2021-02-10, 13:28
Medlem
Varje dag kommer det upp nya trådar om hur svenska kvinnor är dåliga på olika sätt; horor, landsförrädare, falska osv osv.

Det finns ett feministiskt/judiskt/kommunistiskt/(valfri ideologi) strukturerat manshat som förstör för svenska män.

Frågor om hur man ska få värdiga liv. Om man borde importera tjejer eller om svenska kvinnor blir rädda för importerade kvinnor.

Alltså, skojar ni eller? Sicka jävla töntar ni är.

Svenska tjejer har idag generellt god ekonomi, hög utbildning, goda framtidsutsikter, många tränar och generellt ser svenska tjejer riktigt bra ut. Jag har bott i 5 olika länder och besökt runt 30. Svenska tjejer är väldigt snygga.

Skulle exempelvis en svensk tjej på 28 med ekonomutbildning och 35 000 i månaden bry sig att du tycker att hon är horig, opatriotisk eller att du tar hem en 18 spinkig, plattbröstad, utsvulten, desperat tjej från Vietnam eller liknande? Lägg ner.

Det är hela tiden någon annans fel. Fan, ta er i kragen! Skaffa bra jobb, god lön, styrketräna, köp bil och lägenhet och skaffa normala värderingar där ni inte hatar kvinnor och invandrare hela dagarna. Gör något av era liv. Sluta skylla på andra hela tiden.

Sluta sitta framför en dator, spela WoW, käka chips och gnälla på hur det är andras fel att ni inte får fitta.

Alla är sin egen lyckas smed.

Hur kan ni med er sitta och gnälla hela dagarna?
Citera
2021-02-10, 13:33
Avstängd
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bradpaisley94
Varje dag kommer det upp nya trådar om hur svenska kvinnor är dåliga på olika sätt; horor, landsförrädare, falska osv osv.

Det finns ett feministiskt/judiskt/kommunistiskt/(valfri ideologi) strukturerat manshat som förstör för svenska män.

Frågor om hur man ska få värdiga liv. Om man borde importera tjejer eller om svenska kvinnor blir rädda för importerade kvinnor.

Svenska tjejer har idag generellt god ekonomi, hög utbildning, goda framtidsutsikter, många tränar och generellt ser svenska tjejer riktigt bra ut. Jag har bott i 5 olika länder och besökt runt 30. Svenska tjejer är väldigt snygga.

Skulle exempelvis en svensk tjej på 28 med ekonomutbildning och 35 000 i månaden bry sig att du tycker att hon är horig, opatriotisk eller att du tar hem en 18 spinkig, plattbröstad, utsvulten, desperat tjej från Vietnam eller liknande? Lägg ner.

Det är hela tiden någon annans fel. Fan, ta er i kragen! Skaffa bra jobb, god lön, styrketräna, köp bil och lägenhet och skaffa normala värderingar där ni inte hatar kvinnor och invandrare hela dagarna. Gör något av era liv. Sluta skylla på andra hela tiden.

Sluta sitta framför en dator, spela WoW, käka chips och gnälla på hur det är andras fel att ni inte får fitta.

Det finns all anledning att resonera kring denna fråga med tanke på hur läget är,, du låter lite gnällig. Är du kränkt för allt fler män checkar ut ur idioti sverige?
Citera
2021-02-10, 13:46
Medlem
Jagaresamlarens avatar
Jag tycker kvinnor gnäller minst lika mycket om relationer och män. Kanske inte just på Flashback.
Citera
2021-02-10, 14:16
Medlem
nedboys avatar
Jag upplever att "en svensk tjej på 28 med ekonomutbildning och 35 000 i månaden" mer exklusivt vänder sig till vanliga svenska killar. Det är arbetslösa, fattiga vänsterfeminister som hatar på vita svenska män. De låter mycket mer än vad de är och ger därför intrycket att de står för en större grupp än vad de är.

Det blir allt vanligare att svenska tjejer vänder sig till Sverigedemokraterna. Borträknat gruppen arbetslösa, fattiga vänsterfeminister.
Citera
2021-02-10, 14:16
Medlem
Du har inte fel men jag tror inte det hjälper. Ingen kommer att självreflektera och få en ahaupplevelse. Jag önskar det var så. Jag tror för sen stora massan är det förebildsmodellen som gäller. Betala pengar till jordan peterson eller nån annan betahjälte att prata om hälsa, relationer och hur man lyckas i livet. Kanske finns fler ideer?
Citera
2021-02-10, 14:25
Medlem
Jagaresamlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PastorBolognese
Du har inte fel men jag tror inte det hjälper. Ingen kommer att självreflektera och få en ahaupplevelse. Jag önskar det var så. Jag tror för sen stora massan är det förebildsmodellen som gäller. Betala pengar till jordan peterson eller nån annan betahjälte att prata om hälsa, relationer och hur man lyckas i livet. Kanske finns fler ideer?

Ett problem kommer alltid vara att folk har tusen gånger mer tid att reflektera och prata än de faktiskt har kontroll över sina liv, vilket gör att man ventilerar. Nästan alla i Sverige är gnälliga. Att lyssna på Jordan Peterson är också egentligen en form av slöseri på tid, det åstadkommer ju ingenting.
Citera
2021-02-10, 14:39
Medlem
mendokses avatar
Feltänket du gör är att du tror att en 28-årig tjej har någon slags hög position för att hon tjänar pengar och har en utbildning.
När kvinnor närmar sig 30 blir de allt mer desperata efter att hitta en partner och hon kommer i princip ta första bästa som är stabil nog att bilda en familj med. Ofta en mycket äldre.
Kvinnors psykiska ohälsa har bara ökat och fler än någonsin äter antidepressiva. Kvinnor blir inte lyckliga av att leva som män.

Det finns en skadlig jämställdhetskultur i Sverige som förstör för båda könen.

Med det sagt är det klart att män måste rycka upp sig, det är inte svårt att attrahera kvinnor, enda som krävs är ett ordnat liv. Män bör slänga allt jämställdhetstjafs i papperskorgen och satsa på att bli en så bra man som möjligt.
Citera
2021-02-10, 14:55
Medlem
Japhys avatar
Citat:

WORD på den!

Ser detta underliga fenomen genomsyra hela ungdomsgruppen. De vill helt enkelt inget annat än att spela tv-spel och sitta i en soffa. Finns många trådar här och annorstädes där kvinnor beklagar sig över sina pojk-män.

Så blir inga barn gjorda.
Citera
2021-02-10, 15:25
Medlem
S.O.Stolps avatar
Du har rätt. Tjejerna drar ifrån. Utbildning, god ekonomi, goda framtidsutsikter, tränar som små illrar och ser riktigt bra ut.

Ungar killar bor hemma, sitter framför datorn och spelar Fortnite. Det är dock inte chips i skålen. Det är Tramadol och SSRI man knaprar som jordnötter.
Citera
2021-02-10, 16:45
Medlem
Opaques avatar
Citat:

Jag håller med dig, beskåda sedan kommentatorsfältet av de som känner sig träffade. Alltså bättre underhållning finns inte.

Det här är allt man kan önska sig och mer
Senast redigerad av Opaque 2021-02-10 kl. 16:47.
Citera
2021-02-10, 16:50
Medlem
Etta.Places avatar
Ja jag tycker själv att det är ganska spännande att det målas ut som någon sorts hämnd/protestaktion för att man inte fått tillräckligt med beundran och välgörenhetsknull att man sitter hemma på sitt arsle, inte gör något vettigt och gnäller som en bebis i bajsblöja hela dagen lång.

Nej, tjejer och samhället bryr sig inte att de sitter där och gnäller och lallar bort sitt liv. Det är liksom inte som att insikten komm att "VA? Sitter Kalle hemma och sumpar sitt liv och gnäller?! Herregud, jag borde verkligen ha blivit ihop med honom och sugit hans kuk varje dag, så att samhället inte skulle drabbas av hans fruktansvärda hämnd!"

Det känns mest som ännu ett riktigt tragiskt och kasst sätt att hitta på ursäkter till varför man inte kan ta tag sitt liv och är ett viljelöst offer.
Citera
2021-02-10, 17:01
Medlem
Svenskor blir allt mer ointressanta tom bland gubbarna.

Mmm en småbröstad asiatiska mmm. En exotisk östeuropeiska, m. mm. mmm.

En svenska; blä fyfan.

Vad vill ni? Skyll er själva? Eftersom ni är så missnöjda med svanska män, låt oss ha våra nya passioner ifred??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in