Citat:
Ursprungligen postat av
quid-est-veritas
OK!
Sorry att vara "that guy" some direkt drar in träning i konversationen, trodde först "skolan" innebar typ gymnasiet.
Svårt att säga vad som skulle passa, är det endast i samband med plugget som ångesten smyger sig på?
Ja jag skulle säga att skolan är det enda.
Har jobbat tidigare och tyckte väl inte riktigt om det livet heller, men då handlade det mer om tristess/meningslöshet, där var meditationen till stor hjälp.. men som det är nu så kan meditationen ge ett tillfälligt lugn, sen tittar jag på tex en föreläsning och inser hur sjukt mycket jag behöver ta in från de olika kurserna jag läser och stressar sönder istället för att bara ta tag i skiten.
Kortfattat kan man väl säga att jag inte fixar när det ställs för stora krav på mig.
Vad jag skulle behöva är något som gör att jag kan få samma känsla i kroppen som jag kan skapa mentat (men som inte slöar ner en, som tex cannabis gör), något i stil med "det är inte hela världen om du kuggar en tenta, det löser sig ändå tillslut", för jag vet ju att det är så... men min kroppen min är fylld med massa dåliga gener som inte följer intellektet