• 1
  • 2
2021-02-06, 20:22
Medlem
Jag läste att man kan ändra autistiska barns beteende, sex till tio årlig med läkemedlet LSD-25, även de med grava problem får bättre beteende. Bättre humör, mera spontan lek med vuxna och andra barn. bättre mående av gos. Mindre stims.

De fick 100 mikrogram, jag vet inte om hur mycket det är.

Är det någon med erfarenheter av att ändra beteende med LSD-25? Är det en bra behandlingsform?
Citera
2021-02-06, 20:40
Bannlyst
Hoppas du driver, ''de fick 100mikrogram, jag vet inte om hur mycket det är''

Så du har gett dina barn 100mikrogram LSD, Hur gamla är dina barn?
Senast redigerad av trolololar 2021-02-06 kl. 20:45.
Citera
2021-02-06, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AkiraKurosawaFan
Jag läste att man kan ändra autistiska barns beteende, sex till tio årlig med läkemedlet LSD-25, även de med grava problem får bättre beteende. Bättre humör, mera spontan lek med vuxna och andra barn. bättre mående av gos. Mindre stims.

De fick 100 mikrogram, jag vet inte om hur mycket det är.

Är det någon med erfarenheter av att ändra beteende med LSD-25? Är det en bra behandlingsform?

Hej

Jag har autism.
Hade väldigt svårt för att läsa människor innan LSD-25.

När jag hade tagit en dos LSD-25.
Så märkte jag att när jag skulle betala i kassan på affären.
Att jag kände hur kassörskan kände!! Jag kunde knappt tro vad som hände.
Hade aldrig i hela mitt liv upplevt någon annans känslor innan detta.
Det var som att vi kommunicerade med varandra, blev helt mind blown.

Har haft förmågan att "läsa rummet" osv sedan dess.
Det har hjälpt mig mängder, som tidigare hade problem med att läsa människor.

Mvh
Citera
2021-02-06, 20:46
Medlem
yidarmy123s avatar
Deras autism kommer endast ’förvärras’ av LSD - så det är en obeskrivligt usel idé att ge ett barn psykedelia.

Lär kidsen hantera och utnyttja sin autism till sin fördel istället och de kommer må fan så mycket bättre i det långa loppet.

Förutsatt att det inte handlar om lågbegåvade personer med autism då - det vet jag ingenting om.

Dessutom så är du helt sinnessjuk om du ens överväger att ge droger till lågbegåvade barn. Om så är fallet så hoppas jag att du torteras till döds.

Inte för att det är bra vilket som; men det är ändå en jävla skillnad.
Citera
2021-02-06, 21:48
Medlem
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yidarmy123
Deras autism kommer endast ’förvärras’ av LSD - så det är en obeskrivligt usel idé att ge ett barn psykedelia.

Förutsatt att det inte handlar om lågbegåvade personer med autism då - det vet jag ingenting om.

Dessutom så är du helt sinnessjuk om du ens överväger att ge droger till lågbegåvade barn. Om så är fallet så hoppas jag att du torteras till döds.
Antar att du sitter på alla svar i hela Universum då också eller? Säkerligen mycket som du inte vet däremot.

Men att hoppas att någon plågas till döds lät ju som en bättre grej, för det måste du ju tycka när du skriver så?

Ts har heller inte skrivit att den har gett något barn någonting, utan den skrev en fråga i ett diskussionsforum.

Däremot skulle jag vilja säga ett o annat om dig. Men väljer att avstå förutom att det är sådana som dig som håller en misarabel värld vid liv.
Citera
2021-02-06, 21:51
Medlem
Fraktalbanans avatar
Är själv på autismspektrat och kan säga att LSD och psilocybin hjälpte mig att öppna upp mig till livet, andra människor och hela mina trauman. Men det är absolut inget jag hade velat uppleva som barn! Det är liksom som att välja röda pillret i matrix. Något man ska välja själv när man är vid en personlig mognad och jag säger att det är när man går in i vuxenlivet och har intellekt att förstå upplevelsen och livserfarenheter att integrera. Annars blir det antagligen bara ännu ett trauma, 100ug är nog en massiv dos för ett barn och jag hoppas du driver.
Citera
2021-02-06, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fraktalbanan
Är själv på autismspektrat och kan säga att LSD och psilocybin hjälpte mig att öppna upp mig till livet, andra människor och hela mina trauman. Men det är absolut inget jag hade velat uppleva som barn! Det är liksom som att välja röda pillret i matrix. Något man ska välja själv när man är vid en personlig mognad och jag säger att det är när man går in i vuxenlivet och har intellekt att förstå upplevelsen och livserfarenheter att integrera. Annars blir det antagligen bara ännu ett trauma, 100ug är nog en massiv dos för ett barn och jag hoppas du driver.
Du glömmer en viktig poäng. Ett barn har inte all den trauma som du har samlat på dig. De har inte lika mycket i bagaget.
Citera
2021-02-06, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LostinDarkness
Ts har heller inte skrivit att den har gett något barn någonting, utan den skrev en fråga i ett diskussionsforum.

Ts skrev dock bokstavligen, ”de fick 100mikrogram var”
Citera
2021-02-06, 22:41
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Du glömmer en viktig poäng. Ett barn har inte all den trauma som du har samlat på dig. De har inte lika mycket i bagaget.

Nej men sen är frontalloben på barn inte klar heller och vem vet, du kanske ger ditt barn ett soft trauma att hantera i framtiden genom att sätta dem i en psykadelisk pulka och sparka ner dem framför en backe tom på snö.
Citera
2021-02-06, 22:59
Medlem
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trolololar
Ts skrev dock bokstavligen, ”de fick 100mikrogram var”
Ja läser man det rakt bokstvligen ord för ord så kan det ju lätt bli fel, bevisligen. Testa läsa hela inlägget i ett sammanhang istället.
Citera
2021-02-06, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trolololar
Hoppas du driver, ''de fick 100mikrogram, jag vet inte om hur mycket det är''

Så du har gett dina barn 100mikrogram LSD, Hur gamla är dina barn?

Som jag tolkar TS inlägg så läste han en artikel om barn som fick LSD, det är alltså inte så att han gett sina egna barn någonting.
Citera
2021-02-06, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ViolinaX
Som jag tolkar TS inlägg så läste han en artikel om barn som fick LSD, det är alltså inte så att han gett sina egna barn någonting.
aha, nu när du påpekar det så ser jag samma
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in