2021-10-01, 08:38
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppensnippan
Nu kommer jag inte in på länken längre. 🧐 Nån mer som det krånglar för?

Citat:
Ursprungligen postat av M-Wilczych
Jag kommer inte åt filen heller längre. Någon som har lust att lägga upp på nytt?
Vilken/vilka filer menar ni? (Och varför sparar ni inte ner den på datorn )

Är det FUP ni vill ha?
Citera
2021-10-01, 09:03
Medlem
DreamTwisters avatar
Aha, anonfiles ligger nere. Här är iaf del ett av FUP: https://docdro.id/3OuBYLJ
Citera
2021-10-01, 09:38
Medlem
Jag är inte klar med läsningen än men är på Mattias förhör nu, nånstans inne i juni. Helt jävla skruvat detta. Men jag tror ju att R gjort så mycket mer än vad det verkar komma fram. Läser om när M får ett glas med sprit och något i av R och däckar. Efter ett tag känner han hur hon liksom ”rycker” i honom, när M hittas så har han R:s byxor på sig, dom mörka pumabyxorna, är det vid DET tillfället M känner att hon drar och rör vid honom, är det då HON byter kläder på honom så att HAN har på sig hennes byxor… Han har ett svagt minne av att hon går in i köket och diskar av kniven, han tycker sig höra hur duschen sätts på. Även detta med att R och T skulle vilja ta livet av sig den stunden M va på väg tillbaka till pizzerian, han går hem och får R att kräkas men han tycker det verkar konstigt för det kommer inte upp några tabletter. Har R låtsas ta massa tabletter samtidigt som T vräkt i sig massor, därför hon inte reagerar.

Jag tror att R gjort så mycket mer än vad man någonsin kunnat föreställa sig. Iaf för oss som känner dom här sen barnsben.
Citera
2021-10-01, 11:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Scurf84
Jag är inte klar med läsningen än men är på Mattias förhör nu, nånstans inne i juni. Helt jävla skruvat detta. Men jag tror ju att R gjort så mycket mer än vad det verkar komma fram. Läser om när M får ett glas med sprit och något i av R och däckar. Efter ett tag känner han hur hon liksom ”rycker” i honom, när M hittas så har han R:s byxor på sig, dom mörka pumabyxorna, är det vid DET tillfället M känner att hon drar och rör vid honom, är det då HON byter kläder på honom så att HAN har på sig hennes byxor… Han har ett svagt minne av att hon går in i köket och diskar av kniven, han tycker sig höra hur duschen sätts på. Även detta med att R och T skulle vilja ta livet av sig den stunden M va på väg tillbaka till pizzerian, han går hem och får R att kräkas men han tycker det verkar konstigt för det kommer inte upp några tabletter. Har R låtsas ta massa tabletter samtidigt som T vräkt i sig massor, därför hon inte reagerar.

Jag tror att R gjort så mycket mer än vad man någonsin kunnat föreställa sig. Iaf för oss som känner dom här sen barnsben.

Jag håller helt med dig i detta. Rosanna försöker förminska sin egen del. I början hade hon inte gjort någonting. Men vid rekonstruktionen kom det fram att hon högg de första huggen i teres arm. Efter det har väl Mattias flippat och bara hakat på lixom. Ska hon kan han minsann va ännuvärre.

Jag har reagerat på att hon framstår som ganska arrogant i vissa förhör. Har sett flera ggr där hon avslutar sitt svar med "fler frågor?"

Detta med byxorna kom hon ju på i efterhand oxå att hon skulle berätta, att dom hade bytt byxor, för hans var smutsiga innan han skulle ut.

Mattias verkar ändå rejält ångerfull. Till skillnad från Rosanna. Hon tror hon kommer komma undan med max två år, jo men tjena...
Citera
2021-10-01, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Jag håller helt med dig i detta. Rosanna försöker förminska sin egen del. I början hade hon inte gjort någonting. Men vid rekonstruktionen kom det fram att hon högg de första huggen i teres arm. Efter det har väl Mattias flippat och bara hakat på lixom. Ska hon kan han minsann va ännuvärre.

Jag har reagerat på att hon framstår som ganska arrogant i vissa förhör. Har sett flera ggr där hon avslutar sitt svar med "fler frågor?"

Detta med byxorna kom hon ju på i efterhand oxå att hon skulle berätta, att dom hade bytt byxor, för hans var smutsiga innan han skulle ut.

Mattias verkar ändå rejält ångerfull. Till skillnad från Rosanna. Hon tror hon kommer komma undan med max två år, jo men tjena...

Ja fruktansvärt arrogant och uppkäftig, ”ingen kommentar, jaha berätta mer… blah blah” hon skrattar vid så många tillfällen, det är ta mig fan sjukt detta. Startar en tvätt och byter kläder, kanske duschar?!?
Citera
2021-10-01, 13:26
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scurf84
Ja fruktansvärt arrogant och uppkäftig, ”ingen kommentar, jaha berätta mer… blah blah” hon skrattar vid så många tillfällen, det är ta mig fan sjukt detta. Startar en tvätt och byter kläder, kanske duschar?!?

Precis som ni säger, ju längre man läser i förhören desto värre blir det för Rosanna. M är ju ingen prins direkt, men plötsligt framstår bilderna av dem i arresten på ett lite annat sätt; M är förvirrad, "nyvaken" och bäng, Rosanna däremot ser nyduschad och klarvaken och betydligt mer redig ut. Han är dessutom bojad, blodig och halvnaken.
Citera
2021-10-01, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Tack för info 🙏 ja det är ju jävligt högt väl? Och så var hon positiv på benzo antar jag?

Inga problem jag tänker att det är jävligt högt ja. Särskilt med tanke på att hon vägde drygt 50kg har jag för mig att jag läste.
Inga illegala droger påvisades, enbart 0.008 mikrogram klonazepam (dock är ju detta bens, men hon kanske var förskriven det?).

Såg även att du hade frågat vart det stod om att hennes morfar var hennes pappa, den uppgiften kom fram på sida 800. Det är ett förhör med Rosanna
Senast redigerad av mmiasma 2021-10-01 kl. 15:39.
Citera
2021-10-01, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Aha, anonfiles ligger nere. Här är iaf del ett av FUP: https://docdro.id/3OuBYLJ

tack snälla!
Citera
2021-10-01, 15:34
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmiasma
tack snälla!
Bilagan till FUP har jag länkat i ett tidigare inlägg om du även vill ha den
Citera
2021-10-01, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Bilagan till FUP har jag länkat i ett tidigare inlägg om du även vill ha den

Stort tack! lite tråkigt att bilderna var svartvita, men man kan ju inte få allt
Citera
2021-10-01, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
Precis som ni säger, ju längre man läser i förhören desto värre blir det för Rosanna. M är ju ingen prins direkt, men plötsligt framstår bilderna av dem i arresten på ett lite annat sätt; M är förvirrad, "nyvaken" och bäng, Rosanna däremot ser nyduschad och klarvaken och betydligt mer redig ut. Han är dessutom bojad, blodig och halvnaken.
Troligen är detta rosannas verka från början till slut allt tyder på att hon ser till att M ska få skulden för de. Om man tittar på det med bredare spektra så har hon planerat det minutiöst dusch, kläd byte mm. Hon är typ som Arboga kvinnan. Jävla äckel
Citera
2021-10-01, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bratis
Instämmer till fullo.
Två jävligt ostabil människor. Ostabil och farliga för omgivningen.
Fint att sitta där och älska Therese och undra vad fan som hände då de absolut inte ville henne illa. Det säger ju allt om deras jävla status. Om de hade ihjäl henne trots detta, då förstår man att de är för farliga att ha ute i samhället.
Man kan skylla på droger och diagnoser till dödagar men problemet är inte drogerna egentligen utan dom och vilket ansvar de tar för sitt eget liv och sina handlingar.
De är väl medvetna i förhören om hur de reagerar på dessa jävla droger men väljer dem ändå. Beroende missbrukare ja, men det har de inte alltid varit. De blev det när de flydde sitt ansvar. Detta har idag resulterat i Thereses död. De tar inte något jävla ansvar så nu hoppas jag att de TVINGAS att göra det.
Mattias låter jävligt rädd för att själv råka skit ut nu efter vad de gjort. Grinar och vill ha skydd. Hur rimligt är det. Han fattar iallafall att det kommer komma reaktioner som kan ha ihjäl honom medans Therese inte hade någon jävla aning om att de som sade sig älska henne var kallblodigt mördare som skulle ha ihjäl henne.
Man ska inte skydda dessa jävlar.
Dom ska nog vara rädda båda två enligt hör sägen finns det någon som lär ta tag i det när tillfälle kommer. Troligen vet både m och r om de. Som sagt är det hörsägen men verkar ju troligt eftersom den lilla skiten redan är rädd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in