2022-01-12, 08:22
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Sant, men mama-san brukar åka dit på koppleriverksamhet.
Har hänt ja, men då krävs det en omfattande utredning med bevis. Inget som görs i ett spontant tillslag, likaså dom här "Skrönorna" man hör här på forumet om "Sprängda dörrar" till massagerummen. Sådana operationer måste organiseras vilket inte sker i en handvändning.
Citera
2022-01-12, 08:34
Medlem
Pungkunskaps avatar
Det finns ju seriösa salonger också. Ett tips är att betala med kort.
Citera
2022-01-12, 08:37
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durzon
De flesta som fälls för att ha köpt sex erkänner sexköpet. Om du inte erkänner så ska dom bevisa. Inget att vara rädd för. Chansen är extremt liten. Du kan gå på thaimassage i lugn och ro.
Och dom som som erkänner gör det för att inte "Tanten" därhemma ska få reda på't vid en eventuell rättegång.
Citera
2022-01-12, 11:03
Medlem
Ja, hon får vänta med den vetskapen tills hon läser Lexbase.

Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Och dom som som erkänner gör det för att inte "Tanten" därhemma ska få reda på't vid en eventuell rättegång.
Citera
2022-01-13, 18:23
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurdy
Ja, hon får vänta med den vetskapen tills hon läser Lexbase.
Förhoppningsvis vet hon inte vad "Lexbase" är.
Citera
2022-01-15, 05:46
Medlem
Att Polisen ens har resurser for att jaga men som betalar for en trevlig stund i rena miljoer dar han inte har chans att bli våldsam, av vuxna manniskor som ger han en tjanst mot betalning, nar Polisen inte har resurser for att utreda gruppvåldakt dar en tjejs underliv syddes ihop på sjukhuset och overgrepp mot barn, ar sinnesjukt. Sverige..javla vidriga land
Citera
2022-01-17, 08:05
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maya833
Att Polisen ens har resurser for att jaga men som betalar for en trevlig stund i rena miljoer dar han inte har chans att bli våldsam, av vuxna manniskor som ger han en tjanst mot betalning, nar Polisen inte har resurser for att utreda gruppvåldakt dar en tjejs underliv syddes ihop på sjukhuset och overgrepp mot barn, ar sinnesjukt. Sverige..javla vidriga land
Men "F!TTPOLISERNA" är väl inga riktiga Poliser? Det är väl rabiata femizar som har sin hemvist i Cp, Mp,F! ,V och S? Dom ligger ju på Polismyndigheten som Iglar, springer runt på Thaisalongerna och kräver att dom ska sätta upp deras lappar med texten "Kalsonger på" vi tar avstånd från Sex! Jag har själv sett "Sossehaggor" sitta i bilar och spana på Thaisalongerna.
Citera
2022-01-20, 17:49
Medlem
Såg i dagens tillslag att de tagit kondomer och tänkte spåra DNS i/från dessa, tur det finns resurser fr så grova brott.
Citera
2022-01-21, 09:10
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backboliten
Såg i dagens tillslag att de tagit kondomer och tänkte spåra DNS i/från dessa, tur det finns resurser fr så grova brott.
Var någonstans var det "Tillslaget" ?
Citera
2022-01-21, 09:19
Medlem
DayNites avatar
så vad händer om jag innan massagen lägger pengar på ett bord ( för att jag ska få massage )
och sedan om dom är borta så kan jag säga att dom blev stulna?

kanske betalade jag för massagen men knullet var gratis och frivilligt?

eller måste man bli påkommen med FB kuken i vädret?
vittnar kvinnan emot dig?

försöker förstå hur man åker dit för sexköp om du ej betalt än?
eller väntar dom tills man har betalt och knullat?
Citera
2022-01-21, 10:16
Medlem
Bulfinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
så vad händer om jag innan massagen lägger pengar på ett bord ( för att jag ska få massage )
och sedan om dom är borta så kan jag säga att dom blev stulna?

kanske betalade jag för massagen men knullet var gratis och frivilligt?

eller måste man bli påkommen med FB kuken i vädret?
vittnar kvinnan emot dig?

försöker förstå hur man åker dit för sexköp om du ej betalt än?
eller väntar dom tills man har betalt och knullat?

Här kan du se hur ett tillslag går till: https://www.youtube.com/watch?v=8vhQLwfjpf4

Verkar som Polisen låter det ske först och sen fångar de torsken.
Även fast lagen är uppbyggd så att dom ska "hjälpa tjejerna", så låter dom det alltid ske, även fast dom kan fälla någon för försök till sexköp.

För massagesalonger så verkar Polisen skicka in någon som gör ett provköp för att bekräfta att det säljs och sedan håller de span på stället. De tar bilder på kunder som går in och ut. De försöker inte fånga enstaka kunder, men fälla ägaren för koppleri och sedan är det en stor bonus om de hittar DNA eller dubbelbetalningar (Swish) från kunder.

Vet Polisen att det förekommer sexköp på en salong och du hävdar att pengarna försvann från bordet eller att hon hade sex med dig gratis, så kommer du bli fälld för sexköp. Ingen svensk domstol kommer tro dig.
Citera
2022-01-21, 10:17
Medlem
Bulfinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Var någonstans var det "Tillslaget" ?

Tror han pratar om detta: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-massagesalong
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto