Citat:
Ursprungligen postat av Ubunto
Och du behöver inte komma hit med din oförskämdhet och anklaga mig för en massa saker. Alla är olika, vissa har en bajsfetisch och vissa njuter av det hålet kuken är till för att stoppas in i.
Min morsa har inte predikerad någonting, jag fick denna uppfattningen själv och bara för att du tänder på bajs så betyder det inte att alla gör det.
Vilket vi redan kommit fram till, alltid trevligt med någon som summerar diskussionen.

Om du hade bemödat dig att prova analsex och lite lek kring detta, minst sagt, underskattade område, hade du säkerligen lärt dig att det inte alls är så farligt som du tror. Jag har aldrig fått (åtminstone inte synligt..) bajs på kuken, ej heller mina bekanta. Det är lite av en hörsägen, en myt.
Självfallet kan det gå illa om du erövrar en röv med en ägare som aldrig torkar eller tvättar sig, men då får man skylla sig själv. Den enda som verkar avvikande här är ju du. Du har ju ingen erfarenhet av det alls.
Men jag respekterar din ignorans.
Angående just analslick är det ju inte som sådant att man gräver en grop i öppningen. Man slickar lite lätt helt enkelt. Man behöver ju inte leta efter skit s.a.s.