1: Klonazolam :en rc benso som tyvärr inte finns kvar på marknaden gav extrem eufori och ångestlindring!
2: Flunitrazepam : kungen av bensos finns nog ingen som ger samam "rus" som fm1erna svår att få tag på och oftast rätt dyr därav 2a platsen
3: Etizolam :En benso som har allt anledningen till att denna hamnar så högt upp är just för att: du kan äta 2-3 mg om dagen och pissa rent men överskrid inte 3 mg då kommer det synas!!
4: Diazepam: allroundbenso som funkar lika bra att lindra en rejäl baksmälla som att använda vid extrem ångest.
5: Alprazolam: xanoren... många tror nog jag placerat denna benso fel på min lista så är inte fallet! Tycker den är bra vid panikångest och torgskräck. - den sitter alldeles för kort atn är extremt jobbig och intensiv. På den ort jag bor är iaf dom små ksalolen vanligare än någon annan benso så väldigt lätt att få tag på.
Bensodiazepiner ger sällan eufori om man inte lider av svår ångest.
Men jag kan göra en lista på de benso som givit mig bäst effekt när det varit som värst;
Pyrazolam En RC-benso som liknar Xanor fast svagare. Jag tog 1 mg när jag mådde riktigt risigt och fick en euforiskt känsla av lugn och kände mig extremt glad och lycklig 30 min efter intag.
Xanor/Ksalol Snabbt påslag, stänger av skallen totalt men inte alls samma euforiska känsla som Pyrazolam.
Iktorivil Den är seg på att börja verka men när den gör det så känns det otroligt skönt att både kroppen och huvudet får ett skönt lugn.
Stesolid vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om. Visst, det fungerar, verkar snabbt men är aningen för svag. Det positiva är att den är långtidsvrkande som Iktorivil. Den börjar verka snabbare än Xanor men känslan smyger sig som på, tar man Xanor så "PANG" sen försvinner allt. Stesolideffekten smyger sig som på
Vilken benzodiazepin ger mest eufori för sig själv?
Hur är midazolam (dormicum) och klonazepam egentligen? Är det höjdare?
Beskriv ruset!
1. Just Midazolam. Endast IV. Känslan: Eufori. Lugn. Allt bara perfekt helt enkelt.
2. Apoteks stavar Alprazolam 2 mg.
3. Etizolam (de rosa ovala, etilaam)
för egen del får jag mest eufori då jag byter till en annan benzo än den jag nyss gått på ett längre tag.. spelar ingen roll vilken egentligen.
men under pistolhot skulle jag nog säga ikto.
Vill inte va sån men... Ganska onödig tråd då det är völdigt individuellt hur folk upplever benzodiazepiner
För mig ger flunitrazepam mest eufori, sedan på andraplats zopiklon/zolpidem
Vill inte va sån men... Ganska onödig tråd då det är völdigt individuellt hur folk upplever benzodiazepiner
För mig ger flunitrazepam mest eufori, sedan på andraplats zopiklon/zolpidem
Håller med om detta, gammal tråd från början. Listtrådar fyller inget syfte i denna forumsdel./låst