Citat:
Ursprungligen postat av
MrLevaLivet
Är i skrivande stund upp 10,69% på Alphamin, inget att klaga på här. Du behöver inte känna någon press att kommentera, men jag förstår dig, är likadan med mina Nasdaqbjörnar, man snöar in på saker, wow nu nämnde jag dem igen...
Förresten, jag misstänker starkt att du gått över to the dark side och köpt Nasdaqbjörnar, erkänn!!

Jag är så sugen på Teslabjörnar, men jag pallar inte, dels för jag inte är bekant med instrumenten, brukar bara handla med aktier, dels för jag skulle bli så förbannad om de inte går ned. De borde helt enkelt gå ned. Men som Turken säger, folk är bara för dumma.
Jag ville mest köpa fler Alpha till 1,1, så tycker det är irriterande när man inte får några aktier trots att kursen stod under mitt bud. Men jag är inte det minsta orolig för dom. De kommer slå index med råge
Gör ett nytt försök med den där jäkla källan till heliumartikeln/tipset. Har inte gått så bra de två tidigare gångerna.
https://oilprice.com/Energy/Energy-General/Free-For-All-In-Helium-Market-Could-Send-Prices-Sky-High.html
Ps. Jag läste en lista för någon vecka sen, på listan fanns ett bolag som heter
the metals company och jag kunde inte låta bli att ta en liten post. Anledningen jag köpte var att de hade två gruvor på gång med en rejäl batterimetallsfyndighet. Efter jag tagit en position så börjar jag att läsa på, omvänd ordning jag vet.
Vad fan är detta?
Företaget är fokuserat på djuphavsbrytning av
polymetalliska noduler på havsbotten.
Någon som hört talas om noduler?
bryta metaller på havets botten, har jag hört, men kallas det för gruva. Det roliga i kråksången är att de gått upp typ 40% sen jag köpte och jag känner jag borde sälja. Är det något båg eller?