Flashback bygger pepparkakshus!
2021-02-09, 10:31
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Nej det tog ett par år av festknarkande men sen jävlar vart det ett race på 17-18 år.
Satan i gatan vad man förlorat mycket på skiten. Idag ren i ca 10 år
Citera
2021-02-09, 10:32
Medlem
.a6thmfsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Jag började knarka flera gånger i veckan i några år från och med första gången jag testade. Lade sedan av helt tvärt.
Helvete att lägga av helt det är fan sällsynt eller va de opiattorsk?
Citera
2021-02-09, 10:32
Medlem
ChiCoLas avatar
Har testat de mesta, en röka kan jag ta när som helst bara jag vet att jag inte ska pissa närmaste veckorna eller att jag ska göra något speciellt närmaste timmen .
Men för några år sen rökte jag alldeles för mkt i ett år kanske lite mer . Men sen fick ju ta mig i kragen .

Mdma vill jag ha någon anledning till, typ festivaler eller spelningar. Och att jag kan softa dagen efter.

Ladd är ju alltid nice men enligt mig inte värt priset. Men festar inte så mkt längre så kanske därför man inte är sugen .

Tjo tror jag man är efterbliven om man blir beroende av , vem fan vill slänga iväg 3 dagar på att spela tv spel och yra runt i stan.

Tram är nog det som är lättast att fastna på , men har inte använt särskilt mkt .

Så röka och mdma är självklart det bästa , men när man märker att det blir oftare än vanligt är det väl bara att låta bli . Träna hårt och gå in för jobbet.

Skillnad på att knarka och vara en knarkare.
Citera
2021-02-09, 10:33
Medlem
nomis.1s avatar
Hahah, hur skrev är du nu?

För egen del är livet inte tillräckligt spännande för att helt avstå droger. Första ruset jag upplevde än alkohol fick mig att förstå det här inte är något jag bara kan ta en gång per halvår om man säger så...
Citera
2021-02-09, 10:36
Medlem
.a6thmfsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Ja va fan, klarade inte ens av cb 😁.
Tro det eller ej men har knarkat riktigt hårt även sånt som svampar och lsd men cannabis har jag köpt max 1g på halvår hatar cb fuckar huvvet totalt började bli paranoid som fan och då rökte jag 1-2gram om dagen förr i tiden i ca 1år
Citera
2021-02-09, 10:37
Medlem
nomis.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Jag började knarka flera gånger i veckan i några år från och med första gången jag testade. Lade sedan av helt tvärt.

Vad fick dig att lägga av? Imponerande.. är nyfiken.
Citera
2021-02-09, 10:37
Medlem
vemorkarbrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .a6thmfsin
Japp ung och dum för du menar väll ecstasy oftast 3-4fredag lika lördag om man hade råd. Kicken höll 30min med tur oftast 20 sen åt man en till hade jag mdma åt jag också alltid hela grammet, men äter inte molly eller e mera bara nu som då nu e de tjack o bentso o ibland lyxa till med en oxy sen är bentson speeden perfekt när man tattuerar stadig på handen och 100% fokus.

Japp. Eva = ecstasy

Tryckt i mig ecstasy 3 dagar på raken som mest, det var ju helt meningslöst tredje dagen. Helt utebliven kick men ändå så gjorde man det haha
Citera
2021-02-09, 10:39
Medlem
.a6thmfsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Nej det tog ett par år av festknarkande men sen jävlar vart det ett race på 17-18 år.
Satan i gatan vad man förlorat mycket på skiten. Idag ren i ca 10 år
fyfan starkt sluppit drog tankarna efter 10år eller går det ennu varje dag och tänker på din favorit?
Citera
2021-02-09, 10:41
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
fyfan starkt sluppit drog tankarna efter 10år eller går det ennu varje dag och tänker på din favorit?

Näe tänker inte på skiten.. Dock blir det pilsner på helgerna istället
Citera
2021-02-09, 10:41
Medlem
.a6thmfsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemorkarbry
Japp. Eva = ecstasy

Tryckt i mig ecstasy 3 dagar på raken som mest, det var ju helt meningslöst tredje dagen. Helt utebliven kick men ändå så gjorde man det haha
njaa inte helt utebliven men tolerans fick man helt klart därför åt man en ny varje 20min också.. och receptorerna.. dom pangade man nog totalt
Citera
2021-02-09, 10:43
Medlem
.a6thmfsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Näe tänker inte på skiten.. Dock blir det pilsner på helgerna istället
de fan tur iallafall pillerdrömmar osv fyfan
Citera
2021-02-09, 10:43
Medlem
vemorkarbrys avatar
Citat:
njaa inte helt utebliven men tolerans fick man helt klart därför åt man en ny varje 20min också.. och receptorerna.. dom pangade man nog totalt

Helt utebliven kick var väl en överdrift, men det var ju inte mycket jämfört med första dagen liksom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in