• 2
  • 3
2021-02-11, 01:07
Medlem
Ja, du lär prata med henne om vad du tänker om det
Citera
2021-02-11, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotASinner
Ja, du lär prata med henne om vad du tänker om det

Aa tänkte det också, ville bara veta att jag inte var helt ute och cyklade och skulle framstå som svartsjuk.
Citera
2021-02-11, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snd1
ÄNNU ett problem, allt känns bra och vi är på god väg in i ett förhållande MEN, hon pratar med sina gamla kks och ex vilket jag tycker är extremt obekvämt. Handlar inte om svartsjuka utan mer att det känns ganska skevt??? Vi har ju ändå dejtat nu i två månader, kommit varandra väldigt nära och har i stort sätt öppnat upp mig mer eller mindre för denna tjej och hon detsamma för mig. Men idag kom det på tal att hon fortfarande pratar med sina gamla kks. Jag som nojjar eller är det inte lite konstigt?

Bara för att de fortfarande ”pratar” med varandra behöver ju inte betyda att hon vill göra något mer med dem?

Hon svarade ju ärligt på din fråga, se det som något bra!
Citera
2021-04-06, 00:18
Medlem
UPPFÖLJNING BOYS

Jag blev störtkär. Har ett väldigt stort problem. Det är in princip omöjligt att kommunicera med henne, jag vill ju såklart spendera all min tid med henne då jag tycker om just henne mest i hela världen men jag förstår ju att man inte kan det, men hon åker konstant till sitt landställe då jag är exkluderad och träffar vänner konstant så det känns som att hon bortprioriterar mig vilket gör mig rätt sårad faktiskt. Så jag av natur som en vanlig människa som är kär och vill vara med sin partner frågar henne om vi inte kan ses lite oftare och att hon skippar sitt landställe en helg och träffar mig? Vilket jag inte får någon respons på utan bara ett "mm absolut" i telefon, men det sker aldrig så jag fortsätter att fråga henne varför hon aldrig vill ses och får inget svar på det heller. Vi ses kanske 2-4 gånger per månad utan att hon har något större i vägen för sig än att träffa vänner, "ha egentid" och åka till sitt jävla landställe. Nu till problemet, hon har inte sagt eller visat över huvudtaget att hon tycker att det är jobbigt att jag vill träffas mer och att jag skriver till henne "för ofta" när hon är borta och det kom fram idag då. Så nu har hon bestämt sig för att andas ifrån mig ett tag eftersom jag är "för på" istället för att försöka lösa problemet. Det jag tycker är konstigt är att hon inte sagt någonting om det och bestämmer sig för att mer eller mindre göra slut vid minsta lilla motgång i ett förhållande. Jag känner att man vill väll ändå spendera ganska mycket tid med den man är nykär i? Känns inte som att det är ömsesidigt. Så just nu sitter jag bara och väntar på svar från henne, tänkte ge henne till helgen då jag tänker föreslå en träff. Vad tänker ni fbare? Är det värt det eller? Älskar henne verkligen och hon säger att hon älskar mig och att jag är tillräcklig, vilket jag också har ifrågasatt om jag är, för man börjar ju undra.

Hjälp mig att få lite vett i skallen, pallar inte med dehär.
Senast redigerad av snd1 2021-04-06 kl. 00:47.
Citera
2021-04-06, 03:02
Medlem
Jane-Ks avatar
[quote=snd1|74427572]Tja, ska sammanfatta mig kort.

Har träffat en tjej nu i 1 månad ungefär och träffats ca 10-15 gånger, vi har haft sex om det är intressant. Grejen är att jag är rätt 100 på att hon är störtkär i mig men jag känner inte likadant. Vet inte om känslorna kan väckas efter ett tag? Tycker hon är väldigt attraktiv, rolig och vi har en del gemensamma intressen men jag känner inte dedär pirret. Vill inte såra henne, hur fan ska jag göra? Go with the flow eller skita i det?[/QUOTE

Verkar som om de där rätta automatiska vibbarna inte finns där, brukar bli svårt att bli kär då. Viktigast just nu är nog att du är ärlig mot henne.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in