Citat:
Ursprungligen postat av
next-chapter
Varje gång jag går in på min egna profil ser jag hur många jag har i min vänlista, och rätt var det är så ser man antalet sjunka med en vän vilket såklart betyder att någon jävel har tagit bort en som vän. Genast går jag då in på appen "who unfriended me" och ser vem som är den skyldige. Bara senaste året är har jag tappat ungefär 10 stycken, och jag känner nu nästan en liten oro för att görs några nya poster för jag vill inte förlora ännu fler.
Senast idag var det en person varit en vänlig människa som tog bort mig och jag märkte det precis när handbollsmatchen drog igång - och jag kunde inte hjälpa att sitta hela matchen och fundera på varför i helvete han tagit bort mig för och kände mig sur på grund av det.
Är det bara jag som blir sur när folk tar bort en som vän? Har ni också en likadan app som ni kollar i?
Oja jag har en likadan app fast för instagram. Ibland avföljer folk mig för att jag postar något politiskt och då tänker jag, ”okej din känsliga jävel, hade ju vart tråkigt om alla tyckte samma”. Är det någon jag känner irl, som plötsligt avföljer mig när jag varit inaktiv en lång tid och varken postat stories eller i min feed så tänker jag, ”jaha så de kom plötsligt på att de hatar mig vad tråkigt.”