2021-02-11, 02:05
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Ja, det var lite konstigt hur han kan kunde komma in så där bara. Kanske att de inte hade låst dörren. Men om han var helt okänd för familjen så måste han ha varit ett psykfall. I annat fall så måste det ligga mer bakom denna historia än vad Fria Tider vill berätta om. Samtidigt måste det råda nyhetstorka avseende intressanta brott hos Fria Tider om man idag vill skriva denna bagatellartade händelse från 2016.
Har ni alla bott under en sten?

Vår kultur har vår syn på sex, i andra kulturer är det som att äta eller gå på toa. Våra nya gäster har ju gjort sig kända för att onanera helt öppet på badhus, framför barn på bussar osv.

Vad de yttrar inför våldtäkter är lika befängt. Afrikanen som våldtog ett barn på skolgården sa "Svart snopp är dyrt"

Den här afrikanen är ju bara en i högen som vill knulla. Tyvärr är han väl en av många psykstörda som tagit sig till Europa. Eller tagit sig hit? De skickar ju hit folk de vill bli av med.

Det gjordes en tråd här för ett tag sen om studentboendet på orten. Studenterna klagade att de valt att komma till Sverige men levde i lilla Mogadishu.

Varför har ni inget minne?
(FB) Total jävla kaos i Dalarna, utbytesstudenter KRÄVER att de flyttas från Tjärna Ghetto

(FB) Rött läge i Borlänge "Rött läge i Borlänge – akut situation – poliser har angripits"

(FB) Borlänge håller på att gå under
(FB) Borlänge håller på att gå under

Citat:
Ursprungligen postat av Stonetoss
Kan det ha varit frugans älskare som kom förbi när maken inte hunnit åka till jobbet?
Känns lite talade att han säger "jag vill knulla".
Vanligtvis kommer somaliern förbi efter att maken kilat iväg till fabriken och spänner på henne på köksbordet.

Citat:
Ursprungligen postat av Qaa
Låter som den bästa teorin hittills faktiskt. Inget ovanligt direkt, kvinnor är ju duktiga på att spela offer.

Citat:
Ursprungligen postat av Canarybird
kan det ha varit kvinnans "forbidden love" ? lär väl komma ut i rättegången men fan vilken jävla dåre
Och varför är ni så djävla dumma i huvet? Läs ovan.
Senast redigerad av Gertrud1 2021-02-11 kl. 02:15.
Citera
2021-02-11, 02:20
Medlem
Firewaias avatar
Måste ju vara en hel hop mentala diagnoser som inte är ställda än där... Oavsett vad, jag överdriver inte det minsta när jag säger att jag med största sannolikhet hade fått sitta av grov misshandel alternativt mord om jag stötte på det scenariot med barn och fru i köket.
Citera
2021-02-11, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stonetoss
Kan det ha varit frugans älskare som kom förbi när maken inte hunnit åka till jobbet?
Känns lite talade att han säger "jag vill knulla".
Vanligtvis kommer somaliern förbi efter att maken kilat iväg till fabriken och spänner på henne på köksbordet.

Kanske sommen glömt ställa om klockan sommar/vinter och kom en timma för tidigt, ja?

Vem vet
Citera
2021-02-11, 07:05
Medlem
Sinnesbilden av en somalier i Sverige. Antar att somalierna i detta forumet ligger lågt alternativt avser stämma Fria Tider och det svenska rättsväsendet för rasism, förutsatt att de nu kan läsa och stava. De verkar prioritera annat. Finland har även rapporterat att somalier är överrepresenterade i begångna sexualbrott i Helsingfors sedan några år tillbaka.
Citera
2021-02-11, 07:08
Medlem
Mr1931s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teacher80
Sinnesbilden av en somalier i Sverige. Antar att somalierna i detta forumet ligger lågt alternativt avser stämma Fria Tider och det svenska rättsväsendet för rasism, förutsatt att de nu kan läsa och stava. De verkar prioritera annat. Finland har även rapporterat att somalier är överrepresenterade i begångna sexualbrott i Helsingfors sedan några år tillbaka.

Somalier kan inte läsa. De blir försörjda av våra svenska skattekronor.

Denna neger ska absolut inte ha fängelse. Det kostar för mycket och han har bevisat att han inte har i samhället att göra.

Han och hela hans klan med glödlampor ska istället utvisas. Han brände sin chans. Jävla apa.
Citera
2021-02-11, 07:12
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer

Men han var alltså helt nykter och drogfri

Förståndshandikappad kanske?

Inte alls! Tvärtom är han säkert en ganska insiktsfull kille. Han har förstått att han kan bete sig hur som helst i PK-Sverige utan konsekvenser att tala om eftersom han står överst i PK:s etniska könshierarki https://www.youtube.com/watch?v=JGSb...ature=youtu.be (45 sek långt). Och då beter han sig hur som helst.
Citera
2021-02-11, 07:57
Medlem
ThatsZlimpos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
Jag har målnumret och FUP:en. Fria Tiders artikel stämmer till fullo.
Fria Tiders artiklar brukar aldrig innehålla några sakfel. Och de är betydligt
bättre än mainstream media, eftersom de inte väljer att utelämna "känslig" info.

Om du nu har fup så kan du väl lägga upp den här? Tack på förhand.
Citera
2021-02-11, 08:01
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Medtanke på GM agerande efter att få ha släppts ut från arresten så bör han rimligen ha sedan 2016 förekommit i något mer sexuellt våldsdåd.

Men visst är det då endå fantastiskt, en lågbegåvad man med någon avvikelse lyckas ta sig ända hit och sedan bli kvar här som någon slags odåga och parasit - en ren vinst för det sosiga Svenska samhället då.
Citera
2021-02-11, 08:10
Medlem
Kära gamla Borlänge, där har man bott en gång i tiden. Säger som någon innan mig att historien låter väldigt märklig även för en somalie. Sade han verkligen "jag vill knulla" till kvinnorna, och hur kom han in lägenheten, bottenplan med öppen balkong kanske? Ganska obehagligt.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-02-11 kl. 08:58.
Citera
2021-02-11, 08:15
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Åh kära gamla Borlänge, där har man bott en gång i tiden. Säger som någon innan mig att historien låter väldigt märklig även för en somalie. Sade han verkligen "jag vill knulla" till kvinnorna, och hur kom han in lägenheten, bottenplan med öppen balkong kanske? Ganska obehagligt.
Han verkar ju totalt gränslös, han smyger nog runt överallt för att hitta tillfälle att sexofreda: tvättstugor, lekplatser, dagis, allmänningar etc. Undrar hur många barn han blottat sig för?

Eftersom det tydligen inte går att utvisa folk från Sverige borde man tvångsmedicinera honom med depotinjektioner neuroleptika...
Citera
2021-02-11, 08:17
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Soamlierna hade ju i alla fall tur att han gick in i rätt lägenhet. Hade han knallat in på fel ställe hade han åkt på stryk så att han fortfarande varit liggande.

Eller hur, t.o.m i dum-Sverige måste det väl vara OK att misshandla våldtäktsmän som tagit sig in i hemmet.
Citera
2021-02-11, 08:25
Medlem
don tonys avatar
Vår eminenta försvarsminister Peter Hultqvist är väl ytterst ansvarig för hur det ser ut i Borlänge då han var kommunalråd i 17 år, under 90- och 20-talet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in