2021-02-10, 13:28
Medlem
Varje dag kommer det upp nya trdar om hur svenska kvinnor r dliga p olika stt; horor, landsfrrdare, falska osv osv.

Det finns ett feministiskt/judiskt/kommunistiskt/(valfri ideologi) strukturerat manshat som frstr fr svenska mn.

Frgor om hur man ska f vrdiga liv. Om man borde importera tjejer eller om svenska kvinnor blir rdda fr importerade kvinnor.

Allts, skojar ni eller? Sicka jvla tntar ni r.

Svenska tjejer har idag generellt god ekonomi, hg utbildning, goda framtidsutsikter, mnga trnar och generellt ser svenska tjejer riktigt bra ut. Jag har bott i 5 olika lnder och beskt runt 30. Svenska tjejer r vldigt snygga.

Skulle exempelvis en svensk tjej p 28 med ekonomutbildning och 35 000 i mnaden bry sig att du tycker att hon r horig, opatriotisk eller att du tar hem en 18 spinkig, plattbrstad, utsvulten, desperat tjej frn Vietnam eller liknande? Lgg ner.

Det r hela tiden ngon annans fel. Fan, ta er i kragen! Skaffa bra jobb, god ln, styrketrna, kp bil och lgenhet och skaffa normala vrderingar dr ni inte hatar kvinnor och invandrare hela dagarna. Gr ngot av era liv. Sluta skylla p andra hela tiden.

Sluta sitta framfr en dator, spela WoW, kka chips och gnlla p hur det r andras fel att ni inte fr fitta.

Alla r sin egen lyckas smed.

Hur kan ni med er sitta och gnlla hela dagarna?
Citera
2021-02-10, 13:33
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bradpaisley94
Varje dag kommer det upp nya trdar om hur svenska kvinnor r dliga p olika stt; horor, landsfrrdare, falska osv osv.

Det finns ett feministiskt/judiskt/kommunistiskt/(valfri ideologi) strukturerat manshat som frstr fr svenska mn.

Frgor om hur man ska f vrdiga liv. Om man borde importera tjejer eller om svenska kvinnor blir rdda fr importerade kvinnor.

Svenska tjejer har idag generellt god ekonomi, hg utbildning, goda framtidsutsikter, mnga trnar och generellt ser svenska tjejer riktigt bra ut. Jag har bott i 5 olika lnder och beskt runt 30. Svenska tjejer r vldigt snygga.

Skulle exempelvis en svensk tjej p 28 med ekonomutbildning och 35 000 i mnaden bry sig att du tycker att hon r horig, opatriotisk eller att du tar hem en 18 spinkig, plattbrstad, utsvulten, desperat tjej frn Vietnam eller liknande? Lgg ner.

Det r hela tiden ngon annans fel. Fan, ta er i kragen! Skaffa bra jobb, god ln, styrketrna, kp bil och lgenhet och skaffa normala vrderingar dr ni inte hatar kvinnor och invandrare hela dagarna. Gr ngot av era liv. Sluta skylla p andra hela tiden.

Sluta sitta framfr en dator, spela WoW, kka chips och gnlla p hur det r andras fel att ni inte fr fitta.

Det finns all anledning att resonera kring denna frga med tanke p hur lget r,, du lter lite gnllig. r du krnkt fr allt fler mn checkar ut ur idioti sverige?
Citera
2021-02-10, 13:46
Medlem
Jagaresamlarens avatar
Jag tycker kvinnor gnller minst lika mycket om relationer och mn. Kanske inte just p Flashback.
Citera
2021-02-10, 14:16
Medlem
nedboys avatar
Jag upplever att "en svensk tjej p 28 med ekonomutbildning och 35 000 i mnaden" mer exklusivt vnder sig till vanliga svenska killar. Det r arbetslsa, fattiga vnsterfeminister som hatar p vita svenska mn. De lter mycket mer n vad de r och ger drfr intrycket att de str fr en strre grupp n vad de r.

Det blir allt vanligare att svenska tjejer vnder sig till Sverigedemokraterna. Bortrknat gruppen arbetslsa, fattiga vnsterfeminister.
Citera
2021-02-10, 14:16
Medlem
Du har inte fel men jag tror inte det hjlper. Ingen kommer att sjlvreflektera och f en ahaupplevelse. Jag nskar det var s. Jag tror fr sen stora massan r det frebildsmodellen som gller. Betala pengar till jordan peterson eller nn annan betahjlte att prata om hlsa, relationer och hur man lyckas i livet. Kanske finns fler ideer?
Citera
2021-02-10, 14:25
Medlem
Jagaresamlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PastorBolognese
Du har inte fel men jag tror inte det hjlper. Ingen kommer att sjlvreflektera och f en ahaupplevelse. Jag nskar det var s. Jag tror fr sen stora massan r det frebildsmodellen som gller. Betala pengar till jordan peterson eller nn annan betahjlte att prata om hlsa, relationer och hur man lyckas i livet. Kanske finns fler ideer?

Ett problem kommer alltid vara att folk har tusen gnger mer tid att reflektera och prata n de faktiskt har kontroll ver sina liv, vilket gr att man ventilerar. Nstan alla i Sverige r gnlliga. Att lyssna p Jordan Peterson r ocks egentligen en form av slseri p tid, det stadkommer ju ingenting.
Citera
2021-02-10, 14:39
Medlem
mendokses avatar
Feltnket du gr r att du tror att en 28-rig tjej har ngon slags hg position fr att hon tjnar pengar och har en utbildning.
Nr kvinnor nrmar sig 30 blir de allt mer desperata efter att hitta en partner och hon kommer i princip ta frsta bsta som r stabil nog att bilda en familj med. Ofta en mycket ldre.
Kvinnors psykiska ohlsa har bara kat och fler n ngonsin ter antidepressiva. Kvinnor blir inte lyckliga av att leva som mn.

Det finns en skadlig jmstlldhetskultur i Sverige som frstr fr bda knen.

Med det sagt r det klart att mn mste rycka upp sig, det r inte svrt att attrahera kvinnor, enda som krvs r ett ordnat liv. Mn br slnga allt jmstlldhetstjafs i papperskorgen och satsa p att bli en s bra man som mjligt.
Citera
2021-02-10, 14:55
Medlem
Japhys avatar
Citat:

WORD p den!

Ser detta underliga fenomen genomsyra hela ungdomsgruppen. De vill helt enkelt inget annat n att spela tv-spel och sitta i en soffa. Finns mnga trdar hr och annorstdes dr kvinnor beklagar sig ver sina pojk-mn.

S blir inga barn gjorda.
Citera
2021-02-10, 15:25
Medlem
S.O.Stolps avatar
Du har rtt. Tjejerna drar ifrn. Utbildning, god ekonomi, goda framtidsutsikter, trnar som sm illrar och ser riktigt bra ut.

Ungar killar bor hemma, sitter framfr datorn och spelar Fortnite. Det r dock inte chips i sklen. Det r Tramadol och SSRI man knaprar som jordntter.
Citera
2021-02-10, 16:45
Medlem
Opaques avatar
Citat:

Jag hller med dig, beskda sedan kommentatorsfltet av de som knner sig trffade. Allts bttre underhllning finns inte.

Det hr r allt man kan nska sig och mer
Senast redigerad av Opaque 2021-02-10 kl. 16:47.
Citera
2021-02-10, 16:50
Medlem
Etta.Places avatar
Ja jag tycker sjlv att det r ganska spnnande att det mlas ut som ngon sorts hmnd/protestaktion fr att man inte ftt tillrckligt med beundran och vlgrenhetsknull att man sitter hemma p sitt arsle, inte gr ngot vettigt och gnller som en bebis i bajsblja hela dagen lng.

Nej, tjejer och samhllet bryr sig inte att de sitter dr och gnller och lallar bort sitt liv. Det r liksom inte som att insikten komm att "VA? Sitter Kalle hemma och sumpar sitt liv och gnller?! Herregud, jag borde verkligen ha blivit ihop med honom och sugit hans kuk varje dag, s att samhllet inte skulle drabbas av hans fruktansvrda hmnd!"

Det knns mest som nnu ett riktigt tragiskt och kasst stt att hitta p urskter till varfr man inte kan ta tag sitt liv och r ett viljelst offer.
Citera
2021-02-10, 17:01
Medlem
Svenskor blir allt mer ointressanta tom bland gubbarna.

Mmm en smbrstad asiatiska mmm. En exotisk steuropeiska, m. mm. mmm.

En svenska; bl fyfan.

Vad vill ni? Skyll er sjlva? Eftersom ni r s missnjda med svanska mn, lt oss ha vra nya passioner ifred??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in