2021-09-25, 18:50
Medlem
NeinChads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnasen
Jo men precis, så länge farbror blå inte kommer på dig mitt i akten, men hur stor är den chansen egentligen? Dörren låses ju från insidan i regel
Det är enkelt för farbror brå att tackla upp de trädörrar som vanligtvis används. Tar typ två sekunder.
Citera
2021-09-30, 15:28
Medlem
B-types avatar
På tmg finns ca 300 salonger i Stockholm registrerade. Risken att polisen ska kliva in på just den salongen man befinner sig på är inte stor.
Så länge man inte lämnar ett elektroniskt spår (sms, swish) efter sig.
Citera
2021-09-30, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SexSexSex
enda gången jag gått till en thaimssage "klinik" i en småstad i hälsingland
hade dom ytterdörren öppen ut mot gatan hela tiden så förbipasserande kunde se lite av massagebänken utifrån, så att ingen skulle kunna misstänka att något skumt pågick där inne

nåväl detta påminner mej om en kul händelse

När jag och min mor satt på thai-restaurang i skärhamn på tjörn, på utserveringen i solen och njöt,
kom en 70+ årig gubbe som såg ut som en gammal pensionerad bonde i halvskitiga slitna kläder och gummistölvar orakat skägg dit
han gick fram till thairestaurangens ägares familj, som satt vi ett eget bord på uteserveringen
och sa till den unga dottern i typ 19-23 års, åldern
- kan du göra det där du gjorde med mej förra gången!!
han sa det högt, så att alla hörde, ca 30 pers.och på ett sätt som liksom verkade ,,,skevt. lite dement nästan
då blev det en jäkla fart på thaifamiljen, en jäkla fart inne i deras huvuden altså, man kunde verkligen se på dem vilken stor aktivitet som utövades för att liksom styra upp situationen
dottern försvann kvickt som fan ner i källaren med den äldre mannen
och Pappan Frun och någon annan släkting satt kvar vid bordet oh skrev på en meny och arbetade febrilt på att se ut som att det som sagts och setts inte var något onormalt, och de lyckades imponerande bra med det...

ivf poängen med denna story är att ni kan hitta en sån thai-behandling i skärhamn

Påminner mig om en händelse på en asiatisk restaurang i en mindre östgötsk stad. En gubbe beställde en öl, tog den och gick raka vägen in i köket. Sen kom han ut 20-30 minuter senare.
Citera
2021-09-30, 17:26
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Påminner mig om en händelse på en asiatisk restaurang i en mindre östgötsk stad. En gubbe beställde en öl, tog den och gick raka vägen in i köket. Sen kom han ut 20-30 minuter senare.
A beer and a shot har just fått en ny mening.
Citera
2021-10-01, 11:29
Medlem
SexSexSexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren

låter som att det kan vara konstigt som bara den och det kan också ha varit att gubben var gift med någon som ägde eller jobbade i restaurangen
många svenskar är gifta med thaikvinnor som driver thairestauranger

men med facit från min historia och vad vi vet om thaimassage, etc, måste man ju undra lite extra över när man ser sånt här!!! minst sagt!
Citera
2021-10-01, 11:31
Medlem
SexSexSexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskovic
Enligt polis och media så är 8 av 10 thaimassager sexsäljande i Stockholm så ring och fråga polisen vilka dom 2 är som inte säljer sex 🤣

är det verkligen såmånga procentuellt, då undrar man ju hur det är möjlig för polisenatt inte stänga ned hela branchen, eller påbjuda kontrollanter som ständigt gör besök på dessa platser,

eller plexiglasväggar mellan rummen och entren
Senast redigerad av SexSexSex 2021-10-01 kl. 11:33.
Citera
2021-10-01, 12:37
Medlem
Sluta oroa för sådana händelser som är mindre sannolikt än att vinna 1000kr på triss.
Om man inte gör dumheter som att betala extra med swish etc är chansen att åka fast försvinnande liten.
Citera
2021-10-05, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juandersson
Sluta oroa för sådana händelser som är mindre sannolikt än att vinna 1000kr på triss.
Om man inte gör dumheter som att betala extra med swish etc är chansen att åka fast försvinnande liten.
Försvinnande liten, skulle nog säga totalt obefintlig, alla vet vad som pågår i 95 % salongerna i våra tre största städer, men polisen vet att det är totalt omöjligt att gripa någon och satsar naturligtvis sina resurser på den vanliga prostitutionen där de faktiskt kan komma på en och annan....
Citera
2021-12-22, 16:28
Medlem
Verkar vara en del polisaktivitet i söderort nu inför Jul. Det har bla gjorts besök på ett flertal salonger i Årsta igår och idag.
Citera
2021-12-23, 17:11
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexSexSex

är det verkligen såmånga procentuellt, då undrar man ju hur det är möjlig för polisenatt inte stänga ned hela branchen, eller påbjuda kontrollanter som ständigt gör besök på dessa platser,

eller plexiglasväggar mellan rummen och entren

Det är bara prostitutionsgruppen inom polisen som sysslar med branschen och den gruppen lär vara rätt liten, så de har varken möjlighet att stänga ner någon eller hålla koll på alla ställen.

Sen är gissningvis siffran felaktig. Kanske räknar de in alla salonger som någon enda gång av vilken anledning det än må vara har gett en happy ending eller en tantra massage.
Citera
2022-01-11, 18:42
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskovic
Enligt polis och media så är 8 av 10 thaimassager sexsäljande i Stockholm så ring och fråga polisen vilka dom 2 är som inte säljer sex 🤣
Sälja får dom väl göra, det är när du köper som polisen får jobba.
Citera
2022-01-11, 18:48
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Sälja får dom väl göra, det är när du köper som polisen får jobba.

Sant, men mama-san brukar åka dit på koppleriverksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in