2021-01-31, 12:21
Medlem
Det enda ledtråd att det skulle vara OR är ju att Cissi Wallin pekat ut honom, tänk om det e en helt annan man??
Citera
2021-01-31, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Är du inte medveten om att man kan köpa lägenhet svart i Stockholm? Det har man kunnat i flera år så hur kan du ha missat det? Fler kändisar har ju gått ut och sagt samma sak...

Jo men jag är också medveten om att vissa typer av människor snackar skit, överdriver och drar rövarhistorier, speciellt när det gäller pengar och lägenhetsaffärer.
Citera
2021-01-31, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teellur
Jo men jag är också medveten om att vissa typer av människor snackar skit, överdriver och drar rövarhistorier, speciellt när det gäller pengar och lägenhetsaffärer.
Tror du man säger att man betalt svart för en lägenhet om man inte har det? Att överhuvudtaget säga det är ju rätt puckat så antagligen kände han sig tvingad att göra det för att det annars skulle komma ut ändå
Citera
2021-01-31, 13:25
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iqaros
Vänta tills ett namn kommer ut så ska du få se.

Ja exakt vad vi borde göra
Citera
2021-01-31, 13:25
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Det enda ledtråd att det skulle vara OR är ju att Cissi Wallin pekat ut honom, tänk om det e en helt annan man??

Varför skulle han skriva som han gjort annars? Klart det är han. Sedan om skyldig eller ej är en annan fråga. Wallin ser ju bara detta ond man = skyldig på direkten. Kvinnor ljuger aldrig.
Citera
2021-01-31, 13:39
Medlem
Citat:
Är du från denna planet? Hur många gånger ska det behöva skrivas att han själv skriver om det på sin insta. Sluta förläng tråden med skitsnack bara för att du vill synas här

Du menar alltså att det här skulle handla om när han blivit förbannad på den jävla kossan som stalkat honom ett bra tag och påstått att dom har ett förhållande fast dom inte ens känner varann?
Borde va hon som ska sättas dit isåfall...
Citera
2021-01-31, 13:42
Medlem
MaxVobiscums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sologa
Verkar som OR dejtar LMI? Bilder på dessa två på hans insta och hennes fb
LMI = Lemmy Killmister?
Citera
2021-01-31, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fourhundredstrokes
Du menar alltså att det här skulle handla om när han blivit förbannad på den jävla kossan som stalkat honom ett bra tag och påstått att dom har ett förhållande fast dom inte ens känner varann?
Borde va hon som ska sättas dit isåfall...
Det är ju det hans advokat Bodström påstår. Jag tror inte Bodström skulle säga så annars. Har du namn på henne?
Citera
2021-01-31, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVobiscum
LMI = Lemmy Killmister?
” Skulle det handla om O.R betyder det alltså hans fru alternativt en sambo. Han är fortfarande registrerad som gift och skriven tillsammans med sin fru. Däremot verkar han bo/spendera mycket tid tillsammans med en annan äldre kvinna i TV-branschen.” denna tv-kvinna, L M I, även kallad M i tråden, finns på bild på OR’s insta
Citera
2021-01-31, 14:11
Medlem
Citat:
Det är ju det hans advokat Bodström påstår. Jag tror inte Bodström skulle säga så annars. Har du namn på henne?

Han går inte ut med det tyvärr
Citera
2021-01-31, 14:28
Medlem
mjukmjukares avatar
På o.r Instagram finns nu så många kommentarer, dels i försvar, dels de som fördömer, så om oR inte öht har med detta att göra, ja då skulle han gått ut och ställt till med ett jevla liv om det inte låg någon sanning i detta.

Nu tiger han ihjäl det. Kan tolkas olika. Men.
Min killgissning är att han sitter nånstans med offerkofta på och inte riktigt trivs över situationen.

Jag blir svårt förvånad om det, som gubben i lådan, nu plötsligt dyker upp en helt annan man som är aktuell i detta ärendet.

Citera
2021-01-31, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Varför skulle han skriva som han gjort annars? Klart det är han. Sedan om skyldig eller ej är en annan fråga. Wallin ser ju bara detta ond man = skyldig på direkten. Kvinnor ljuger aldrig.

Han har väl inte skrivit en endaste stavelse om att han skulle vara anklagad eller??
Däremot påstår han sig vara förföljd av en stalker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in