Citat:
Ursprungligen postat av
Sneakylittleme
Är det nån som öht kan berätta hur fasen jag får in Facebook dejting?? Har laddat ner Facebook på nytt, tillåter allt jag kan tillåta men icke. Har en iPhone11.
Jag tror att det dyker upp efter en tid. Fick inte in det på mitt Facebook som är nytt först efter en tid.
Gällande Facebook-dejting
I förrgår bestämde jag mig för att försöka med det med dejting och fick snabbt kontakt med en instabil 23-åring och ännu en härlig överraskning nämligen en upptagen kille som ljuger om sin singelstatus liksom bostadsort. 23-åringen ligger i den jämförelsen på plus. Nu ordnade jag ju en del matchningar och tar lätt på det med dejting så det är inte ett stort problem förutom att jag
avskyr alla jävla upptagna män som försöker förstöra för oss singelkvinnor när vi dejtar eller som "passar på" att försöka få till det osv. Rätt hemskt att män systematiskt försöker förnedra kvinnor genom att spela dem och bedra dem.
Hur ska jag gå tillväga för att få tag på killens brud så jag kan sänka hans relation? Jag har bara hans fejka facebook, TikTok och hemadress och åka till Upplands Väsby för någon jag struntar i finns inte med på kartan.