2021-02-17, 20:12
Mustasch är inget popband.
Citera
2021-02-17, 20:13
Medlem
BewilderedHulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot
Hon kunde ha satt på sej en riktig tröja med krage när hon visste att hon skulle på fest och
vara full i bland fulla människor.
Jag skulle aldrig gått runt med byxor hed hål i som visar halva röven.

Fel. Hon skulle ha bjudit honom en rak höger godnattsaga så att gubbens porslinsgarnityr hade regnet ner över sällskapet som ett festligt konfetti innan han dunade in för kvällen.
Citera
2021-02-17, 20:15
Medlem
Citat:
Hon kunde ha satt på sej en riktig tröja med krage när hon visste att hon skulle på fest och
vara full i bland fulla människor.
Jag skulle aldrig gått runt med byxor hed hål i som visar halva röven.

Ska man passa på att ta slöja på sig också då för att ni inte vet hur man ska bete er??
Ne och det gjorde inte hon heller. Tönt.
Citera
2021-02-17, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChaosInc
Men på riktigt, får du aldrig hemlängtan till Iran? Försvinn från 2000-talet med din vidriga kvinno- och människosyn!

Mans synen är inte perfekt i Sverige heller, man fattar ju vilket slags folk som arbetar på Aftonbladet
och SVT.
https://www.youtube.com/watch?v=Ft2Ddnzpbjg

https://www.youtube.com/watch?v=pBtKxYKQI_8
Citera
2021-02-17, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettberg
Ska man passa på att ta slöja på sig också då för att ni inte vet hur man ska bete er??
Ne och det gjorde inte hon heller. Tönt.

Nej men en vanlig tröja.
Citera
2021-02-17, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
Fel. Hon skulle ha bjudit honom en rak höger godnattsaga så att gubbens porslinsgarnityr hade regnet ner över sällskapet som ett festligt konfetti innan han dunade in för kvällen.

Om en kvinna "skojtafsar" som dom brukar göra. Ska jag slå sönder hennes ansikte då?
Citera
2021-02-17, 20:26
Medlem
Osedvanligt korkat gjort av Mustasch, som borde ha insett vilket oerhört lättkränkt land vi bor i nuförtiden. Men ändå - en storm i ett vattenglas. Det finns viktigare saker att fokusera på än en plump t-shirt.
Citera
2021-02-17, 20:26
Medlem
Vem betalar 98 kr för att få ut domen från Lexbase?
Citera
2021-02-17, 20:27
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Ralf är grym.
Stort o hylla en sexualförbrytare, är måhän hagamannen oxå en idol för herrn?
Citera
2021-02-17, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChaosInc
Jag tror att uppskattningsvis någon procent av Sveriges befolkning har den synen på svenska män. Max! I bortgiftasvärlden som du kommer ifrån har däremot 100% av männen en sned kvinnosyn.

Seså, dra en turban över din trut och gurgla dig härifrån.

Ska man vara i bland fyllon på fest kan man ha en helt vanlig tröja.
Är man på stranden har man baddräkt.
Citera
2021-02-17, 20:28
Medlem
BewilderedHulders avatar
Citat:
Om en kvinna "skojtafsar" som dom brukar göra. Ska jag slå sönder hennes ansikte då?

Absolut.

Kvinnor måste börja arbeta på att utjämna innehav av våldskapital så att vi slipper se den bedrövligt snedvridna statistiken. Och gubbsjuka gubbar.
Citera
2021-02-17, 20:29
Medlem
Raffe får min röst när det är dags, får göra undantag och kolla på dyngan denna gången bara därför.. ett brott begicks, en person fick ett skäligt straff för sitt åtagande, personen fullföljde straffet.

Var tischan så kränkande kan hon dra det också till domstol som .. jag vet inte, förtal? Diskriminering? Men att försöka kollektivt straffa oskyldiga pga hans tillhörighet i ett flerpersonsband är helt åt skogen. När GM dessutom sonat för brottet. Tyckte hon straffvärdet var för lågt hade hon kunnat överklaga. Där och då.

Antar att hon bara söker sina 15 minuter, så här får Raffe en stödröst.
Senast redigerad av INTROSPECTING 2021-02-17 kl. 20:30. Anledning: Stavfel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in