2021-02-20, 00:07
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForumApache
Många tycker tvärtom. Mustasch har gjort mycket bra musik och nu även en t-shirt som är ett måste att få tag på.
Jaa... Det finns nog säkert ett tjugotal tishor tryckta.
Ingen av deras lökiga fans kommer behöva gå utan..
Citera
2021-02-20, 00:10
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Jaa... Det finns nog säkert ett tjugotal tishor tryckta.
Ingen av deras lökiga fans kommer behöva gå utan..
Vad bitter du är.

Det gör mig glad.
Citera
2021-02-20, 00:11
Medlem
Melodifestivalen borde läggas ner och att en flaska mellan pattarna på någon bimbo upprör så många är fan skrattretande.

Vi skulle behöva hamna i ett krig eller något så de blir lite jävla rim och reson i det här landet. Feministiska jävla beta-människor överallt.
Citera
2021-02-20, 00:21
Medlem
likets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyImByePot
Jag vill minnas att det för 2 veckor sedan också var "riktiga musiker" på scenen? Ett rockband som inte känner behov av att stoppa ned saker vid folks privatare delar? Har alltid gillat Mustasch men man kan fan inte bete sig hur som helst. Gå omkring som 50 årig gubbe, nykter på en reklaminspelning och ofreda 25-åriga tjejer... kom igen

25 och 25. Offret var ju 38 vid tillfället.
Citera
2021-02-20, 00:29
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForumApache
Vad bitter du är.

Det gör mig glad.
Du missförstår mig. Säkert ingen ny upplevelse för dig.
Bitter är något helt annat... Men trevligt att jag gjorde dig glad.
Med tanke på dina idoler kan det inte finnas mycket att glädjas över i ditt trista liv.

Jag konstaterar blott att de saknar talang, trovärdighet, låtar, image och sannolikt fullbordad grundskola.
Om du väljer att ta detta personligt så kan man ju gissa lite angående varför..
Jag hade kunnat sätta en peng på att de inte hade såna superfans.

Men heder till dig. Det är rätt starkt att stå upp för sin ruttna smak, även om det är anonymt.

Sen är det rätt praktiskt för dig att gilla skit. Du kan säkert få tag på två T-shirts!
Det är ju inte direkt så att de andra kidsen (eller någon annan) slåss om deras merch, eller öht något som Mustasch släppt ifrån sig.
Citera
2021-02-20, 01:06
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iknowafewthings
Han var ju nykter vid det här tillfället då det handlade om alkoholfri öl så jag har svårt att se hur det påverkar.
Var han RALF-nykter eller nykter på riktigt?
Citera
2021-02-20, 01:06
Moderator
Iknowafewthingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liket
25 och 25. Offret var ju 38 vid tillfället.

Hon är 28 nu så antingen tror du på tidsresor eller så är din info fel.
Citera
2021-02-20, 01:11
Moderator
Iknowafewthingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filmfreak
Var han RALF-nykter eller nykter på riktigt?

Det är ingen som har uppgett att han skulle vara påverkad. Han gjorde själv en poäng av att det endast var alkoholfri öl han drack (man får förmoda att det var för att påtala att han inte var påverkad).

Han drack inte alkoholhaltig öl, han arbetade, det finns inga uppgifter om att han skulle ha varit påverkad, inspelningen pågick ett par dagar och det var mitt på dagen. Du får själv dra en trolig slutsats.
Citera
2021-02-20, 01:32
Medlem
Van Nostrands avatar
I och med att de ändå är med och tävlar tar SVT (om än motvilligt och fjösigt) ställning i debatten.

Blir spännande att se hur många röster detta lilla ståhej lockar (förlorar röster på det gör de definitivt inte).
Citera
2021-02-20, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Since88
I vilket sammanhang är ”Mustasch dom enda som är riktiga musiker”?

Bland dom som ställer upp i Mellon, fast rocken inte känns som "seriös heavymetal" är dom
duktiga musiker i bandet.
Dom har inte bara skrivit några låttexter och försöker slå igenom eller vunnit någon talang tävling.
Dom har övat sedan dom var barn.
Feminismen präglas av avundsjuka och hårdrockare är för kaxiga, dom vill trycka ner och kuva.
Dom använder sej av utstuderade metoder och dom vill skapa en kultur som män inte
utvecklas i. Saker har fungerat bra av sej själv i Sverige och man ser det inte som positivt
att män är kreativa.
Citera
2021-02-20, 01:44
Medlem
Håller med gubbarna. Ta ut pinnen ur röven.
Citera
2021-02-20, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Bögar brukar gilla att få saker där bak.
å då e det inte frågan om trakasserier...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in