Citat:
Ursprungligen postat av
snd1
Tja, ska sammanfatta mig kort.
Har träffat en tjej nu i 1 månad ungefär och träffats ca 10-15 gånger, vi har haft sex om det är intressant. Grejen är att jag är rätt 100 på att hon är störtkär i mig men jag känner inte likadant. Vet inte om känslorna kan väckas efter ett tag? Tycker hon är väldigt attraktiv, rolig och vi har en del gemensamma intressen men jag känner inte dedär pirret. Vill inte såra henne, hur fan ska jag göra? Go with the flow eller skita i det?
Jag var aldrig förälskad eller kände pirr med min andra pojkvän men jag var sexuellt attraherad av honom och tyckte mycket om honom som person. Vi hade väldigt kul ihop, gemensamma intressen osv
Vi var tillsammans i 2 år men sen gjorde jag slut pga att han ville helt plötsligt ha barn från att ha sagt när vi träffades att han inte ville ha det.
Sen i mina andra längre förhållanden (3 st) så har jag känt pirret från början men gått upp och ner under relationen och samma sak för killarna jag varit ihop med.
En av dessa killar tog det 1,5 år innan han kände det där "pirret" .
Tycker du ska ge det ett par månader till för lätt att sakna något man inte har när man inte har det.