Citat:
Ursprungligen postat av
MASSAGATTI
Åfan.. Har jag missat totalt. Inga jävla fjolliga tajta jeans då som sitter som ormskinn ?
Finns massor av olika modeller så bor du i närheten så ta en sväng dit och kolla. De har massor av märken att välja på.
Själv åker jag dit en eller ett par gånger per år och handlar på mig det jag behöver.
Aldrig någon direkt trängsel i butiken heller och man hittar alltid något. De har onlineshop också.
Skadar ju inte att det är bra priser också.