Citat:
Ursprungligen postat av
judenheten
Tycker du att det låter troligt? Jag menar, det är ju inget misstag att hon dör (oavsett vad M säger). Våldet är helt ursinnigt. Den enda egentliga förklaringen verkar vara benzodiazepinerna, i kombination med "den vanliga skiten" bland den här typen av människor.
Mnja, har ingen större erfarenhet av droger men jag gissar att pundare kan snetända lite hur som.
Det jag skrev var mest som en upplysning till den som frågade efter motivet till dådet. Alltså vad de misstänkta uppger som motiv.
För egen del kan jag lätt föreställa mig att det är andra saker inblandade också. Hela bunten verkar ju skitjobbiga. Jens dumpar Terese för att hon skällt ut honom offentligt, nåt om att han ska köra upp en Skogaholmslimpa i röven, Terese börjar ringa diverse gamla ex och ska ha blinddate med pizzabagarens bror för att hon blev dumpad, Terese påstås ragga på Mattias, Mattias svartsjuk för att Terese hånglar med Rosanna på pizzerian, Rosanna ringer herrbekanta för att få tröst osv osv… de beter sig som… barn, fast det är en taskig jämförelse mot barnen.