Citat:
Ursprungligen postat av
eliizar
SD kommer tjäna på att bli hårdre och inte svansa efter att bli "rumsrena". Alla med vett i skallen förstår att de har rätt. Säg som det är rätt och slätt så kommer motståndarna låta ännu mer verklighetsfrånvända och orelevanta.
Vi är väl i det läget nu att det egentligen inte finns någon anledning till att INTE "gå all in".
Visst, Jimmie ligger lågt och är så följsam det bara går och kanske, kanske (men jag tror inte på det själv) kan få vara med på ett hörn i en regering efter valet nästa år.
Men allvarligt, spela roll. I varje fall om man ser till "folkutbytet". Det påverkas bara ytterst marginellt om ens alls. Så jag håller med dig - satsa allt på "brunt" och gå till historien som någon som verkligen visade att de i varje fall ville försöka.
Jag har hört Åkesson nämna återvandring. Tycker han kan "höja tonläget" kring detta.
Parentes - kikade till Tvn nyss och tog en snabb titt på SVT 1 o 2. Ena kanalen ser jag en skäggig polis som vandrar trunt med imam i en moske. Snabbt äver till andra för att mötas av en sång i en bil där alla sjunger att de är stolta rasister....
Fram till valet nu så tvingas jag finansiera en massiv påverkanskampanj mot oppositionens försök att ta makten genom brunsmetning av KD, M och SD.