2022-03-03, 20:02
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Pam tar över Robinson
Vad var det för för fel på Sauk som programledare för Robinson? var det köne?
Citera
2022-03-03, 20:52
Medlem
Mohammedpoliss avatar
Hoppas Karim blir av med sin läkarlegitimation
Citera
2022-03-03, 20:56
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
De behandlar rekryterna värre än Hitler gjorde i gaskammaren.

Varför måste man vara så fruktansvärt otrevlig bara för att man är hård?

Otrevligheten tycker jag också går för långt.
Speciellt när de behandlar deltagare så olika med sin otrevlighet.
Varför?
Vad fyller detta för funktion?

Förresten tycker jag att läkaren delvis förklarade sin situation. Han fick ont i ryggen.
Det kan vara rätt allvarligt att påfresta ryggen i en överdriven situation.

Till vilken rätt har de då att hånfullt säga "du fick ont i ryggen och lite skavsår".
Han kanske inte fick plats att vila på klippkanten med 18 och var tvungen att ta sig upp.
Instruktören som fick 3:an att lämna in numret maskade ju också i så fall, om rätt ska vara rätt.
Citera
2022-03-03, 21:56
Medlem
Wads avatar
Jag sätter min vänsterhand på att Karim fuskade sig in på läkarprogrammet.
Citera
2022-03-03, 21:58
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad

Tror jag med.. inkvoterad. Är man en sån usel människa ska man inte vara läkare.
Citera
2022-03-03, 22:07
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Otrevligheten tycker jag också går för långt.
Speciellt när de behandlar deltagare så olika med sin otrevlighet.
Varför?
Vad fyller detta för funktion?

Förresten tycker jag att läkaren delvis förklarade sin situation. Han fick ont i ryggen.
Det kan vara rätt allvarligt att påfresta ryggen i en överdriven situation.

Till vilken rätt har de då att hånfullt säga "du fick ont i ryggen och lite skavsår".
Han kanske inte fick plats att vila på klippkanten med 18 och var tvungen att ta sig upp.
Instruktören som fick 3:an att lämna in numret maskade ju också i så fall, om rätt ska vara rätt.

Otrevliga? Klarar man inte av lite hårda ord har man inte där att göra. Det fyller ett syfte, att bla. att testa mental styrka.

Han som lämnade sin stridsparskamrat på klippan måste vara det mest patetiskta jag sett, det är vi som gäller i den miljön, inte jag. Kallade han inte instruktörerna för idioter med? Vilken patetiskt nolla.
Senast redigerad av Bilingualbvern2.0 2022-03-03 kl. 22:09.
Citera
2022-03-03, 22:10
Medlem
Keonets avatar
Citat:
Han har garanterat köpt sin utbildning utomlands som alla andra blattar.
Jag skulle inte ens vilja stå på linan på Volvo tillsammans med en sådan som han. Han förstod uppenbarligen inte vad uppgiften gick ut på. Levererar tusen ursäkter. Sedan avslutade han så fint med att försöka ge sin stridskamrat skulden. Han är den typen av man som tar kvinnor och barn flytvästar när båten börjar ta in vatten en riktig råtta.
Citera
2022-03-03, 22:11
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Okeeej det gick ju rakt genom rutan vilken spännarab läkaren Karim var. Det måste jag säga. I min fördom då jag sa att han, i sällskap med proffsboxaren och brandmanstjejen skulle kunna vara några som fixar tävlingen framåt gick jag på att en läkare kan ha den ödmjuka framtoningen som krävs för en sån här utmaning.
Men jag hade fel.
Till läkare Karim skulle jag inte ens vilja komma som patient.

Samtidigt undrar jag litegrand om hur hårda de kan vara mot en klättrare som inte fixar att få upp medklättraren?
Nu fixade de ju upp nummer 18 som inte klarade av klättringen och låg kvar på klippan, till slut, av en medklättrare som hämtade henne.

Men egentligen klarade ju inte ens instruktörn att få upp nummer 3, utan hon fick lämna in sitt nummer.
Då pallade ju inte instruktörn heller av att få upp sin medklättrare. Hajar ni?

Vad skulle Karim ha gjort då? Bara lagt sig bredvid nummer 18 på klippavsatsen?

Jag sa till en bekant redan förra veckan att Karim ryker snart. Inget pannben.

Hela hans närvaro känns som en fars från Freudiaslip. Lämnar en svensk tjej ensam livrädd på en klippavsats för att rädda sig själv. Precis som vilken MENA som helst. ME, ME, ME. Ingen insikt alls över sitt livsfarliga val. Ligger på logementet och pratar om rasism och hur duktig han är. Nästa klipp säger han att hon var en börda. Asså, det går ju knappt skriva ett roligare och mer träffsäkert manus till en satir. Samtidigt flyr kvinnor och barn i detta nu Ukraina. Sedan tar hans armbindel och han får ett sista ord och kör med "fucking idioter", "det var fucking hennes nr 18 fel", "jag köper fuckning inte det här", "jävla instruktörer". Det är fanimej priceless.

Citat:
Ursprungligen postat av Mohammedpolis
Hoppas Karim blir av med sin läkarlegitimation

Hoppas verkligen det. Vilken genomrutten människosyn och som sagt noll insikt i sitt eget agerande.

Citat:

Fuskat sig in eller inkvoterad. Inte tagit sig fram på egna meriter.
Citera
2022-03-03, 22:13
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keonet
Han har garanterat köpt sin utbildning utomlands som alla andra blattar.
Jag skulle inte ens vilja stå på linan på Volvo tillsammans med en sådan som han. Han förstod uppenbarligen inte vad uppgiften gick ut på. Levererar tusen ursäkter. Sedan avslutade han så fint med att försöka ge sin stridskamrat skulden. Han är den typen av man som tar kvinnor och barn flytvästar när båten börjar ta in vatten en riktig råtta.

Min uppfattning också. Tvättäkta "blatte" och jag brukar inte använda det ordet.
Citera
2022-03-03, 22:23
Medlem
Avsnittet summerade bra varför 2015 såg ut som det gjorde. Lämna kvar kvinnan,rädda sig själv och sedan skylla allt på andra. Classic.

Var det förresten inte han som senare låg och pratade om att vara en förebild..?

Lyckades han fint med i sådana fall;Ortens Kapten Ynkrygg....
Citera
2022-03-03, 22:45
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
"fucking idioter", "det var fucking hennes nr 18 fel", "jag köper fuckning inte det här", "jävla instruktörer". Det är fanimej priceless.

Jo, de kommentarerna efteråt var något i särklass missanpassat för att överhuvudtaget befinna sig bland den här typen av rekryter.

Inte i närheten av någon bland de sämsta deltagare från förra säsongen hade uttryckt sig så.

Jag förstår att ni som är hemma i sådana här sammanhang aldrig överhuvudtaget sett någon rekryt med den attityden.

Men jag försöker ändå förstå vad han kunnat göra med en medklättrare som inte orkar mer?

Var det inte en slump ihop med att de som hämtade henne hade nya krafter att de kunde få upp henne?

Instruktören med 3:an klarade ju inte heller att få med sig sin deltagare, och då lämnade hon in sitt nummer.

Hur dålig attityd spännblatte Karim än hade, så undrar jag ändå vad han skulle gjort?
Senast redigerad av dialektiker 2022-03-03 kl. 22:50.
Citera
2022-03-03, 22:48
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Otrevliga? Klarar man inte av lite hårda ord har man inte där att göra. Det fyller ett syfte, att bla. att testa mental styrka.

.

Jo, men de beter sig olika otrevligt mot olika deltagare då de får lämna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in