2021-02-01, 17:16
  #1
Medlem
eyivvhs avatar
Vilken affär brukar ni köpa från? Är det något speciellt märke?
Citera
2021-02-01, 17:17
  #2
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eyivvh
Vilken affär brukar ni köpa från? Är det något speciellt märke?
ica maxi, är snål
Citera
2021-02-01, 17:22
  #3
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Köper LEE på Vingåkers factory outlet. De har egen sömmerska så man kan få de upplagda till rätt längd direkt för en liten peng. Klockrent.
Citera
2021-02-01, 17:24
  #4
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Köper LEE på Vingåkers factory outlet. De har egen sömmerska så man kan få de upplagda till rätt längd direkt för en liten peng. Klockrent.

Åfan.. Har jag missat totalt. Inga jävla fjolliga tajta jeans då som sitter som ormskinn ?
Citera
2021-02-01, 17:29
  #5
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Åfan.. Har jag missat totalt. Inga jävla fjolliga tajta jeans då som sitter som ormskinn ?
LEE är slim alltidm han eller som skrev menar nog längden
Citera
2021-02-01, 17:30
  #6
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Åfan.. Har jag missat totalt. Inga jävla fjolliga tajta jeans då som sitter som ormskinn ?

Finns massor av olika modeller så bor du i närheten så ta en sväng dit och kolla. De har massor av märken att välja på.
Själv åker jag dit en eller ett par gånger per år och handlar på mig det jag behöver.
Aldrig någon direkt trängsel i butiken heller och man hittar alltid något. De har onlineshop också.
Skadar ju inte att det är bra priser också.
Citera
2021-02-01, 17:30
  #7
Medlem
Jeans är fult. Chinos som gäller.
Citera
2021-02-01, 17:31
  #8
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVSydow
LEE är slim alltid

Nej, det är det inte. Jag hatar slim och det finns många olika modeller från LEE som inte är slim.
Citera
2021-02-01, 17:34
  #9
Medlem
Dressmann de senaste 10-15 åren. Men då de infört stretch i alla jeans så får jag hitta en ny leverantör nästa gång jag behöver nya. Jeans ska vara 100 % bomull.
Citera
2021-02-01, 17:38
  #10
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVSydow
Då ägaren dött för hela iden med LEE jeans är att de är smala ifrån början och vida nertill eller smala hela vägen, det fanns två modeller.

Jag har just nu på mig ett par LEE Daren och de är inte slim.

https://www.vfo.se/sv/artiklar/herr/underdelar-16/jeans-7/index.html#{"FVarum":"lee"}
Citera
2021-02-01, 17:38
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVSydow
100 % bomull lär vara svårt att få ett byxor av som håller mer än 1/1000 sekund, lol
Jasså varför det, det har fungerat i något hundratal år?
Citera
2021-02-01, 17:39
  #12
Medlem
Dressman nu för tiden. Köpt flerfaldigt dyrare på olika ställen men nu råkar Dressmans Florida 32/32 passa mig perfekt. Finns i både ljusblått och rejält mörkblått.
Märkt att de inte har riktigtsamma slitatyrka som de nyss nämnda som kostar 2-3-4 ggr mer men ...
Sitter de bra. Köp. Strunta i märket.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in