Citat:
Ursprungligen postat av
dwg
Var ni vnner lngre eller trodde du att ni var vnner och hon inte ville veta av dig. Och till slut trttnade hon och polisanmlan var ett faktum.
Varfr lta p gammalt skit, vnd blad och g vidare
Frst dejtade vi under ett r och tyckte mycket om varandra ven om hon vid ngot tillflle reagerade vldigt starkt och lnge p att en tidigare tjejkompis till mig rkade befinna sig p samma stlle nr vi skulle fira Valborg. Hon fick helt ogrundat fr sig att jag hade tagit med henne dit fr att gra tjejkompisen svartsjuk. Det spelade ingen roll vad jag sade fr hon hade redan bestmt sig fr att det mste ligga till p det viset. Men senare blev vi vnner igen. Nr vi tog en paus fr att reflektera ver vr relation s trffade hon en annan man som hon blev blixtfrlskad i. Jag hade d verkligen brjat lska henne men var nd instlld p att frska fungera som vnner. ven hon sade att det var en bttre id n att fortstta vr krleksrelation. Sedan insg jag att det bara var tomma ord fr hon svek mig vid minsta vertolkning och brydde sig aldrig om att kolla med mig om hon hade frsttt mig p rtt stt. Direkt blockering var hennes stt att lsa sm dispyter vilket gjorde att jag mste ta till brev fr att frska f henne att frst mig s att vi kunde bli vnner igen. Hon brydde sig dock aldrig om vad jag skrev och pekade ut mig som en stalker bara fr att jag kmpade fr vr vnskapsrelation. Att det var hon som skapade konflikterna var tydligen inte s viktigt.
Jag kunde inte ta in att samma kvinna som jag lskade hade blivit frvandlad till en samvetsls hxa s drfr trodde jag att hon bara inte hade frsttt mig. Det fick mig att skriva nnu tydligare brev men hon "brydde sig" frst nr jag stod ga mot ga med henne. S vi frskte igen vilket bara ledde till nya svek o s v. Vem som helst skulle ha blivit lite fucked upp av det beteendet. Med facit i hand borde jag frsts ha brutit kontakten men det dr blev en eskalerande utveckling och jag kunde som sagt inte begripa varfr hon hll p sdr.