Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-30, 12:38
  #1
Medlem
-tomten-s avatar
Hejsan!

Som jag skrev i rubriken.
Jag har en Samsung Galaxy J4+ men med den kan jag inte använda 5G. Vilken Samsung-modell är den billigaste som funkar med 5G? Pris? Var kan jag köpa den? Vill köpa den kontant utan abonnemang.

Jag är totalt oteknisk så jag har kanske formulerat mig konstigt men ni förstår säkert vad jag menar.

/-tomten-
Citera
2021-01-30, 13:16
  #2
Medlem
Niggerss avatar
5G är inte utbyggt en. Dom har just kränkt frekvenserna för 5G till operatörerna. Skulle gissa S20 med 5G kommer att sjunka i pris nu när S21 kommer.
Citera
2021-01-30, 13:30
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -tomten-
Hejsan!

Som jag skrev i rubriken.
Jag har en Samsung Galaxy J4+ men med den kan jag inte använda 5G. Vilken Samsung-modell är den billigaste som funkar med 5G? Pris? Var kan jag köpa den? Vill köpa den kontant utan abonnemang.

Jag är totalt oteknisk så jag har kanske formulerat mig konstigt men ni förstår säkert vad jag menar.

/-tomten-

Vad skall du med den till? Finns inga basstationer för 5G ännu.
Citera
2021-01-31, 01:51
  #4
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -tomten-
Vilken Samsung-modell är den billigaste som funkar med 5G? Pris? Var kan jag köpa den?
Menar du 5G nätet för mobildata och samtal så ser Samsung Galaxy A42 ut att vara billigast för 3190kr
men menar du 5G bandet för WiFi via din router så kostar SAMSUNG Galaxy a21s 1790kr.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback