2009-09-27, 16:22
Bannlyst
top 5

1.Midazolam / Flunitrazepam
2.Temazepam
3.Alprazolam
4.oxascand /diazepam
5.Temesta

har ej testat triazolam (Halicion)låter fet
2009-09-27, 17:44
Medlem
MumsMysans avatar
Diazepam helt klart. Sådär svenskt lagom du blir ingen seriemördare om du överdoserar, istället riktigt snäll. Tillskillnad från de starkare beson,typ xanor flunnisar o ikto där kan det gå snett ibland.
2009-09-27, 19:49
Medlem
MicrograMs avatar
Flunitrazepam. Helt klart.
2009-09-27, 23:36
Medlem
chriztalizahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Flunitrazepam. Helt klart.

håller med fullständigt.
2009-09-28, 02:24
Medlem
temazepam verkar av vara många i länder där den är vanlig anses vara den mest euforiska, men jag tycker inte den är så speciell. jag tycker nog ändå diazepam är mest euforisk kanske tillsammans med flunitra- och midazolam
2009-09-28, 12:52
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Då jag petat så mycket benso och ofta brukar blanda så blir detta en svår fråga...xanor är ju bensofavoriten, men eufori....? Nej...Lägger min röst på Halcion i såna fall!
2010-09-18, 20:00
Medlem
fluntisar helt klart
2010-09-18, 20:32
Medlem
Milkes avatar
Nr.1 Klonazepam. (Muskel + lång verkande, behövs inte sägas mer)
Nr.2 Oxazepam. (Föredra att dricka till det annars får man ju knapra löjligt många) Måste man endå
Nr.3 Diazepam. (Bäst för att sega ner sig i soffan med)
Nr4. Nitrazepam. (Somnar 10 av 10 gånger)
Flunitrazepam kan jag inte bedöma ätit för lite av.
Aldrig provat Alaprozam
Halicon har jag hört ska rocka, av polare. Glad man skulle bli om man snubbla över sådana på en promenad
2010-09-18, 21:35
Medlem
Klistrat från tråden "Vilken är eran favorit-benzo?"

Testat och rankar i ordning:
1. Flunitrazepam 1 & 2mg (Mylan: 1mg | ???: 2mg)
2. Lorazepam 1 & 2mg (Kern's: 1mg | Wyeth Ativan: 2mg) - Wyeth's bäst.
3. Triazolam 0.25mg (Halcion)
3. Alprazolam 0.5, 1 & 2mg (Pfizer: 0.5 & 1mg | Onax & Kern's: 2mg) - Pfizer bäst.
4. Diazepam 2, 5, 10 & 25mg (Stesolid: 2 & 5mg | Valium Roche: 10mg | Kern's: 25mg) - Kern's bäst.
4. Clonazepam 0.5 & 2mg (Iktorivil: 0.5mg | Rivotril Roche: 2mg) - Roche bäst.
5. Oxazepam 5 & 10mg (Sobril Pfizer: 5mg | Oxascand Teva: 10mg) - Pfizer bäst.

Man kan ju säga att jag haft turen på min sida att skaffa mig kranar för högkvalitativa företag, om man ser till faktumet att jag testade benzo första gången i Mars 2010. Enda gången jag känt mig blåst var av Swed-caps - och ja, administratören i fråga har gottgjort misstaget.

Upplevd effekt:
1. Flunitrazepam - Ångestdämpande, sövande, muskelrelaxerande och smärtstillande (svagt). Bästa flummet OCH sömnen i mitt liv, kul att försöka stå, eufori. Komplett!
2. Lorazepam - Ångestdämpande, sövande, muskelrelaxerande. Vid hög dos - 10mg+ - minnesförlust. Den roligaste att hålla sig vaken på i längden.
3. Triazolam - Sövande (starkt), ångestdämpande (svagt), (den bästa för detta syfte). Knockout!
4. Alprazolam - Ångestdämpande (den bästa för detta syfte)! Vid hög dos - 5mg+ - sövande/minnesförlust.
5. Diazepam - Ångestdämpande, sövande, muskelrelaxerande. Vid hög dos - 50mg+ - minnesförlust.
6. Clonazepam - Muskelrelaxerande, ångestdämpande (svagt).
7. Oxazepam - Ångestdämpande (svagt). ("Verkningslös" a.k.a. "Flumlös" efter 60-70mg, även utan tolerans). Ta 100mg för flum, för medicinering 20-30mg.
2010-09-18, 22:47
Medlem
rage-xs avatar
personligen sa gillar jag som mest lorazepam som nr 2 kommer Fm
2010-09-18, 22:47
Medlem
QuranburnerMuhameds avatar
Bättre att köpa riktigt knark i så fall eller skaffa ett par bollar om man nu är en liten feg skit som skall ha benson till att döda sitt samvete och bli "oövervinnerlig" när man skall ut och göra något ondskefullt.

Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Då jag petat så mycket benso och ofta brukar blanda så blir detta en svår fråga...xanor är ju bensofavoriten, men eufori....? Nej...Lägger min röst på Halcion i såna fall!

Precis, eufori finns inte med bensodiazepiner. Vill man ha riktig eufori får man pröva någon slags opiat och bli inkörd på den. Det enda som benso hjälper med är att döda bort ångest och har man inte fått benso förskriven så finns det ingen som helst anledning att använda dem.
2010-09-19, 00:09
Medlem
lorazepam är jävligt gôtt med sin muskelavslappnande effekt..
midazolam är rätt ok när man ska sova..
och den gamla hederliga standardbenson diazepam har ju alltid en given plats i medicinlådan..

så..
dagligen: diazepam
läggdags: midazolam
njutning: lorazepam

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in