Citat:
Ursprungligen postat av
godboy
Facebook är ju superfjantigt, mest idioter som lägger upp bilder på sina fula ungar, tror ni någon bryr sig? Även diverse semesterbilder som dock ör något bättre än bilder på ungar. Politiskt har det blivit något bättre på Facebook men det är inget jag bryr mig om.
Sen bryr jag mig inte ett endaste dugg på om någon avvännar mig. Påverkar mig noll och inget. Å andra sidan så har mitt sociala liv inget att göra med Facebook.
Faktiskt så upptäckte min bästa vän att vi inte längre var vänner på Facebook av en slump och han frågade om jag avvännat, men det hade jag inte, och det hade ju inte han heller. Vi kom fram till att det nog kan "hoppa ur" utan att man gör något aktivt eller så hade någon av oss bara klicka klumpigt. Men det var ingen av oss som brydde oss. Vi är båda ganska lite aktiva på Facebook.
Facebook är ju inte alls samma typ av centrala plattform idag som det var när det kom till så det gör ju varken från eller till.
Det är inte ovanligt att man inte alls lägger till varandra när man får nya bekantskaper nuförtiden på Facebook per automatik som det var förr helt enkelt då det är inget man funderar över i första taget längre. Det blir först aktuellt längre fram om det skulle vara bra av praktiska skäl.