2022-11-17, 18:44
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffan73
Hej!

Ville bara kolla om en kille lägger upp sin profil på Facebook-dejting, får han inga frågor alls då??
Mitt ex påstod att han av misstag råkade lägga upp sin profil på Facebook-dejting, att det hade kommit upp o det räckte med en knapp-tryckning så var profilen klar. Jag gick in o testade o det var ju många steg att fylla i för mig innan profilen var klar. Detta hände december 2021.

Knappast bara ett enda knapptryck iaf.
Citera
2022-11-17, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffan73
Hej!

Ville bara kolla om en kille lägger upp sin profil på Facebook-dejting, får han inga frågor alls då??
Mitt ex påstod att han av misstag råkade lägga upp sin profil på Facebook-dejting, att det hade kommit upp o det räckte med en knapp-tryckning så var profilen klar. Jag gick in o testade o det var ju många steg att fylla i för mig innan profilen var klar. Detta hände december 2021.
Nej som jag sa så får vi inte samma frågor att svara på. Man får lägga ut texten i själva presentationen i stället. Svårt som fan ändå tycker jag som är mer van att ragga på krogen. Många kärringar som har en jävla massa foton och även på barn och blommor etcetera. De som har instagram åker vänster direkt då de bara är där för bekräftelse.
Citera
2022-11-17, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Knappast bara ett enda knapptryck iaf.

Nej, precis vad jag tänkte också.
Citera
2022-11-18, 06:29
Medlem
För mig som gillar yngre killar var Tinder betydligt bättre. FB dejting verkar vara för de som inte vill betala för en dejting tjänst. För en kräsen kvinna som jag själv är FB dejting kass.
Citera
2022-12-03, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Jag är ganska ointresserad av alla sociala medier även om jag använder Facebook för att nå visst massmedialt material. Men jag har game med småkillar IRL.

Får jag välja mellan en välbyggd, fit, tillmötesgående, rolig och pigg 30-åring och en "oförstörd" 45-åring så är det inte till 45-åringens fördel. Mestadels för att man för att få "oförstörd" i den meningen att man inte samhälleligt och i övrigt är mixtrad med måste gå uppåt 65 för att hitta s.k. oförstörd och det är inte intressant för mig. För gammalt. Vi som är medelålders nu fasades in i den digitala åldern. Och så är det med det. Att påstå annat är ett Satans ljug faktiskt. Om man frågar mig. Men det var det ju ingen som gjorde.

Men det låter förträffligt att det finns "oförstörda" 45-åringar på FB-dejting.

"Välbyggd, fit, tillmötesgående, rolig och pigg 30-åring" - Du beskrev precis mig, kanske ska man ge världens giftigaste sociala media en chans.... igen. Eller nä, det är fan inte värt det haha
Citera
2022-12-19, 12:48
Medlem
Mittpunkts avatar
+ Man matchar med personer som förhoppningsvis söker samma som en själv

- Man matchar, skriver "hej" och sedan kan det dröja dagar innan hon svarar eller inte alls och kommer sedan och skriver "oj, såg inte att du hade skrivit". Jag får alltid en notis nere vid ringklockan på allt som sker på min facebook.

- Man matchar med en kvinna, sekunden efter skriver man "hej" och sedan som ovan, inget svar på flera dagar

- Man kan inte använda Facebook-dejting via datorn

- Finns ingen möjlighet att skicka bilder via chatten
Citera
2023-01-03, 20:02
Medlem
Är det nån som öht kan berätta hur fasen jag får in Facebook dejting?? Har laddat ner Facebook på nytt, tillåter allt jag kan tillåta men icke. Har en iPhone11.
Citera
2023-02-17, 03:09
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakylittleme
Är det nån som öht kan berätta hur fasen jag får in Facebook dejting?? Har laddat ner Facebook på nytt, tillåter allt jag kan tillåta men icke. Har en iPhone11.
Jag tror att det dyker upp efter en tid. Fick inte in det på mitt Facebook som är nytt först efter en tid.

Gällande Facebook-dejting
I förrgår bestämde jag mig för att försöka med det med dejting och fick snabbt kontakt med en instabil 23-åring och ännu en härlig överraskning nämligen en upptagen kille som ljuger om sin singelstatus liksom bostadsort. 23-åringen ligger i den jämförelsen på plus. Nu ordnade jag ju en del matchningar och tar lätt på det med dejting så det är inte ett stort problem förutom att jag

avskyr alla jävla upptagna män som försöker förstöra för oss singelkvinnor när vi dejtar eller som "passar på" att försöka få till det osv. Rätt hemskt att män systematiskt försöker förnedra kvinnor genom att spela dem och bedra dem.

Hur ska jag gå tillväga för att få tag på killens brud så jag kan sänka hans relation? Jag har bara hans fejka facebook, TikTok och hemadress och åka till Upplands Väsby för någon jag struntar i finns inte med på kartan.
Citera
2023-05-26, 17:37
Medlem
Mittpunkts avatar
Är det bara jag som har problem med fb-dejting?

Plötsligt försvann mitt konto och jag provade med en annan fb-profil och där kan jag inte skapa ett konto på fb-dejting utan i sista steget där man ska bekräfta kommer texten ”det gick inte att utföra frågan”.
Citera
2023-07-08, 21:10
Medlem
lol jag försöker ta bort mitt fucking jude-facebook-konto och upptäckte av en slump den här CP-funktionen. min första och egentligen enda undran är exakt hur mobbad man blev som liten för att ens överväga något så töntigt som "facebook-dejting". herrejävlar, bara namnet ger mig kväljningar.

får mig direkt att tänka på en massa uttorkade medelålders kvinnoskrev som sitter med sina jävla katter och lådvin, och en massa lönnfeta incels som tänker att "den här gången blir det annorlunda, det här är inte som tinder/mötesplatsen/valfri annan dejtingapp jag inte kan namnen på".

att det ska vara så JÄVLA svårt att radera den här SKITEN. OUFFTA
Citera
2023-07-08, 21:18
Medlem
Vitiss avatar
Länk t Facebookdejtingsidan?
Blir ju nyfiken.
Citera
2023-07-08, 22:46
Medlem
Testade och det är väldigt få i min stad som finns med där. Verkar inte vara så värst populärt med FB-dejting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in