2021-02-02, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Nämn ett enda förhållande där man inte har gapat till varandra någon gång? 😳
Det paret är värda en utmärkelse.

Jag och min fru har då aldrig skrikit åt varandra
Citera
2021-02-02, 21:16
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Och vilket är du helt SÄKER på att OR gjort och hur kan du vara så säker?
Nej men läs hans bok där han själv beskriver vilket svin han är mot människor så kommer du nog också förstå. Och det är nog den nedtonade versionen då den kommer från honom själv. Riktigt as och det är inte direkt första gången han har problem med rättvisan.
I boken beskriver han hur han trashade sin och Noomis lägenhet och slängde ut alla saker på gatan genom fönstret utan att öppna det först. Sedan när polisen kom så lovade han att städa på gatan men sedan lät han Noomi göra det istället.
Han har liksom en historik av att vara ett riktigt rövhål.
Citera
2021-02-02, 21:17
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Jag har aldrig skrikit åt någon av mina flickvänner. Det är inte så man beter sig om man är normalt funtad. Visst kan man bli sur men att börja skrika och ha sönder saker, då är det psykopatvarning.
Citera
2021-02-02, 21:19
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Nej men läs hans bok där han själv beskriver vilket svin han är mot människor så kommer du nog också förstå. Och det är nog den nedtonade versionen då den kommer från honom själv. Riktigt as och det är inte direkt första gången han har problem med rättvisan.
I boken beskriver han hur han trashade sin och Noomis lägenhet och slängde ut alla saker på gatan genom fönstret utan att öppna det först. Sedan när polisen kom så lovade han att städa på gatan men sedan lät han Noomi göra det istället.

Känns som denna "karl" klarar sig undan p.g.a. sitt fördelaktiga utseende. Kvinnor älskar ju sådana här män. Kolla bara hur de beter sig på hans Instagram. När allt kommer omkring; vilka hycklare de flesta kvinnor ändå är.
Citera
2021-02-02, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Jo men man kan ju förändra sig? Eller tror du att bara för att man var ett svin en gång i tiden så kan man inte ändra sig?
Citera
2021-02-02, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Det behöver inte vara helt fel om 2 skriker åt varandra någon gång. Det är inte alltid bättre att låsa in sig på toaletten och aldrig diskutera olikheter som en del gör. Fula ord sägs inte alltid skrikandes. Fula ord kan sägas tyst och lugnt och då skära mer när man inte sa de i affekt
Citera
2021-02-02, 21:23
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Jo men man kan ju förändra sig? Eller tror du att bara för att man var ett svin en gång i tiden så kan man inte ändra sig?
Klart man kan men eftersom han är misstänkt för grov kvinnofridskränkning så verkar det inte som att han har förändrats särskilt mycket. Han har inte heller några jobb och karriären har han kört i botten genom att vara ett svin i alla produktioner han har varit med i. Han mår nog inte hundra just nu.
Citera
2021-02-02, 21:26
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Känns som denna "karl" klarar sig undan p.g.a. sitt fördelaktiga utseende. Kvinnor älskar ju sådana här män. Kolla bara hur de beter sig på hans Instagram. När allt kommer omkring; vilka hycklare de flesta kvinnor ändå är.
Han är en Persbrandt junior. Eller Örjan Ramberg junior eller Tommy Berggren junior. Alla är de parodier på sig själva. Men töntigast är Ola Rapace som bara har varit med i en bra grej, Tusenbröder. Måste svida hårt att Noomi är filmstjärnan av de två.
Citera
2021-02-02, 21:53
Medlem
Ola verkar vara ett sjukt stort svin.
Heller inte gjort något bra sedan Tusenbröder vad jag sett.

Förstår mig inte på folk som låter sig bli så förbannade att man tappar kontrollen.
Citera
2021-02-02, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orangutangensmamma

Förstår mig inte på folk som låter sig bli så förbannade att man tappar kontrollen.

Oavsett vad som skett & vad man tror o tycker om det så går det ju inte att komma ifrån att han är en framstående skpdespelare. Han har varit med i flera produktioner i Frankrike senaste åren/ året..Han har även fått pris för det och blivit hyllad. Sen har han ju gjort massor sedan tusenbröder - I Bond, Wallander osv.
Citera
2021-02-02, 22:50
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orangutangensmamma

Han är ju dömd för dopingbrott och gick från att vara lite av en tunnis till att vara väldigt väbyggd och vältränad med låg nivå av kroppsfett, en sådan förvandling kräver nästan alltid användning av doping och med det följer ofta problem att hålla humöret i schack.
Citera
2021-02-02, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Han är ju dömd för dopingbrott och gick från att vara lite av en tunnis till att vara väldigt väbyggd och vältränad med låg nivå av kroppsfett, en sådan förvandling kräver nästan alltid användning av doping och med det följer ofta problem att hålla humöret i schack.

Är väl bara att räkna till 10. Folk behöver fan chilla lite
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in