som alla homofobiker som påstår att även om man har analsex med en tjej är man, på ngåot jävla vänster, likt förbannat homofil. Oförståelse och ignorans helt enkelt.

Så jag låter alltså min bakteriefobi styra mitt sexliv eftersom jag inte vill slicka någon i rumpan? Jag vill inte bli slickad heller för att det alltid finns bajs (synligt eller inte) kvar oavsett om man riktar strålen lite när man duschar. Jag är hälsosam, du är en sådan som förespråkar saker istället för att acceptera att alla är olika. Den enda som är ignorant här är du, du har inga som helst vettiga argument och du upprepar samma sak hela tiden, blir som en cirkel som du går runt. Du kommer inte fram till någonting vettigt.

Och du resonerar precis som en kommunist som tror att alla gillar det du gillar. Obildade jävel.
Citera
2010-02-25, 23:32
Medlem
Är man frisk i magen finns det inget bajs kvar efter man tömt tarmen. Det kommer inget på pappret när man torkat sig så att säga. Och med en dusch på det är det inget äckligt alls. Smakar hud.
Citera
2010-02-25, 23:47
Bannlyst
Citat:
Så jag låter alltså min bakteriefobi styra mitt sexliv eftersom jag inte vill slicka någon i rumpan? Jag vill inte bli slickad heller för att det alltid finns bajs (synligt eller inte) kvar oavsett om man riktar strålen lite när man duschar. Jag är hälsosam, du är en sådan som förespråkar saker istället för att acceptera att alla är olika. Den enda som är ignorant här är du, du har inga som helst vettiga argument och du upprepar samma sak hela tiden, blir som en cirkel som du går runt. Du kommer inte fram till någonting vettigt.

Och du resonerar precis som en kommunist som tror att alla gillar det du gillar. Obildade jävel.

Du börjar prata om bajsfetischer hit och dit och associerar rövområdet med perversioner, till och med när det handlar om originellt och hederligt analsex, vilket inte ens innefattar slick och tunga.
Vem är det som inte accepterar att smaken är som baken utan att börja klassa alla oliksinnade som "pervon"?
Citera
2010-02-26, 00:12
Medlem
krakkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnarnerise
har en kompis som påstår att han älskar att licka sin sexpartner i asset.
Jag blir galet äcklad av detta, vad tycker ni? gör ni det? varför tycker ni om det? Och tjejer, tycker ni om att bli lickade i asset?

Det är ren sensmoral, att hålla ren anal (Gammal släktvisa, hör inte hit)

Om bruden/killen håller ren anal kan det inte vara så äckligt, jag menar det är sällen man råkar ut för en sk. lax-fitta som stinker men när man väl är nere och lapar så borde man känna om det luktar skit, kanske plocka lite konkelbär men om dessa ej finns och det är skit och hårlöst så är det väl fritt fram?
Citera
2010-02-26, 01:24
Bannlyst
Citat:
Du börjar prata om bajsfetischer hit och dit och associerar rövområdet med perversioner, till och med när det handlar om originellt och hederligt analsex, vilket inte ens innefattar slick och tunga.
Vem är det som inte accepterar att smaken är som baken utan att börja klassa alla oliksinnade som "pervon"?
Rövområdet handlar om bajs, det är en avfallskvarn och det finns bakterier och annan skit oavsett om du har duschat. Om du vill ha bajs på din tunga om du väljer att slicka din tjej så fine, försök inte lura andra och mobba dem bara för att de inte delar dina sjuka idéer.
Citera
2010-02-26, 01:47
Medlem
Citat:
Du resonerar precis som alla homofobiker som påstår att även om man har analsex med en tjej är man, på ngåot jävla vänster, likt förbannat homofil. Oförståelse och ignorans helt enkelt.
Du resonerar precis som alla homofobiker som påstår att även om man har analsex med en tjej så kan man, på något jävla vänster, likförbannat inte ha det med en kille utan att vara homofil. Ofö...
Citera
2010-02-26, 01:49
Medlem
Citat:
Rövområdet handlar om bajs, det är en avfallskvarn och det finns bakterier och annan skit oavsett om du har duschat. Om du vill ha bajs på din tunga om du väljer att slicka din tjej så fine, försök inte lura andra och mobba dem bara för att de inte delar dina sjuka idéer.
Finns väl bakterier i käften på tjejen med så isf bör du ju låta bli att kyssa henne, ha oralsex, pussa henne på kinden, dela bestik, sova i samma säng, ..

Brukar väl sägas att tangentbordet har mycket fler bakterier än toasitsen, vilken går du helst och tar i utan att tvätta av händerna emellan för att sedan gå och äta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in