2021-02-17, 14:49
Medlem
deadfisheyess avatar
Det enda här som är pinsamt är den s.k. "journalisten" och kvinnan som hör av sig till SVT för att "varna".
Citera
2021-02-17, 14:58
Medlem
santos_devilles avatar
Mustasch är usla och Ralf är en jävla tönt, men detta är så löjligt PK att man kräks.

Hela deras image är ju whisky, öl och tuttar. Fan vad jag hatar massmedia
Citera
2021-02-17, 15:00
Medlem
Maken till uselt band. Enda stället de platsar på är väl möjligen mello - tävlingen där alla är sämst.

Att de sen beter sig som rövhål gör inte att de per automatik blir rock n roll.
Citera
2021-02-17, 15:32
Bannlyst
Motsvarar väl att Ralf Gyllenhammar skulle trycka upp en ölflaska mellan era skinkor... inget jag skulle uppskatta, men det verkar som det finns gott om folk i tråden son tycker att det är inte så farligt.
Citera
2021-02-17, 15:43
Medlem
Talespins avatar
Oj oj oj vad farligt!

Att kvinnor anmäler för sådant här trams är fan helt otroligt.

Jävla hysteriska knasluder.
Senast redigerad av Talespin 2021-02-17 kl. 15:53.
Citera
2021-02-17, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeGaggs
Maken till uselt band. Enda stället de platsar på är väl möjligen mello - tävlingen där alla är sämst.

.

Stämmer inte. Råkade nyligen se att de var med i ett Bingolotto..

Förresten, var det en Bocköl?
Citera
2021-02-17, 15:50
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Den här intervjun var extremt cringe att se. Vuxna orakade gubbar som förnederar en kvinna som en bandmedlem redan tidigare är dömd för att ha förnedrat sexuellt.

Skivbolagets representant avbryter intervjun genom att dra igång avståndslarmet.

Sammanfattning av kvinnoförnedringen. Från Aftonbladet

Den utnytjade kvinnan har hört av sig till SVT och varnar för att vara ensam med bandmedlemmarna.

Är det rätt eller fel att Mustasch får vara med i Melodifestivalen?

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...lla-ofredandet
Var får du "sexuellt utnyttjad" ifrån?
Citera
2021-02-17, 15:56
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radjaidjah
Motsvarar väl att Ralf Gyllenhammar skulle trycka upp en ölflaska mellan era skinkor... inget jag skulle uppskatta, men det verkar som det finns gott om folk i tråden son tycker att det är inte så farligt.

Fick hon uppsöka vård? Överlevde pattarna? Har hon och hennes pattar fått men för livet?

Nej, det är knappast jämförbart.
Senast redigerad av Talespin 2021-02-17 kl. 16:01.
Citera
2021-02-17, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Fick hon uppsöka vård? Har hon och hennes pattar fått men för livet?

Nej, det är knappast jämförbart.

Att placera en ölflaska mellan skinkorna betyder inte heller att du behöver uppsöka vård eller fått men för livet men det kan väl vara jävligt otrevligt för det? Om du inte tycker det - låt Ralf gör det på dig då!
Citera
2021-02-17, 16:02
Medlem
Dofternas avatar
Rockers gonna rock. Tycker det var ett roligt tilltag. Frågan är om Raffe läste av rummet rätt?
Citera
2021-02-17, 16:03
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radjaidjah
Att placera en ölflaska mellan skinkorna betyder inte heller att du behöver uppsöka vård eller fått men för livet men det kan väl vara jävligt otrevligt för det? Om du inte tycker det - låt Ralf gör det på dig då!

Det har väl hänt den bäste.
Citera
2021-02-17, 16:07
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Rockers gonna rock. Tycker det var ett roligt tilltag. Frågan är om Raffe läste av rummet rätt?
Jag vet inte hur många gånger det "tappats" en skruvmejsel eller liten skiftnyckel i röv-decoltaget på någon kille med gällivarehäng, när man varit i någon verkstad & meckat. Jag har själv råkat ut för det. Först nu förstår jag att jag egentligen blivit djupt kränkt & fått men för livet.

Mitt råd är som alltid: Ta er samman, håll käften & jobba istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in