2021-03-14, 13:05
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plingirutan
Mnga svenska killar behandlar svenskor som horor och d knns mnga nysvenskar som mer attraktiva d frre av dem tycker som svenska killar.

Lter som ngot bara en svensk tjej kan vara korkad nog att tro p.. de mnnen kontrollerar liksom "sina egna" kvinnors mdomshinna, slnger ut dem frn balkonger.. osv

Deras kultur hnger de bgar och stenar och piskar kvinnor.. det r liksom svrt att se att svenska mn r ondast i vrlden och samtidigt bo i ett land dr kvinnor har strst frihet och jmlikhet i vrlden.. allts man undrar om du verkligen r s korkad eller om du aktivt frsker lura dig sjlv..

Att araber r instllsamma hos dig kan man ju frst iom att de fredrar svensk fitta ver snan de fick knulla i sitt hemland. Att ljuga fr dem r billigt..

Ni r omtalade i hela 3e vrlden om hur lttfotade ni r, det r drfr mn reser hit i mngder. Leva p bidrag, knulla svenska gratishoror r vr strsta pullfaktor fr att f hit allt illegalt sldder. Det r ju inte fr det fina vdret om du trodde det
Senast redigerad av MrSwedeGliderRunt 2021-03-14 kl. 13:14.
Citera
2021-03-14, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Finns vl massa annat att vlja mellan n bara araber/afrikaner. Att man inte kan frst liksom att man r trkig

Sedan lever ni i samma vrld som TS att bda grupperna r snyggast och bst i vrlden. Det r drfr gruppen sopas undan.

Ni skulle knappt leva upp till en fransman p samma niv i bde utseende och personlighet (vit) man.

Ni har ftt ngot bak om foten att ni r bst i vrlden olikt hela Europa. Det borde sga ngot liksom

Ja, mnga svenskar har bror duktig symptom helt klart, sedan kan jag hlla med om att mycket r bra i svenska vrderingar, men uppenbart finns det vldigt mycket dligt ocks, bla det som nu gr att sverige frvandlas till ett shithole country.

Nr man r utomlands mts man av folk som inte ser p en p det viset och d r man heller inte trkig.
Senast redigerad av MrSwedeGliderRunt 2021-03-14 kl. 13:25.
Citera
2021-03-14, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Ni r omtnksamma och har ngon ekonomisk bakgrund som ni flaggar med men ni r trkiga. Det finns inget sjlvfrtroende liksom. Sjlvkritik finns inte heller olikt andra lnder.

Det r liksom bara att se den hr videon ifrn Frankrike hur kul/roligt alla har s inser man att man lever i vrldens trkigaste land

https://youtu.be/yxgE3ifjZ94

Tror det beror p att du r kvinna och har ett helt annat perspektiv.. nordiska mn har ofta vnner som de gr en massa roliga grejer ihop med frn tonren upp till vuxenlivet. Ofta div motorrelaterade aktiviteter, samt friluftsliv, grillning mm

Det skojas friskt och jag har mngder med goa minnen frn snt. De perioder dr det blir trkigt har alltid vart nr det skaffas serisa relationer och hlften frsvinner fr de r ena jvla tofflar fr sina flickvnner.
Citera
2021-03-14, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Lter som ngot bara en svensk tjej kan vara korkad nog att tro p.. de mnnen kontrollerar liksom "sina egna" kvinnors mdomshinna, slnger ut dem frn balkonger.. osv

Deras kultur hnger de bgar och stenar och piskar kvinnor.. det r liksom svrt att se att svenska mn r ondast i vrlden och samtidigt bo i ett land dr kvinnor har strst frihet och jmlikhet i vrlden.. allts man undrar om du verkligen r s korkad eller om du aktivt frsker lura dig sjlv..

Att araber r instllsamma hos dig kan man ju frst iom att de fredrar svensk fitta ver snan de fick knulla i sitt hemland. Att ljuga fr dem r billigt..

Ni r omtalade i hela 3e vrlden om hur lttfotade ni r, det r drfr mn reser hit i mngder. Leva p bidrag, knulla svenska gratishoror r vr strsta pullfaktor fr att f hit allt illegalt sldder. Det r ju inte fr det fina vdret om du trodde det

Hur fick du in bara araber. Allt som inte r svenskt tycks svenskor fredra. Inte s kul fr dig som fr brja knulla en grissugga istllet. Eller brja och brja, du har skert redan erfarenhet utav det
Citera
2021-03-14, 13:53
Medlem
Citat:
Hur fick du in bara araber. Allt som inte r svenskt tycks svenskor fredra. Inte s kul fr dig som fr brja knulla en grissugga istllet. Eller brja och brja, du har skert redan erfarenhet utav det

Nja, senaste var en ung st tjej p 22 r.. hller mig till den kategorin, eller inget alls.
Citera
2021-03-14, 14:04
Medlem
DixieDs avatar
Citat:

Patetiskt hur vissa refererar att allt som inte r svenskt gjord r ingen bra fr ngon annan. Allt ska ha svenskt mrke.

Sedan inser man inte hur trkig man r/hur trkig vrlden kommer se p en

Man vill bara fly nr den hr pandemin r ver
Citera
2021-03-15, 06:44
Bannlyst
Citat:
Mnga svenska killar behandlar svenskor som horor och d knns mnga nysvenskar som mer attraktiva d frre av dem tycker som svenska killar. Bl.a. i sngen dr och dr r svennen en besvikelse. Jag skulle skert gissa att det r en stor anledning till varfr svenskar ratas framfr nysvenskar. Sedan r svensken ingen evig trygghet, p.g.a. otrohet bl.a. Svenska tjejer fr annars sjlva svara p varfr.

Det hr du skriver, det r nskedrmmar och trams. Invandrarna r lgstatus. Lter de dessutom helt efterblivna nr de frsker sig p svenska r det n vrre.

Det hela r mycket enkelt. De allra allra flesta sker sig alltid inom den egna gruppen. Det gller alla inklusive medlparna, som mestadels r svenska kvinnor. Det finns alltid, alltid alla dessa undantag. Vi svenska mn sneglar ju ocks p de invandrade kvinnorna. Vi fungerar alla som mnniskor.

Och tillhr man makthavarna och har det gott stllt rcker det inte. Mehmet Kaplan fr nja sig med de sina. Det hjlper ju inte precis till att karln r islamist.
Citera
2021-03-23, 00:00
Medlem
Du r rasistisk mot kvinnor frn andra lnder, jag tror att det r du som har problemet nr det gller invandring

Du firar ocks tanken att kvinnor ska vrdera pengar och att vara en lneslav. Ser du hur det r skadligt fr hela mnskligheten?

Jag vill inte orsaka konflikt men jag tror att du verkligen mste tnka p vad som r viktigt i livet
Citera
2021-06-21, 02:00
Medlem
[complex]s avatar
Svenska kvinnor r bra.. Dom skiter inte i svenska mn. Men jag kan sjlv brja tycka vissa svenska tjejer r ytliga.. Sker mig nstan hellre till utlndska nu.. (asiatiska eller annat .. Men sklart ppen fr svenska med!)
Mer fr deras utlndska personligheter! Svenska tjejer har bra personligheter med endel, men lngt ifrn alla..
En frn asien kan vara mer mjuk och omtnksam... Buddhistisk och varm. En svensk person kan ha en kallare personlighet endel av dom. Det r det allt handlar om! Den svenska mentaliteten.
Svenska tjejer r vackra sklart, men asiatiska kan ha en varmare personlighet endel av dom, och d kan endel av dom va mer attraktiva och s.. Om dom vill ta hand om en man mer n en svensk feminist tjej sger vi som avskyr mn.. Alla svenska r inte s, men endel..
Tror inte alla svenska tjejer avgudar svenska mn direkt..

Den svenska mentaliteten r det strsta problemet tror jag personligen... Och att det kan finnas mer intressanta personligheter utomlands.. beror p personen sklart.

En annan sak r att det r fler killar n tjejer i sverige med sklart.. Och endel svenska fredrar utlnska killar fre svenskar och det r deras val. Snt fr man respektera med sklart deras val, men jag tror det var enklare innan internet allmnt med svenska tjejer. Frmodligen..

Sen vrderar mnga svenska tjejer pengar fre vnskap och krlek i sverige med tror jag.. Och mentaliteten r. "Vad vinner jag p att bli vn med denna".. Mnga vljer en kille med pengar och enbart det kan va yligt med kan jag personligen knna, men det r s det r idag. Det r nog f tjejer som bara vill bli vn med en svensk kille ens idag och vrderar snt.. Redan d tnker nog mnga p pengar eller vad dom kan f ut av det och annat..
Hoppas jag har fel, men jag tror det ligger till mycket s.. Utomlands umgs dom mer n grna med nya mnniskor och har en sknare stil n den svenska mentaliteten helt enkelt.
Brasilien, spanien, asien och andra dom r nog mer varma fr att dom vxt upp i ett mentalt varmare land kanske.. Jag vet inte vart problemet ligger helt.. Kan va svenska killars "fel" med.. Men ngot hnde nog efter internet kom.. Mindre tillit kanske, jag kan inte svara p vad som hnde faktiskt..

Men det r inte svenska kvinnors fel s... Mer klimatet & omgivningen som frndrades p ngot vis.. Sen kanske attityderna och personligheterna. Kan ha blivit hrdare p ngot vis kanske.. Ytligare kanske.. Jag knner att ngot har hnt iallafall, och saker har frndrats sen tidigare, men vet inte om det fanns incels frr med heller.. Verkar vara ett nytt fenomen sen internet kom. Ofrivilligt celibata mn.. det fanns nog inte lika mycket frr som idag! S ngot har hnt. Alla fick nog ligga mera frr n nu.
Senast redigerad av [complex] 2021-06-21 kl. 02:22.
Citera
2021-06-21, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bradpaisley94
Varje dag kommer det upp nya trdar om hur svenska kvinnor r dliga p olika stt; horor, landsfrrdare, falska osv osv.

Det finns ett feministiskt/judiskt/kommunistiskt/(valfri ideologi) strukturerat manshat som frstr fr svenska mn.

Frgor om hur man ska f vrdiga liv. Om man borde importera tjejer eller om svenska kvinnor blir rdda fr importerade kvinnor.

Allts, skojar ni eller? Sicka jvla tntar ni r.

Svenska tjejer har idag generellt god ekonomi, hg utbildning, goda framtidsutsikter, mnga trnar och generellt ser svenska tjejer riktigt bra ut. Jag har bott i 5 olika lnder och beskt runt 30. Svenska tjejer r vldigt snygga.

Skulle exempelvis en svensk tjej p 28 med ekonomutbildning och 35 000 i mnaden bry sig att du tycker att hon r horig, opatriotisk eller att du tar hem en 18 spinkig, plattbrstad, utsvulten, desperat tjej frn Vietnam eller liknande? Lgg ner.

Det r hela tiden ngon annans fel. Fan, ta er i kragen! Skaffa bra jobb, god ln, styrketrna, kp bil och lgenhet och skaffa normala vrderingar dr ni inte hatar kvinnor och invandrare hela dagarna. Gr ngot av era liv. Sluta skylla p andra hela tiden.

Sluta sitta framfr en dator, spela WoW, kka chips och gnlla p hur det r andras fel att ni inte fr fitta.

Alla r sin egen lyckas smed.

Hur kan ni med er sitta och gnlla hela dagarna?

Fast vnta lite nu. Jag har vvv och r mycket njd med livet men det ndrar ju inte det faktum att svenska kvinnor r horor. Tyvrr r svenska mn ocks en katastrof och vi fr de kvinnor vi frtjnar.
S lite rtt har du frsts.
Citera
2021-06-21, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bradpaisley94
text
?

Alla skiter i och p dig, inklusive din egen familj om du ens har ngon, frmodade lg-IQ RASFRMLING som vi sger.

Vita kvinnor har visat sig vara mest lojala mot sin egen ras.

En underskning har visat att vita mn var mest attraktiva, ven bland andra rasers kvinnor .

Vrlden r ett bttre stlle p grund av den vita mannen!

https://ibb.co/1KLC514

Du r hrmed fryst i tiden fr all framtid och bara jag kan upphva det .
Senast redigerad av Havamal. 2021-06-21 kl. 17:55.
Citera
2021-06-21, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PatF
Svenskor blir allt mer ointressanta tom bland gubbarna.

Mmm en smbrstad asiatiska mmm. En exotisk steuropeiska, m. mm. mmm.

En svenska; bl fyfan.

Vad vill ni? Skyll er sjlva? Eftersom ni r s missnjda med svanska mn, lt oss ha vra nya passioner ifred??

Ja fy fan ett mrkhrigt ungerskt fullblodssto hade vart fint som snus det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in