2021-02-23, 13:59
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Att få sina bröst fotade och tryckta på t-shirt smutskastar en kvinnas karaktär.

Vi lever i 2020talets Sverige. Inte 1970.

Ok men såg man vem brösten tillhörde?
Äh.... jag tycker fortfarande själva grejen att anmäla en öl mellan brösten är fjantig.
Sedan är det väl lika barnsligt att trycka upp en t-shirt med ett par pattar.
Citera
2021-02-23, 21:16
Medlem
Lyssna på dagens avsnitt av flashback forever.
Inas rant om Ralf och Mustach är grym. SLAKT
Citera
2021-02-24, 12:34
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iknowafewthings
Det är ingen som har uppgett att han skulle vara påverkad. Han gjorde själv en poäng av att det endast var alkoholfri öl han drack (man får förmoda att det var för att påtala att han inte var påverkad).

Han drack inte alkoholhaltig öl, han arbetade, det finns inga uppgifter om att han skulle ha varit påverkad, inspelningen pågick ett par dagar och det var mitt på dagen. Du får själv dra en trolig slutsats.
Jag undrade om Ralf fortfarande kan ha haft alkohol i kroppen, exempelvis efter en sen och blöt kväll innan öl-uppdraget som tråden handlar om. Det är inte alltid det märks tydligt på någon som druckit kraftigt några timmar innan, åtminstone inte om det är en ny bekantskap. Inget mer än en fundering i sammanhanget.
Citera
2021-02-24, 14:30
Medlem
snoamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonnydoe1
Att stoppa en öl mellan brösten är inte så jävla farligt, men att bli anmäld för det är jävligt farligt. Ser ni grejen?

Shit vilken cool kommentar. Verkligen. Vilken nolla
Citera
2021-02-24, 16:36
Medlem
Jonnydoe1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snoamer
Shit vilken cool kommentar. Verkligen. Vilken nolla

Du har inte fått nån mer förståndshandikappad uppenbarelse när du läser i denna tråd? Kom igen nu, väck oss med en till cool story i denna tråd. Vilken nolla
Citera
2021-02-24, 22:59
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
Det är ett pinsamt skitband - som överlever genom att sälja ut sig i Mello och andra liknande sammanhang. De är helt värdelösa i sin genre.
Det verkar som de försökt klistra sig på varenda genre de snubblat över.
De kunde försöka claima Stjärtrock som en helt egen genre. Det beskriver deras musik ganska väl.

Mustasch är tom under Takida i näringskedjan. De är "rockmusikens" mollusker.
Citera
2021-02-25, 13:16
Medlem
varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeeeeeeeeeeeen
Hur fan det blockmongot kan få ett jobb där han visas offentligt är för mig en gåta, han ser ut som en vuxen bäbis.
Ser bara två möjliga anledningar för att anställa han, någon form av kvotering eller hållhakar...
Citera
2021-02-25, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av varfor
Ser bara två möjliga anledningar för att anställa han, någon form av kvotering eller hållhakar...

Han har nog gått i Dan Eliassons skola (=
Citera
2021-02-25, 23:09
Bannlyst
Dumt att trycka upp T shirten, kanske ville dom bara vara uppseendeväckande. Men som jag förstår var det inte brösten på tjejen som man stoppade flaskan mellan brösten på?

Ralf har ju tagit straffet för det sexuella ofredandet , dom har medgivit det hela inte var så bra, Ralf har bett kvinnan om ursäkt och medgivit att han betett sig idiotiskt.

Fullständig häxjakt att dom skall " deplattformteras" och att man skall hata hela bandet och allt dom gör och har gjort för det här tycker jag.

jag röstade på mustasch nu i Mello, jag kommer att fortsätta lyssna på deras musik, även om dom aldrig kommer att göra en lika bra platta som "ratsafari" igen.
Citera
2021-04-30, 05:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acquiesce19
Vidrigt beteende. Efter intervjun i Aftonbladet får man ju inte känslan av att de lärt sig något av händelserna

Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Märkligt hur många på flashback har blivit efterblivna på senare tid.

Han är DÖMD för sexuellt ofredande. Ok då var det avklarat. Men då går idioten och hånar offret genom trycka upp t-shirts med brottet han begick mot kvinnan för att håna henne.

Sitter ni på allvar och försvarar det? Alla kommenbtarer om att kvinnor ska vara tacksamma "innan deras bröst är nere vid naveln". En annan idiot skrev "svenska kvinnor suger kuk och tar den i röven och bla bla bla och sen ska klaga på detta. Dessa och andra kommentarer som nedvärderar kvinnan är ju på riktigt skrämmande!

Er kvinnosyn är fan värre än invandrarnas som ni påstår ni hatar.

Precis! Bra skrivet!
Citera
2021-12-17, 07:39
Medlem
Mustasch spelade på Rock sea båten för nån månad sedan. Bara Ralf är kvar i bandet, och de inhyrda musikerna skämdes över hur usel, full och dum Ralf var. Eller är. Han är ett försöpet rövhål numera.
Citera
2022-05-25, 09:04
Medlem
Man-goes-chutneys avatar
Tappade all respekt för Rafael när han var med i Bögsuget eller jag menar Körslaget. Same same. Nu är det bara Mellorockers som gillar Mustasch och dessa individer förstår musik lika bra som en potatis. Nä, dags för tönten att lägga ner sitt lilla pojkband nu, så att man slipper förknippas med den idioten när man säger att man lyssnar på rock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in