Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-05-20, 19:42
  #1
Medlem
Satt o kollade eBay på jackor. Råkade hitta en Hollister jacka (antagligen höst-jacka??)

Vad tycker ni om denna? http://i17.ebayimg.com/04/i/07/21/36/09_1_b.JPG
Hur är de tänkta att sitta? den ska gå ner över röven väl? tyckte ni den va ful?
Citera
2006-05-20, 21:17
  #2
Medlem
Packans avatar
Såg helt ok ut enligt mig Den går nog ner en bit över röven, ja.
Citera
2006-05-20, 21:23
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twintip
Satt o kollade eBay på jackor. Råkade hitta en Hollister jacka (antagligen höst-jacka??)

Vad tycker ni om denna? http://i17.ebayimg.com/04/i/07/21/36/09_1_b.JPG
Hur är de tänkta att sitta? den ska gå ner över röven väl? tyckte ni den va ful?

Lite luffarvarning kanske? Såg lite sladdrig ut.
Citera
2006-05-20, 22:02
  #4
Medlem
JGGs avatar
Tycker den var snygg, tror dock du kommer svettas i den. Men vad vet jag...
Citera
2006-05-20, 22:11
  #5
Medlem
Citat:
JGG:
Tycker den var snygg, tror dock du kommer svettas i den. Men vad vet jag...

Nja hösten/vintern lär man ju inte svettas. Men vem vet.

Iallafall; Brukar ha strl L och denna var i medium... Är 1.87 och väger 75-80. Så då kanske en M passar ändå? Nån som har koll?
Citera
2006-05-21, 13:52
  #6
Avstängd
Hwilans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twintip
Nja hösten/vintern lär man ju inte svettas. Men vem vet.

Iallafall; Brukar ha strl L och denna var i medium... Är 1.87 och väger 75-80. Så då kanske en M passar ändå? Nån som har koll?

Jag har själv en Hollister tröja storlek M som är väldigt stor(brukar ha M eller L annars) så den ska nog passa bra ska du se
Citera
2006-05-21, 14:17
  #7
Medlem
skvimpens avatar
världens kramjacka, den är inget att se 'snygg' (uppklädd) ut i men den är skönt casual och avslappnad-jag gillar den skarpt!
Citera
2006-05-21, 14:34
  #8
Avstängd
Roger Perssons avatar
Du är ute i tid...

Jag var faktiskt och tittade på en rasande snygg vår/höstjacka på Malmströms i Burlövs Centrum häromdagen. Det var en helsvart Melka. Med helsvart så menar jag verkligen helsvart. Inte en enda detalj i någon annan färg. Till och med emblemet var sytt i svart tråd på svart botten. Riktigt snygg.

// Roger P.
Citera
2006-05-21, 14:50
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Du är ute i tid...

Jag var faktiskt och tittade på en rasande snygg vår/höstjacka på Malmströms i Burlövs Centrum häromdagen. Det var en helsvart Melka. Med helsvart så menar jag verkligen helsvart. Inte en enda detalj i någon annan färg. Till och med emblemet var sytt i svart tråd på svart botten. Riktigt snygg.

// Roger P.
Hehe ofan, kanske får dra dit någon dag! De har ju byggt om för ett tag sen så det har ju blivit rätt attraktivt ställe numera. Vilken affär köpte du i?


Citat:
Ursprungligen postat av skvimpen
världens kramjacka, den är inget att se 'snygg' (uppklädd) ut i men den är skönt casual och avslappnad-jag gillar den skarpt!
Japp ser rätt nice ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Lite luffarvarning kanske? Såg lite sladdrig ut.
Ja men jag är kanske lite sladdrig.

Citat:
Ursprungligen postat av Hwilan
Jag har själv en Hollister tröja storlek M som är väldigt stor(brukar ha M eller L annars) så den ska nog passa bra ska du se
Fan va nice Då blir det nog denna.
Citera
2006-05-21, 14:57
  #10
Avstängd
Roger Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twintip
Hehe ofan, kanske får dra dit någon dag! De har ju byggt om för ett tag sen så det har ju blivit rätt attraktivt ställe numera. Vilken affär köpte du i?
Den hette Malmströms/Camilla. Längst in till höger hängde Melka-jackorna. Jag har för mig att den kostade strax under 2.000 kr.

// Roger P.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback