2021-02-10, 23:14
Medlem
kan det ha varit kvinnans "forbidden love" ? lär väl komma ut i rättegången men fan vilken jävla dåre
Citera
2021-02-10, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Ja hela historien är väldigt skum minst sagt.
Ja, det var lite konstigt hur han kan kunde komma in så där bara. Kanske att de inte hade låst dörren. Men om han var helt okänd för familjen så måste han ha varit ett psykfall. I annat fall så måste det ligga mer bakom denna historia än vad Fria Tider vill berätta om. Samtidigt måste det råda nyhetstorka avseende intressanta brott hos Fria Tider om man idag vill skriva denna bagatellartade händelse från 2016.
Senast redigerad av nantale 2021-02-10 kl. 23:33.
Citera
2021-02-10, 23:30
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebroffessor
haha låter lite komiskt faktist. kommer där med stånd och skriker "jag vill knulla" haha wtf
Ja det är väl så vi ska ha det i Sverige.
Citera
2021-02-10, 23:34
Medlem
-GGs avatar
Somalier och negrer och deras sexuella beteenden...
Och de skäms i princip aldrig när de blir påkomna eller tagna av polisen.

Jag har lyssnat på väldigt många brotts/rättegångspoddar och ett genomgående mönster är att blattar och negrer som regel skyller på allting som går att skylla på, trots att de erkänt är de offret, medan vita skäms, vill gömma sig och ofta ber om ursäkt för det inträffade. En arab som rånade äldre bögar, han kallade till och med rättens deltagare för fitta och horunge och räckte fingret.
Citera
2021-02-10, 23:36
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blabarssylt
O ja, mycket vanligt. Skatteverket beräknar att 30-50 % av de asylsökande registrerar mer än en identitet. Sverige kräver ju inte någon ID-handling eller registrerar någon biometrisk information av asylsökande, så det är bara att komma tillbaka en annan dag och söka asyl en gång till. Två chanser till asyl, två bidrag, en extra identitet att sälja eller låna ut, etc.

Misstror dig inte men har du nån artikel eller liknande där jag kan läsa mer om detta? Lät som intressant information
Citera
2021-02-10, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qaa
Låter som den bästa teorin hittills faktiskt. Inget ovanligt direkt, kvinnor är ju duktiga på att spela offer.
Nä, för negrer är ju inte kända för att vara översexuella våldtäktsmän utan impulskontroll eller vad?
Citera
2021-02-10, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Låter som en helt vanlig somalie mina öron. Borde frågat efter lite pengar också.

Frågat? De har väl aldrig frågat?
Senast redigerad av AirOfficer 2021-02-10 kl. 23:43.
Citera
2021-02-10, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Låter som skitsnack. Och Fria Tider är inte pålitliga.
Någon annan källa?

"Vad håller du på med jävla somalier?" Jovisst..

Jag har målnumret och FUP:en. Fria Tiders artikel stämmer till fullo.
Fria Tiders artiklar brukar aldrig innehålla några sakfel. Och de är betydligt
bättre än mainstream media, eftersom de inte väljer att utelämna "känslig" info.
Senast redigerad av AirOfficer 2021-02-11 kl. 00:28.
Citera
2021-02-11, 00:10
Medlem
https://www.friatider.se/skracksomal...ag-vill-knulla

Somaliern greps på plats. När han ett par dagar senare släpptes från arresten i Borlänge såg en poliskvinna genom fönstret hur han satte sig utanför polisstationen vid en fontän, tog av sig sina kläder och rörde sig naken på torget. En polispatrull gick sedan fram till somaliern "för att påtala det olämpliga med hans beteende", enligt poliskvinnan.

En riktig guldklimp och tillgång för Sverige! TACK för att du valde Sverige!
Citera
2021-02-11, 00:22
Medlem
Vad är problemet? Han ville knulla ju! Tycker han var ärlig, och ärlighet varar längst kommer jag ihåg att Mona Salin sa en gång...
Citera
2021-02-11, 00:25
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer

Okej. Bra.

Gjorde sambon något? Hur visste han att det var en somalier så fort?
Citera
2021-02-11, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
Fria Tiders artiklar brukar aldrig innehålla några sakfel. Och de är betydligt
bättre än mainstream media, eftersom de inte väljer att utelämna "känslig" info.

Kan du vara snäll och visa? den här artikeln är riktigt dåligt skriven, har ingen ansvarig skribent och jag hittar inte någon annan annan källa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in