• 1
  • 2
2021-01-26, 10:13
Medlem
spoilers avatar
"En afghansk man i 45-årsåldern i Dalarna har dömts till fängelse men slipper utvisning för att vid en rad tillfällen ha förgripit sig sexuellt på sin dotter. Han skyllde övergreppen på dottern och sade åt henne att be Allah om förlåtelse, enligt domen.

/.../

Vid en rad tillfällen lade han sig bredvid dottern i hennes säng, kysste henne och smekte hennes bröst medan han onanerade eller tryckte sitt kön mot henne och gjorde samlagsliknande rörelser.

Flickan berättade i förhör att pappan efter det första tillfället förklarade för henne att det som hänt var hennes fel och att de skulle be tillsammans för att få Allahs förlåtelse.

När de bodde hemma hos ett svenskt par lade han sig nära henne på morgonen, juckade mot henne och "sade att han skulle kontrollera om hon var muslim", enligt domen.

/.../

Övergreppen uppdagades när afghanen under våren 2020 misshandlade dottern inför deras grannar efter att hon hade tappat bort en mobiltelefon. Flickan berättade för det svenska paret om vad hon utsatts för.

Pappan, som har flera andra barn i Afghanistan, har nekat till brott och påstått att "bara visat kärlek" mot dottern när han legat bredvid henne i sängen."

https://www.friatider.se/forgrep-sig...hon-var-muslim

10 månaders fängelse, utvisning yrkades ej. Någon som vet mer?
Citera
2021-01-26, 10:15
Medlem
spoilers avatar
Mora TR B 1500-20

ABDUL Ghafar Karimi
Citera
2021-01-26, 10:19
Medlem
tilsammansnus avatar
Han förgrep sig på sin dotter

Allt annat är narcissistiska rationaliseringar, "jag gjorde det för vårt bästa" , "det är offrets fel" , "gud sa till mig" osv osv. Detta är smuts som skall straffas och utvisas på livstid.
Citera
2021-01-26, 10:21
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Suck, önskar han hade kunnat stanna i sitt dammiga, sönderbombade, jävla skitland. Vad är det för svenskt piss-par han och dottern sover över hos, och varför, kan man undra? 45 år alltså, kanske kommit hit som anhörig till ett av Annies "ankarbarn"...?
Citera
2021-01-26, 10:23
Medlem
uh-huhs avatar
Ännu en mycket frisk muslim som skapar anti-rasister genom sina goda gärningar.
Gud vad jag vill prata bra om muslimer med såna här härliga händelser kommer upp.
Citera
2021-01-26, 10:27
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Suck, önskar han hade kunnat stanna i sitt dammiga, sönderbombade, jävla skitland. Vad är det för svenskt piss-par han och dottern sover över hos, och varför, kan man undra? 45 år alltså, kanske kommit hit som anhörig till ett av Annies "ankarbarn"...?

Garanterat. En av Reinfelds hjältar.

https://www.youtube.com/watch?v=yTtht2r-L34
Citera
2021-01-26, 10:29
Medlem
spoilers avatar
"Han har sex barn.

/.../

Planen har varit att kunna få hit barnen till Sverige"
Citera
2021-01-26, 10:32
Medlem
Rick.Blaines avatar
Finns det någon här med juridisk kunskap som har god kännedom om prejudikat vid liknande fall, och vad menar man är det främsta skälet mot att utvisa gärningsmannen i det här målet?
Citera
2021-01-26, 10:54
Bannlyst
Jaha det är det dom menar när dom ska kontrollera om hon är oskuld.

Lustigt för senast igår fick jag förklarat för mig av en hen människa att det är mest svenskar som är pedofiler.
Citera
2021-01-26, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Jaha det är det dom menar när dom ska kontrollera om hon är oskuld.

Lustigt för senast igår fick jag förklarat för mig av en hen människa att det är mest svenskar som är pedofiler.

man kan undra hur många fall som inte kommer till domstol .. mörkertalet måste vara enormt !
Citera
2021-01-26, 12:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av orebro019
man kan undra hur många fall som inte kommer till domstol .. mörkertalet måste vara enormt !

Ujja, speciellt då även farbror faster och farmor brukar vara med.
Citera
2021-01-26, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tilsammansnu
Han förgrep sig på sin dotter

Allt annat är narcissistiska rationaliseringar, "jag gjorde det för vårt bästa" , "det är offrets fel" , "gud sa till mig" osv osv. Detta är smuts som skall straffas och utvisas på livstid.

Blev äcklad av hans förklaringar, juckade på henne för att kontrollera att hon var muslim?

Jag fattar inte varför han inte utvisas? Det här landet är helt sjukt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in