2021-02-13, 19:42
Björk är Sveriges största tönt.
Senast redigerad av Alfons-Bokalen 2021-02-13 kl. 19:46.
Citera
2021-02-13, 19:47
Medlem
LenaPauls avatar
Martin Björk är en tönt helt klart.
Jag är glad att detta uppmärksammas, har aldrig hört talas om karln och nu vet jag att man helst ska undvika han
Citera
2021-02-13, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfons-Bokalen
Björk är Sveriges största tönt.
Hans enda merit är att han knullade Lena PH.
Citera
2021-02-13, 20:37
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tlcswe
Martin Björn kör en svensk variant på James Corden, intervju med kända personer i en bil. Martin Björk är OK i vissa intervjuer. Men det senaste klippet med Marcus hånar Martin honom varannan minut för hans längd. Samtidigt som Marcus undrar vad det är frågan om och ifrågsätter kvaliteten på frågorna.

I slutet frågar Martin; om jag säger aubergine, vad säger du då? Martins belåtenhet av sin egen självgodhet ifrågasätts av Marcus efter att han förklarat för Marcus att en aubergine syftar till en penisemoji, vilket tvingar Marcus till sympatiskratt. Hehe vad roligt

Marxus Aujalay hade likväl kunnat gästat skavlan tack vare hans intressanta person, matkunskaper och ödmjukhet. Medan Martin hånar honom för hans längd och ger honom frågor som om han vore 14år gammal

Kommentarsfältet är inte nådig i sin kritik. Nu vill jag veta vad flashback tycker. Och hur stor chans finns det att Martin kommer att be om ursäkt för sin högstadiemobbningsmentalitet?

https://youtu.be/LxBnjEMqo2Y
Hur lång är kocken? Varför är man med hos en sån som Martin om man inte gillar formatet?
Citera
2021-02-13, 21:06
Medlem
Martin Björk vill ju mest av allt i världen bara bli känd. Efter denna pinsamma intervju så kanske han lyckats.
Citera
2021-02-13, 21:52
Medlem
tlcswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Hur lång är kocken? Varför är man med hos en sån som Martin om man inte gillar formatet?

Formatet har hittills inte varit högstadiemobbningsintervjuer. Men björken verkar helt oförmögen att inte känna vart gränsen går på ett oskyldigt skämt och ältande personangrepp. Marcus är 1.65m om jag minns rätt
Citera
2021-02-13, 22:43
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kultursprache
Var väl inte så farligt. Martin Björk är väldigt barnslig.

Ja herr Björk uppfattar jag också som en väldigt barnslig individ. Däremot så var den här träffen i bilen inte så märkvärdigt konstig. De hade rätt så roligt båda två verkade det som. Inget att yvas över, han har ju samma typ av diskussioner med andra kändisar.
Citera
2021-02-13, 23:31
Medlem
Peripheryys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Markus Aujalay känns som ett tacksamt offer. En till ovanligheterna trevlig kändiskock. Björk är väl bara bitter för han är passé och fyller 50 i år.
Vem är ens Martin Björk? Kan inte riktigt placera karln.
I vilket fall verkar han rätt barnslig och kass. Svårt att tro att han fyller 50..
Citera
2021-02-13, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peripheryy
Vem är ens Martin Björk? Kan inte riktigt placera karln.
I vilket fall verkar han rätt barnslig och kass. Svårt att tro att han fyller 50..

Mest känd från "fråga olle" tror jag, inget jag tittade på men hans fula skjortar minns jag ändå...
Citera
2021-02-13, 23:43
Medlem
Bekräftade det jag redan visste. Vuxna män i rosa kläder kan man aldrig ta på allvar.
Citera
2021-02-13, 23:45
Medlem
Peripheryys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bossekaka
Mest känd från "fråga olle" tror jag, inget jag tittade på men hans fula skjortar minns jag ändå...
Jaha, då förstår jag varför jag inte riktigt kunde placera honom. Tittade aldrig på det programmet, som tur var.
Citera
2021-02-14, 00:47
Medlem
Är det befogat? Hur lång är dvärgen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här