Citat:
Nja, för oss som är ute i samhället och gillar det nya produktiva Sverige så är vi nog rätt glada ändå. Ett av världens absolut lägsta skuldsättningar och högsta tillväxtprognoser. Oerhört goda förutsättningar tack vare en relativ ung befolkning. Nya innovationer och starka inom all form av vetenskap och kultur.
Men det är klart, gillar du Sverige som det såg ut på 1960-talet så kan du tänkas bli besviken.
Men det är klart, gillar du Sverige som det såg ut på 1960-talet så kan du tänkas bli besviken.
Jag föredrar mitt land på 1960 talet utan tvekan. Lyckligt , lugnt utan islam och kriminella importer.
Jag kan berätta min historia för dig Född 1957 i Stockholm. Allt var fint i Sverige då. Skolan fungerade man tog av sig skorna och ev mössa utanför klass rummet , respekt , lydde läraren , vuxna,dagis var bra utan genus galenskap att alla pojkar ska bli flickor. Du var aldrig rädd för att gå ut och leka eller spela fotboll på Tantolunden eller Pålsundsvallen. Du idrottade mycket i alla sporter. Ingen var plötsligt man som var flicka och blev plötsligt 1a i allt. Jag minns min bästa vän vars familj som tog emot flyktingar från Chile efter Alendes/ Pinochet kuppen. Jag var så stolt över min väns familj. Stödde alla vänster grupper som fanns. Mikael Wiehe och Björn Afzelius var mina hjältar.
Långsamt blev vårt land till för alla. Alla kunde komma hit. Ingen hade något ansvar för detta . Allt gick över skatt sedeln. Vi Svenskar som jobbade betalade detta helt. Allt var någon slags världssamvete i Sverige för allt och alla. En kampanj jag minns var Ljus i Nicaragua .. Visste inte var det låg men kamp var alltid kamp. För vad och mot vem var mindre viktigt. Tror detta är grunden till Sveriges totalt hål i huvudet politik avseende fattiga människor i världen. Ta hit alla dom som har det svårt så blir det bra ! Men världen är stor. Massinvasionen började. Det var synd om alla kors och tvärs på jorden. Alla kunde komma hit. Vi betalar för allt. Vi öste miljard efter miljard i bistånd.
NU HAR ALLA KOMMIT HIT. TOTALT KAOS. CA 50 NO GO ZONER, CA 50 DÖDSSKJUTNINGAR I GÄNG, HEDERSMORD PÅ UNGA KVINNOR SOM INTE LYDER , BALKONG FLYGNINGAR , ISLAMISM SOM VRÅLAR ATT KRISTNA SKA DÖDAS , TERROR MORD , VÅRA ORTER OCH STÄDER BLIR HELT FÖRSTÖRDA AV AFGANER , SOMALIER OCH MENA FOLK. ALLA LÄNDER I VÄRLDEN ÄLSKAR SINA LÄNDER MEN DET FÅR MAN INTE GÖRA I SVERIGE DÅ ÄR MAN NAZIST. VÅRA SVENSKA BARN RÅNAS AV ARABER OCH NEGRER I STOCKHOLM VARJE DAG. ZIGENARE SITTER UTANFÖR VARENDA JÄVLA BUTIK I LANDET NU OCH TIGGER AV OSS SVENSKAR. EU GER MILJARDER AV MINA SKATTE PENGAR TILL BLA RUMÄNIEN FÖR ATT HJÄLPA DESSA.
DET LAND JAG VÄXTE UPP I FINNS INTE LÄNGRE. JAG HATAR DET SOM HÄNT I MITT FOSTERLAND. JAG HATAR DEN INVANDRING SOM FÖRSTÖRT MITT LAND. DÄRFÖR ÄR JIMMIE ÅKESSONS INLÄGG HELT KORREKT. JAG ÄR GIFT MED EN KVINNA FRÅN FRÅN AFRIKA SÅ KÖR INTE RASIST TUGGET.