Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Jag vet inte hur många gånger det "tappats" en skruvmejsel eller liten skiftnyckel i röv-decoltaget på någon kille med gällivarehäng, när man varit i någon verkstad & meckat. Jag har själv råkat ut för det. Först nu förstår jag att jag egentligen blivit djupt kränkt & fått men för livet.
Mitt råd är som alltid: Ta er samman, håll käften & jobba istället.
Och hur många gånger tror du kvinnor haft diverse föremål mellan brösten placerade där utav någon annan... och hur många av dessa kvinnor har blivit kränkta. Det är givetvis en försvinnande liten mängd människor som blir kränkta vid sexuella handlingar jämfört med antalet sexuella handlingar som utförs i samtycke.
Han är ju ff dömd. Det återstår väl endast nu att dumförklara rätten som dömt honom felaktigt. *ironi
Edit. Och med det menar jag inte att när någon "råkat tappa en skruvmejsel mellan skinkorna på en annan karl" skulle samtycka till något sexuellt. Det är givetvis inte så enkelt att man bara "råkar" eller alltid eller aldrig blir kränkt vid sexuella handlingar. Det är helhetsbilden av hela förloppet som avgör vad som är/blir kränkande. Vi har inte hela bilden men rätten dömde det som en kränkning.