• 3
  • 4
Igår, 10:54
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Var tom med på en fest där en psykobrud spårade ur och ringde snuten och sa att snubben hade våldtagit henne, tyvärr för henne fanns där ju 10+ vittnen som sett att det var hon som var påstridig som fan och han som tog avstånd och det var det som gjorde henne sur, han anmälde henne tillbaka men givetvis hände ingenting med det. Han är en väldigt snäll kille och hon är en tjej med fler diagnoser än fingrar.

Den andre jag känner fick 8 år och jag är lika övertygad nu att han var oskyldig som då. Snarlika personlighetstyper här som i mitt första fall, han är en otroligt snäll man som inte riktigt står upp för sig själv och tjejen som anmälde honom är ett psykfall som knarkat stenhårt sen hon var 12 och detta var 3e mannen som hon anklagade för våldtäkt....det fanns givetvis inte tillstymmelse till bevis för att han var skyldig men i rätten satt det trötta gamla gubbar som trodde på hennes krokodiltårar. Så för mig sa det mer om vilket sinnessjukt jävla nazifeministiskt land Sverige faktiskt är där inga bevis överhuvudtaget behövs för att döma män till otroligt långa straff.
Citera
Igår, 21:02
Medlem
Frågan blir svår, för idag är en våldtäckt så mycket mer än vad det ska vara. Sex på fyllan och tjejen, som var med på det då, ångrar sig, skyller på alkoholen och får snubbens liv förstörd. Vet några personer som råkat ut för det, men de blev som tur inte dömda. Helt vanliga killar som raggade på krogen.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in