• 1
  • 2
2021-02-09, 10:10
Medlem
.a6thmfsins avatar
Alla ni som minst en gång testat en drog kommer ni kunna låta bli att alldrig testa igen hur många börjar faktiskt knarka efter första testet? för min del tror jag inte jag inte känner en som inte åtm festknarkar en dag oftast 2 dagar i veckan efter testat. Gick själv allin från testa röka cb till 5 E per helg på3-4 veckor för några år sen.
Citera
2021-02-09, 10:18
Medlem
vemorkarbrys avatar
Fem st eva varje helg?? Vill man förstöra sin hjärna totalt så ja varför inte

ont: Beror ju helt på vad du finner för njutning i substansen. Jag inte kunnat hålla mig från alkohol eller tjack sen första gången jag testade. Vilket har lett till en jävla massa misär bara, usch.
Citera
2021-02-09, 10:19
Medlem
GeleZachas avatar
Har aldrig hänt mig, jag har ganska stor självkontroll. Har dock hänt en kompis till mig
Citera
2021-02-09, 10:22
Medlem
link71s avatar
Rökte första gången år 15 och spydde som 3n gris men nästa dag var man på det igen.
Citera
2021-02-09, 10:22
Medlem
.a6thmfsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemorkarbry
Fem st eva varje helg?? Vill man förstöra sin hjärna totalt så ja varför inte

ont: Beror ju helt på vad du finner för njutning i substansen. Jag inte kunnat hålla mig från alkohol eller tjack sen första gången jag testade. Vilket har lett till en jävla massa misär bara, usch.
Japp ung och dum för du menar väll ecstasy oftast 3-4fredag lika lördag om man hade råd. Kicken höll 30min med tur oftast 20 sen åt man en till hade jag mdma åt jag också alltid hela grammet, men äter inte molly eller e mera bara nu som då nu e de tjack o bentso o ibland lyxa till med en oxy sen är bentson speeden perfekt när man tattuerar stadig på handen och 100% fokus.
Senast redigerad av .a6thmfsin 2021-02-09 kl. 10:27.
Citera
2021-02-09, 10:24
Medlem
.a6thmfsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av link71
Rökte första gången år 15 och spydde som 3n gris men nästa dag var man på det igen.
haha klassiker
Citera
2021-02-09, 10:24
Medlem
note-its avatar
Nej, jag varken fastnade eller började festknarka då mitt psyke inte alls gillade det. Det var för starka grejer för mig helt enkelt. Sen gillar jag nog inte att släppa kontrollen helt heller. Liksom det där med att kvickna till kl 22.00 ett par dagar senare var fan inte min grej alltså.
Citera
2021-02-09, 10:26
Medlem
link71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .a6thmfsin
haha klassiker

Jaa så sjukt..
Sen alla fd vänner rökte ju med så svårt att undvika.
Jag trodde ALDRIG att jag skulle fortsätta knarka i 10 år.
Men tiden går snabbt.
Citera
2021-02-09, 10:28
Medlem
.a6thmfsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Nej, jag varken fastnade eller började festknarka då mitt psyke inte alls gillade det. Det var för starka grejer för mig helt enkelt. Sen gillar jag nog inte att släppa kontrollen helt heller. Liksom det där med att kvickna till kl 22.00 ett par dagar senare var fan inte min grej alltså.
Lär dig släppa taget eller ja haha kanske lika bra att hålla sig borta..
Citera
2021-02-09, 10:29
Jag började knarka flera gånger i veckan i några år från och med första gången jag testade. Lade sedan av helt tvärt.
Citera
2021-02-09, 10:30
Medlem
.a6thmfsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av link71
Jaa så sjukt..
Sen alla fd vänner rökte ju med så svårt att undvika.
Jag trodde ALDRIG att jag skulle fortsätta knarka i 10 år.
Men tiden går snabbt.
Ja det gör den speciellt på droger dom 10åren kan räknas som 12månader om man är bentsotorsk..
Citera
2021-02-09, 10:30
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .a6thmfsin
Lär dig släppa taget eller ja haha kanske lika bra att hålla sig borta..
Ja va fan, klarade inte ens av cb 😁.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in