Citat:
Ursprungligen postat av
2PistolerIMinBil
Kvinnor är de som har förstört matlagningen och kommit med alla sina dieter. Som går fram och tillbaka med hur effektiva dem egentligen är.
Det ser inte alls att vara på väg mot ett annat håll. Det är oerhört oroväckande att om man ska få bra mat så måste det vara ens mormor eller farmor som lagar. Det kvinnliga könet vill ha allt, men samtidigt vill de inte ge något tillbaka. Åtminståne laga oss män duglig mat för en gångs skull.
Inget jävla tjatande om att man inte tycker om det här och det här. Om vem som ska laga maten och konstant bråk. Jag blir väldigt trött på det hela. Så jag tänker gå min separata väg. Vi behandlar kvinnor dock som Jesus 2.0. Detta är inte hälsosamt såsom deras mat inte är hälsosam för den mentala hälsan.
Inte undra på att kvinnor har ångest nu förtiden. De behandlas som att de är speciella, men de vet ju om att de inte matchar deras självbild. Det är ganska självklart att man kommer ruttna inombords när ens personlighet accepteras oavsett.
Usch, stackare. Ja man hör verkligen att du ruttnat. Det skulle jag också göra om jag fick vända på ett salladsblad varje dag.
Det är bara EN sak du missat....ALLA kvinnor är inte så.
Jag har t ex aldrig gått på en enda diet av den enkla anledningen att min lilla hjärna förstått att man måste röra på påkarna för att kunna äta och dricka vad man vill utan att gå upp i vikt.
Jag är den som lagar all mat hemma, medan mannen efter jobbet kan njuta av sport på Tv:n. Det stör mig inte då det är öppen planlösning, vilket gör att även jag ser det som försiggår på Tv:n.
Jag ska tänka på dig nästa gång min man får matkoma efter en salivdrypande god middag